۸۳۵۷۵۴
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

رامی ملک جایزه گرفت و سقوط کرد!

رامی ملک ستاره مصری تبار «راپسودی بوهمی» در حالی که جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی را در دستان خود داشت، توسط عکاسان و دوربین‌های مراسم در حال عدم تعادل و سقوط روی زمین شکار شد.

خبرگزاری صبا: رامی ملک ستاره مصری تبار «راپسودی بوهمی» در حالی که جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی را در دستان خود داشت، توسط عکاسان و دوربین‌های مراسم در حال عدم تعادل و سقوط روی زمین شکار شد.

رامی ملک جایزه گرفت و سقوط کرد!

رامی ملک اسکار گرفت و سقوط کردبه گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، در لحظات پایانی مراسم نود و یکمین دوره اسکار و بعد از اتمام معرفی برندگان، خطر از کنار گوش رامی ملک ستاره فیلم «راپسودی بوهمی» گذشت.

این بازیگر ۳۷ ساله که درخشش خود در شب اسکار را با دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد کامل کرده بود در پایان مراسم و در حالی که در کناره استیج در حال عبور بود ناگهان تعادل خود را از دست داد. دوربین‌های عکاسی در حالی این صحنه را ثبت کردند که دلیل این واژگونی مشخص نشده است. بعد از این حادثه پزشکان حاضر در مراسم به سرعت وارد عمل شدند و ملک را روی صندلی‌های ردیف اول نشانده و به معاینه او مشغول شدند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که برای این ستاره هالیوود نوظهور هالیوود مشکلی پیش نیامده است و او در مهمانی‌ها و مصاحبه‌های بعد از پایان مراسم اصلی حضور یافته است.

رامی مالک دیشب یکشنبه ۲۴ فوریه (بامداد دوشنبه به وقت ایران) با پشت سر گذاشتن رقبای قدرتمند خود یعنی کریستین بیل در «معاون»، بردلی کوپر در «ستاره‌ای متولد شده است»، ویلم دفو بازیگر «بر دروازه ابدیت» و ویگو مورتنسن در «کتاب سبز»، مجسمه طلایی اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

او در نطق پیروزی خود با شوخ‌طبعی گفت: با وجود آنکه گزینه قطعی و مشخص سازندگان «راپسودی بوهمی» نبوده است اما گویا به نظر می‌رسد از عهده انجام آن برآمده است.

«راپسودی بوهمی» فیلمی زندگینامه‌ای درباره فرد مرکوری، خواننده اصلی و افسانه‌ای گروه راک Queen است و اوج و فرودهای زندگی او از ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۵ را به تصویر می‌کشد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم فیلمشه.تو رو خدا ببین هنر جای کیا شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج