۸۳۵۷۷۹
۲۹ نظر
۶۰۵۳
۲۹ نظر
۶۰۵۳
پ

آیا ترامپ یک مسافر زمان است؟

نیکلا تسلا در سال ۱۹۴۳ در اتاق خود در یک هتل در گذشت. اسناد و مدارک او به عنوان دارایی دولتی برای پیشگیری از سوء استفاده دشمنان آمریکا ضبط شدند و به علت پیچیدگی محاسبات او، از مهندسی نابغه دعوت شد که این اسناد را رمزگشایی کند. نام این مهندس جان جی ترامپ (John G. Trump) بود.

برترین ها - فرشاد شهبازی: از آنجایی که انسان در طول تاریخ همیشه به دنبال فرصتی برای جبران گذشته و یا اطلاع از آینده برای بهتر زندگی کردن است، موضوع سفر در زمان یکی از آرزو‌های دیرینه او محسوب می‌شود. امکان انجام این سفر‌ها شاید روی اسناد علمی دانشمندان و یا نظریات طرفداران توهم توطئه امکان‌پذیر باشد، اما هیچگاه به صورت عینی اثبات نشده و همیشه در حد یک فرضیه یا موضوعی جالب برای داستان‌ها و فیلم‌های ژانر علمی ـ. تخیلی باقی مانده است.

اجازه بدهید از نابغه‌ای به نام نیکلا تسلا آغاز کنیم. لابراتوار تسلا در نیویورک بود یعنی زمانی که او برخی از عجیب‌ترین آزمایشات خود را انجام داد. در سیزدهم مارس ۱۹۸۵ گزارش شد که تسلا در حالی که در یک کافه نشسته بود شروع به لرزیدن کرد و گفت: «امشب نزدیک بود بمیرم».

او آزمایشی را شرح داد که در آن از طریق شارژ الکترومغناطیسی دچار پدیده‌ای به نام اشعه مرگ (Death Ray) شده که او را قادر به شهود و مکاشفه در زمان گذشته، حال و آینده ساخته و اگر دستیار او سیستم را خاموش نکرده بود دچار مرگ می‌شد.

نیکلا تسلا در سال ۱۹۴۳ در اتاق خود در یک هتل در گذشت. اسناد و مدارک او به عنوان دارایی دولتی برای پیشگیری از سوء استفاده دشمنان آمریکا ضبط شدند و به علت پیچیدگی محاسبات او، از مهندسی نابغه دعوت شد که این اسناد را رمزگشایی کند. نام این مهندس جان جی ترامپ (John G. Trump) بود. این شخص عموی دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده بود. او پس از تجزیه و تحلیل اسناد اعلام کرد که هیچگونه شواهدی مبنی بر این که اسناد برای دشمنان آمریکا قابل استفاده هستند وجود ندارد. طبق اطلاعات موجود این پایان کار عموی دونالد ترامپ روی این اسناد بود.

آیا ترامپ یک مسافر زمان است؟
جان جی ترامپ دانشمند شناخته‌شده آمریکایی و عموی دونالد ترامپ

دونالد ترامپ همیشه از نبوغ عموی خود یاد می‌کند. در ۹ فوریه ۲۰۱۶ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی nbc ترامپ جمله جالبی بر زبان می‌آورد:

I. Have to do what I. do

(من مجبور به انجام کار‌هایی هستم که می‌کنم)

این موضوع دقیقاً به چه معنایی بود؟

برای درک این جمله باید به قرن ۱۹ بازگردیم، زمانی که نیکلا تسلا در حال آزمایش بر روی سفر در زمان بود. همزمان با او شهروند نیویورکی دیگری به سختی برای به ثمر رساندن چیز دیگری تلاش می‌کرد. نویسنده‌ای به نام اینگرسول لاکوود (Ingersoll Lockwood) که نام یکی از دو کتاب مشهور او سفر‌های شگفت انگیز بارون ترامپ (همنام با پسر کوچک ترامپ) بود. بارون پسری جوان بود که در قلعه‌ای به نام «کستل ترامپ» زندگی می‌کرد. او برای یافتن دروازه دنیای جدید سفری ماجراجویانه به روسیه را آغاز می‌کند. راهنمای او دستنوشته‌های فردی به نام دان (Don) است. این نام نیز بسیار شبیه قسمت اول نام رئیس جمهور فعلی ایالات متحده است.

آیا ترامپ یک مسافر زمان است؟ تصویر فرزند آخر دونالد ترامپ (بارون ترامپ) و تصویر درج شده در کتاب
از شخصیت اصلی داستان (بارون ترامپ) و شباهت آن‌ها

در سال ۱۸۹۶ اینگرسول لاکوود کتاب دیگری با عنوان «آخرین رئیس جمهور» (The Last President) منتشر کرد که در آن از نامزدی بحث برانگیز و غیر منتظره‌ای برای ریاست جمهوری آمریکا سخن به میان می‌آید که به محرکی برای راهپیمایی اعتراضی مردم در خیابان پنجم منهتن (جایی که هتل ترامپ قرار دارد) تبدیل می‌گردد.

در سال ۲۰۱۷ دقیقاً چنین سناریویی در نیویورک تکرار شد.

آیا ترامپ یک مسافر زمان است؟
کتاب لاکوود با عنوان «۱۹۰۰ یا آخرین رئیس جمهور» که در قرن ۱۹ منتشر شده است.


چه چیزی الهام بخش لاکوود برای نوشتن داستان‌هایی شد که به طرز غیر قابل باوری با حوادث زمان حال ارتباط دارند؟

یک فرضیه به روز دعوت از جان جی ترامپ برای رمزگشایی اسناد تسلا اشاره می‌کند. او در روز مذکور به پلان‌های ماشین زمان تسلا دست یافت و آن‌ها را از دولت ایالت متحده دزدید و از این پلان‌ها برای ساخت ماشین زمان برای خود بهره جست. جان ترامپ نمی‌توانست خود را به گذشته بفرستد، زیرا تجربه سال ۱۸۹۵ تسلا نشان داده بود که ماشین نیاز به یک اپراتور خواهد داشت که در مواقع اضطراری برق سیستم را به صورت دستی قطع کند؛ از آنجایی که به جز خود جان شخصی به کار ماشین وارد نبود و از آن مهمتر برای این کار قابل اعتماد نبود، او تصمیم گرفت به برادرزاده خود دونالد ترامپ جوان اعتماد کند، که فردی بسیار باهوش بود.

جان ماشین را اصلاح و راه‌اندازی می‌کند و دونالد جوان را به نیویورک قرن ۱۹ می‌فرستد. دونالد در داخل ماشین زمان پدیده اشعه مرگ را تجربه می‌کند و به شهود و مکاشفه‌ای ماورایی در خصوص گذشته، حال و آینده خود دست می‌یابد. او در گذشته با اینگرسول لاکوود ملاقات می‌کند و در مورد الهاماتی از آینده که در داخل ماشین زمان به او دست داده، از جمله ماجرای انتخابش به عنوان رئیس جمهور آمریکا و تولد کوچکترین فرزندش بارون ترامپ حرف می‌زند. او با این علم که پایان دنیا نزدیک است به زمان حال باز می‌گردد.

اما آیا این فرضیات صحت دارند؟ این توهم توطئه از کجا سرچشمه گرفته است؟

در جولای سال ۲۰۱۷ مجله نیوزویک (Newsweek) در مورد شباهت جالب داستان‌های کتاب لاکوود با اتفاقات زمان حال مقاله‌ای در سایت خود منتشر کرد.

آیا ترامپ یک مسافر زمان است؟
مقاله منتشرشده در سال ۲۰۱۷ در سایت نیوزویک
در خصوص پیشگویی ریاست جمهوری دونالد ترامپ در قرن ۱۹


این موضوع بیشتر به یک شوخی شبیه بود و مسکوت ماند، تا این که در اواسط ماه ژانویه سال جاری میلادی شخصی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی سلسله پست‌هایی در این مورد منتشر کرد و به کاربران دیگر اعلام کرد که «چه نشسته‌اید که توطئه‌ای در میان است».

آیا ترامپ یک مسافر زمان است؟

توییتی که موضوع را بعد از دو سال دوباره بر سر زبان‌ها انداخت.

گویا این توییت به مذاق کاربران توییتر بسیار خوش آمد، زیرا در مدت کوتاهی بیشتر از ۲۲۳ هزار بار بازنشر شد، که رقم بسیار قابل توجهی در این شبکه اجتماعی است. برخی نیز از تهدیدات FBI در خصوص حذف مطالب مربوط به این موضوع، مدارکی ارائه کردند، که البته صحت آن‌ها قابل تأیید نیست.

آیا ترامپ یک مسافر زمان است؟ توییت یکی دیگر از کاربران که به تهدید FBI برای پاک کردن پست او اشاره می‌کند


از آنجایی که ذهن انسان هیچ محدودیتی ندارد به زودی شاهد شاخ و برگ یافتن این موضوع و انتشار مطالب جالب جدیدی خواهیم بود. اما هیچ مدرک مستدلی در مورد صحت و سقم این فرضیات وجود ندارد و تنها با گذشت زمان زوایای تاریک این توهم توطئه روشن خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاخ سفید را طویله میکنیم

      پاسخ ها

      • لیدا

        طویله جاییه که توش بزرگ شدی

      • بدون نام

        بی تربیت

      • armita

        چقدر احمق زیاده
        حداقل مث نفهما حرفای بقیه رو تکرار نکن

      • بدون نام

        آفرین لیدا

      • بدون نام

        به نظرم ترامپ یه پیرسگه که چند سال هم قاچاقی زنده مونده

      • بدون نام

        طویله لایق خودت و امثال خودته کاملا

    • بدون نام

      حسابی قاط زدن این دموکراتهای امریکا

      پاسخ ها

      • N

        زورت میاد یه ه اضافه کنی؟

    • بدون نام

      چي ميگي توروخدا؟
      مسخره ها

      پاسخ ها

      • بی نام

        آره، اصلا ترامپ یه پیامبر بوده :)))))

    • بدون نام

      بله مسافر زمان است

    • بدون نام

      ترامپ به یقین خر است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداشته!!!

      • بدون نام

        خر اونه که سنگ ترامپ رو به سینه میزنه.مزدور بی جیره مواجب خره

    • خودم

      چی میزنی؟

    • صباا

      وایی یعنی اگه واقعی باشه
      چی میشه

    • بدون نام

      در مورد اوباما هم میگفتن اگه یادتون بیاد

    • بدون نام

      سفر در زمان به ماشینی نیاز داره که بتونه با سرعت بیشتر از سرعت نور در فضا حرکت کنه و تا 300 سال آینده رسیدن به همچین سرعتی محاله

    • امیر

      رو عکس پروفایل عکس یکیمونده به آخر زوم کنین.
      خیلی جذابه

      پاسخ ها

      • N.A.J.A

        خخخخ اره

    • بدون نام

      خداییش سرگرم شدیم

    • بدون نام

      مسخره ها

    • بدون نام

      افسانه های آمریکایی ...خدا رو شکر مرگ هست وگرنه این بشر دوپا چه ها که نمی کرد

    • مینا

      خرافات و حرفهای چرت و پرت همه جای دنیا طرفدار دارد!!!

    • بی نام

      اولا سال 1943 که دونالد ترامپ به دنیا نیومده بوده تا عموش اونو به عنوان دستیار انتخاب کنه ترامپ سال 1946 به دنیا اومده دوما فرض بگیرید به دنیا اومده و جوان بوده از کجا اون موقع میدونست که 70 سال دیگه به عنوان رئیس جمهور انتخاب میشه که بره تو گذشته به لاکوود اینو بگه باید به نویسنده این متن مدال چی میزنی داد

    • بدون نام

      یعنی هر کس رو برق بگیره قادر به دیدن آینده و گذشته میشه؟ من فکر می کردم برق گرفتگی باعث مردن یا معلول شدن میشه...در مورد پوتین هم از این داستانها ساختند که نمی میره و مدام در طول تاریخ وجود داشته:)

    • ایران آباد

      این خزعبلات در آمریکا زیاد رواج دارد آمریکا کشور سرمایه ها است هر کس که سرمایه زیاد داشته باشد با پول می تواند قصه هایی سرهم کند که قهرمان آن باشد .ترامپ درست است ثروتمند است واین ثروت از فرار مالیاتی وارث به او رسیده است اما احمق تر از آن است که بتواند در ان سفر کند

    • جاوید

      اللاه و اکبر اللاه واکبر بنگ ترکید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج