جاباما
۸۳۵۸۰۹
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

دستگیری عاملان قتل زن دیالیزی در بندرعباس

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: عاملان قتل یک زن دیالیزی در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: عاملان قتل یک زن دیالیزی در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: با اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ در آبان امسال مبنی بر کشف جسد یک زن در کیلومتر ۳۰ محور بندرعباس به سیرجان، ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی به همراه بازپرس ویژه قتل دادسرای انقلاب بندرعباس و کارشناسان بررسی صحنه جرم اداره تشخیص هویت به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: ماموران پس از حضور در محل، جسد این زن ۴۵ ساله را در حالی که چادری به دور سر و گردن وی پیچیده شده و در کنار تپه ای خاکی رها شده بود را مشاهده کردند.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: در تحقیقات صورت گرفته از همسر این زن مشخص شد، مقتوله در روزهای زوج هر هفته برای دیالیز به یکی از بیمارستان های این شهر مراجعه می کرد که در روز حادثه نیز جهت انجام دیالیز از منزل خارج و ناپدید شده است.

کرمی ادامه داد: با تحقیقات فنی و تلاش های شبانه روزی کاراگاهان پلیس آگاهی و با اقدامات گسترده اطلاعاتی، یکی از قاتلان این زن به هویت «م.ش» را شناسایی و با کنترل غیرمحسوس وی در مخفیگاهش در کارگاهی متروکه در بندرعباس زیرنظر گرفتند.

وی بیان داشت: در نهایت با هماهنگی قضایی، تیم مبارزه با قتل پلیس آگاهی به آدرس مورد نظر اعزام شدند و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت در پوشش های مختلف، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مسوول اظهارداشت: متهم ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد اما با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک موجود، پرده از راز جنایت برداشته شد و به قتل این زن اعتراف کرد.

کرمی انگیزه متهم از قتل با همدستی شخص دیگر را انتقام جویی از مقتول عنوان کرد و گفت: این متهم اقرار داشت مقتوله باعث جدایی از همسر و فرزندانم شده بود که با برنامه ریزی قبلی و با کمک یکی از دوستانم اقدام به قتل وی کردیم.

وی اضافه کرد: همدست متهم به نام «م .ع» نیز در عملیاتی دیگر در یک منزل ویلایی در یکی از محلات اطراف بندرعباس شناسایی و دستگیر شد که نامبرده هم به صراحت در مشارکت به قتل مقتوله اعتراف کرد.

کرمی اضافه کرد: مجرمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وانک علا خلق عظیم

      واقعآ اینها آدم هستند این غیرممکن هست آدم به این آسانی بکشی بخاطر هیچ

    • بدون نام

      برترین تیمی به نام مبارزه با قتل نداریم ، تیم جنایی بنویسید

    • لوریتا

      متاسفم

    • لوریتا

      متاسفم

    • لوریتا

      متاسفم

    • بدون نام

      خیلی جالب خوب گاهی اوقات انسان به جایی میرسه که از ویران کننده زندگیش انتقام بگیره واکثر قتاها وجنایات و اسید پاشی وآتشسوزی همه برای انتقام ولی ایکاش قبل از انتقام به عواقبش فکر میکردند و ای کاش انتقام را به خدا وا گذار می کردند چه دردی بلاتر از دیالیز وچه رنجی بد تر از آن خدا خودش داشت انتقام تو را میگرفت آن زندگی زجر آوری که او داشته از مرگ بدتر بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج