۸۳۵۸۲۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

رایزنی برای بازگشت کریمی به سپیدرود

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اشاره به تمایل جامعه ورزش گیلان به بازگشت کریمی به سپیدرود رشت گفت: علی کریمی هزینه‌های زائد سپیدرود را حذف کرده و سپیدرود خانه ایشان است.

خبرگزاری فارس: قربانعلی الماس‌خاله رئیس هیئت فوتبال گیلان در رشت با اشاره به عدم برگزاری تمرین سپیدرود اظهار کرد: بازیکنان سپیدرود رشت و هواداران این تیم خواهان بازگشت کریمی به سپیدرود بوده و حاضر به انجام تمرین و حضور در مسابقات بدون حضور سرمربی خود نیستند.

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی مثبت علی کریمی در سپیدرود خاطرنشان کرد: با حضور کریمی در سپیدرود، هزینه‌های اضافه باشگاه حذف‌شده و امکانات خوبی از سوی ایشان برای سپیدرود فراهم‌شده است، علی کریمی فردی فوتبالی بوده و در فوتبال ایران جایگاه رفیعی دارد.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اذعان به حمایت تمام‌قد هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان از علی کریمی افزود: هرگز به فرد دیگری در سپیدرود فکر نمی‌کنیم، او هرگز انتظار کمک مالی از سوی هیئت فوتبال و اداره کل ورزش نداشته و خواهان حمایت معنوی و پرداخت بدهی‌های گذشته باشگاه بوده است.

وی با تأکید بر محبوبیت بالای کریمی نزد جامعه ورزش استان افزود: کریمی محبوب هواداران، بازیکنان و مسؤولان ورزشی و غیرورزشی استان گیلان بوده و برای بازگشت وی به سپیدرود از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد، ما نیز در هیئت فوتبال و اداره کل ورزش گیلان خواهان بازگشت سرمربی محبوب سپیدرود به این تیم هستیم.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اشاره به تفکر نتیجه گرایی در فوتبال کشورمان افزود: این تفکر در نزد مردم فوتبال فهم رشت وجود نداشته و هواداران به‌خوبی از خدمات ارزنده کریمی در سپیدرود آگاه هستند، سپیدرود خانه کریمی بوده و در هر لیگی که حضورداشته باشیم، خواهان حضور کریمی در سپیدرود هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خرزوخان

      نقش آفرینی مثبت کریمی درتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      داشتیم شام میخوردیم بعدازمدتهاباقرضوقوله ووام یه مرغ خریده بودیم امااین خبرشماباعث شدمرغه سرسفره زنده شدوپابفرارگذاشت آخه الماس خاله زنک اگه نقش آفرینی کریمی مثبت بوده چراته جدول دارین دست وپامیزنین خرخودتی

    • بدون نام

      خودتون سنگ نندازیدعلی کریمی افتخار ایران هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج