۸۳۵۸۳۸
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

استیضاح شهردار آبادان رأی نیاورد

رئیس شورای شهر آبادان گفت: طرح استیضاح شهردار آبادان در جلسه شورای شهر رأی نیاورد و حمید پور در سمت شهردار آبادان ابقا شد.

خبرگزاری فارس: جلسه شورای شهر آبادان با دستورکار استیضاح حسین حمید پور شهردار آبادان امروز برگزار شد.

عبدالله کعبی رییس شورای شهر آبادان در خصوص جلسه غیر علنی امروز شورا، اظهار کرد: درخواست استیضاح پیش از این اعلام وصول شده و شهردار نیز در مهلت قانونی برای پاسخگویی به سئوالات اعلام آمادگی کرده بود لذا در نشست امروز موضوع استیضاح و پاسخگویی شهردار بررسی شد.

وی افزود: پس از پاسخگویی شهردار به ابهامات و سئوالات در نشست امروز، اعضای شورای شهر آبادان به استناد ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، رای گیری مخفی انجام دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان بیان کرد: پس از شمارش آراء با توجه به عدم کسب حد نصاب قانونی طرح استیضاح شهردار با ۳ موافق و ۵ مخالف، رای نیاورد و حسین حمید پور در سمت شهرداری آبادان ابقا شد.

وی گفت : امروز یک نفر از ۹ عضو شورای شهر آبادان در جلسه حضور نداشتند و شورا با ۸ نفر از اعضای حاضر به کار خود ادامه داد.

کعبی عنوان کرد: طبق قانون باید ۲/۳ از ۹ نفر اعضاء یعنی ۶ عضو شورای شهر آبادان به استیضاح شهردار رأی مثبت دهند تا شهردار استیضاح شود ولی به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرا شهردار در سمت خود ابقا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      این عبدالله کعبی چقدر پست و مقام داره .ول کن نیست بابا یه زمان نماینده بودی بس بود برات .یه زمان تو منطقه آزاد ارون همه کاره بودی بسه برات .حالا رفتی تو شورا شدی رییس .یعنی خدا وکیلی تو این شهر کسی دیگه نیس .خواهش میکنم برو بزار جوونا بیان سرکار .تو بحد کافی به این مردم خدمت رسانی کردی خدا پشت وپناهت برو دیگه .ممنون که میری

    • محمد

      چی شده آقای کعبی ؟توانستید بر سر غنیمتهای جنگی به توافق برسید . کل مردم آبادان میدانند یک جو از ثروت افسانه ای شما حلال نیست . شما سالها با برادرانتان شهر آبادان را چپاول کردید خدا از شما نگذره

    • بدون نام

      دروغ نگید
      تاریخ خبر مربوط به دوسال قبل است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج