جاباما
۸۳۵۸۶۶
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

شیرینی‌ یک شکست تلخ برای منصوریان در آزادی

علیرضا منصوریان خارج از بحث فنی، فضای فوق العاده‎ای را در استادیوم آزادی تجربه و از تشویق در سکوها و شکر گزاری بابت این اتفاق که خیال او را راحت کرد.

ورزش سه: نبرد با استقلال فرصت ویژه‌ای برای منصوریان به شمار می‌رفت. اگر بعد فنی را کنار بگذاریم و کاپیتان و سرمربی سابق آبی‌ها به دنبال این بود تا ثابت کند هنوز هم محبوب سکوهای آبی پوش هست و باز هم برای آینده می‌تواند امید داشته باشد.

قبل از شروع بازی منصوریان به مانند روال همیشگی در رختکن ماند و برای تایم گرم کردن به کنار زمین نیامد. تا شروع بازی که همه چیز حالت فوق العاده برای او پیدا کرد. بعد از قرائت قرآن زمانی که کادر فنی استقلال به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت، ابتدا شفر که جایگزین منصوریان در استقلال بود مورد استقبال ویژه سرمربی حریف قرار گرفت.

شیرینی‌ یک شکست تلخ برای منصوریان در آزادی

بعد از آن نوبت به فرهاد مجیدی رسید. دو کاپیتان سابق آبی‌ها که محبوبیت فراوانی بین هواداران دارند و فضایی احساسی و فوق العاده به کمک هم در استادیوم آزادی به وجود آوردند. در ابتدا منصوریان خیلی محکم مجیدی را در آغوش گرفت و در گوش او سخنانی را مطرح کرد. سپس بوسه‌ای بر پیشانی دستیار شفر زد. در ادامه نوبت به فرهاد مجیدی رسید تا این کار همبازی سابق خود را جبران کند.

او دست منصوریان را گرفت و با یکدیگر به سمت جایگاه شماره هشت که مخصوص استقلالی‌های دو آتشه است حرکت کرد و همین امر باعث انفجار آن منطقه از استادیوم شد. همه تماشاگران یکصدا و یکی در میان مجیدی و منصوریان را تشویق کردند و فضایی رویایی برای استقلالی‌های قدیم رقم زدند.

شیرینی‌ یک شکست تلخ برای منصوریان در آزادی

اما این پایان کار نبود و پلان زیباتری در ادامه برای علیرضا منصوریان رقم خورد. زمانی که هشت بازیکن ثابت استقلال به جز رحمتی، پاتوسی و منشا به سمت سرمربی ذوب‌آهن رفتند و رو بوسی‌ها تمام شد باز هم هواداران حاضر در جایگاه یکصدا به تشویق منصوریان برخواستند و این همان لحظه طلایی برای او بود.

کاپیتان سابق آبی‌ها به برای پاسخ به ابراز احساسات هواداران رفت و وقتی سر خود را به نشانه احترام پایین آورد و قصد نشستن بر روی نیمکت را داشت، دست خود را نامحسوس به سمت آسمان برد و خدا را از این اتفاق شکر کرد.

انگار منصوریان منتظر رخ دادن این اتفاق بود تا باز هم محبوبیتش بین هواداران را بسنجد. او که با دیدن فضایی بسیار متشنج و ناراحت کننده از هدایت استقلال در لیگ هفدهم کنار رفت بعد از گذشت یک سال برابر تیم سابق قرار گرفت و خارج از بحث فنی به دنبال این بود تا ببیند هنوز هم داش علی سکوهای آزادی هست یا خیر که نتیجه مثبت شد تا خیال او را راحت تر از قبل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شیشعلی به کیسه خدمتش رو انجام داد اتوبان براشون بازگذاشت هر کاری بکنند کیسه تا شیشعلی رو داره غم نداره خخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر این فرناز خانوم به داچعلی میاد!!!پیوندتان مبارک شیش درچهارها

      • بدون نام

        داچعلی شیشلیک زاده ی جکوزی فقط مقابل پرسپولیس شوفراتوبوس میشه

    • پاتوس

      برین بابا بزار ین دوهفته دیگه میبینمتون بااین پاتسی کیسه خور

    • تراختوری ام

      با نتیجه جالبی که گرفتی ثابت کردی یک استقلالی واقعی گرچه قبلا هم که با نفت تهران جلو استقلال بازی می کردی برایت نتیجه فرق نمی کرد و همش می گفتی این بازی ۲ سر برد است! تا بتونی سرمربی استقلال بشی که شدی! یه ذره غیرت تیمی را از دایی و قلعه نویی یاد بگیر که تو هر تیمی که میرند فقط به فکر پیروزی اون تزم هستند نه حاشیه و چیز دیگه مثل جلب طرفدار!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما ایشون رو با آدمهای متعصب به حرفه شون مثل دایی،
        اصلا مقایسه نکن برادر.قلعه نوعی، فکری، زرینچه، گل محمدی و...

      • بدون نام

        معلومه طرفداران برانکو کجاشون میسوزه از منصوریان نفت که در آزادی لنگو به آتش کشیدو آرزوی قهرمانی اون سالو بدلشون گذاشت....

    • مسعود

      یعنی بوی گند تبانی از آغاز این نمایش به مشام می‌رسید!!!

    • بدون نام

      همینه دیگه کیسه کشا فکر کردی چطوری سه گل زدن شیشقلال علی منثور کچل تبانی گردن ا خداش بود سه تا دیگه هم بخوره

    • بدون نام

      تبانی کجا بود مرد حسابی؛ توانش بیش از این نیست! گذشته نشون داده ، ایشون اگر به تاکتیک سخت و فنی مربی مقابل بخوره، به لحاظ تفکر وقابلیت تصمیم گیری، هنگ میکنه! مگراینکه شانس بیاره تیمش برگرده!
      مگر یادتون رفته؛ ایشون تنها مربی تو دنیا هست که با 9 دفاع، شیش تا گل در عرض ... دقیقه خورد!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج