۸۳۵۸۸۲
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مخالفت سپاهان با تغییر زمان بازی با پرسپولیس

بعد از صعود پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی و برخورد با سپاهان در این مرحله، سعید فتاحی مسئول برنامه ریزی سازمان لیگ تاریخ این بازی را روز سوم خرداد ماه اعلام کرد که با اعتراض باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

برترین ها: بعد از صعود پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی و برخورد با سپاهان در این مرحله، سعید فتاحی مسئول برنامه ریزی سازمان لیگ تاریخ این بازی را روز سوم خرداد ماه اعلام کرد که با اعتراض باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

پرسپولیسی ها اعتقاد دارند که چون روز سی ام اردیبهشت در تهران باید به مصاف السد بروند زمان کافی برای ریکاوری برای این دیدار سرنوشت ساز را ندارند و خواستار تغییر زمان بازی هستند از طرفی سازمان لیگ هم زمانی برای تغییر تاریخ بازی ندارد. زمان پیشنهاد پرسپولیسی ها برای این بازی، مدنظر سازمان لیگ برای بازی فینال حذفی است یعنی روز ۹ خرداد!

ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه زنده تهران ورزشی در رادیو و در خصوص موضوع اعتراض به فشردگی برنامه مسابقات لیگ گفت: در جلسه‌ای که با بهاروند رئیس سازمان لیگ داشتیم اعلام کردیم که این برنامه فشرده است البته سازمان لیگ هم دلایل خودش را داشت.

مخالفت سپاهان با تغییر زمان بازی با پرسپولیس

ما از آنها خواستیم در این برنامه تجدید نظر کنند و تا جایی که ممکن است فواصل را کم کنند. گفتیم بازی حذفی با سپاهان را عقب‌تر ببرند و در تاریخ 9 یا 10 خرداد برگزار کنند. پیشنهاداتی هم در مورد بازی با نساجی و سپیدرود دادیم و قرار شد که این پیشنهادات را بررسی کنند و نتیجه آن را به ما بگویند. ضمن اینکه یک نامه کتبی زدیم در این مورد تجدید نظر کنند.

عرب در پاسخ به این سؤال که آیا به تغییر برنامه لیگ برتر امیدوار هستند، گفت: ما خواسته خودمان را مطرح کردیم و گفتیم که شرایط سخت است و مشکلاتی برای ما به و جود می‌آورد. آنها هم معذوریت‌هایی داشتند و توضیح دادند در جلسه‌ای که با آقای تاج داشتیم هم این را اعلام کردم و قرار شد که ایشان این مسئله را پیگیری کنند.

مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان هم در خصوص فشردگی مسابقات لیگ برتر گفت: این فشردگی‌ها مربوط می‌شود به تعطیلی‌های متعددی که حادث شد و آخر فصل هم فشار زیادی به تیم وارد می‌شود البته چاره‌ای هم نیست و کاری هم نمی‌شود کرد.

تابش در خصوص اینکه آیا سازمان لیگ برای این برنامه‌ریزی با باشگاه سپاهان هماهنگی انجام داده است، گفت: با ما صحبتی نشده است، شاید با باشگاه‌های دیگر صحبت کرده‌اند اما هماهنگی با ما صورت نگرفته است.

مخالفت سپاهان با تغییر زمان بازی با پرسپولیس

من معاونت‌ها و دپارتمان‌های مختلفی در باشگاه دارم، ما باشگاه بزرگی هستیم و ۷۰ تیم داریم، فوتبال ما دو بخش دارد یکی آکادمی و یکی بخش فوتبال بزرگسالان است، اگر با شخص دیگری هماهنگ شده مثلا اگر با دپارتمان فوتبال بزرگسالان صحبت شده من اطلاعی ندارم اما با من به عنوان مسئول باشگاه هماهنگی صورت نگرفته است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای انجام بازی نیمه نهایی جام حذفی در تاریخ ۹ یا ۱۰ خرداد درخواستی را به سازمان لیگ ارائه داده است، گفت: ما دوست داریم بازی‌هایمان در موقع خودش انجام شود، در آن زمان تیم ما یک شرایط دیگری پیدا می‌کند، ما موافق تعویق بازی نیمه نهایی جام حذفی نبودیم و نیستیم و تمایلی به تغییر بازی پرسپولیس نداریم.

وی در خصوص اینکه آیا با سازمان لیگ برای فشردگی مسابقات مکاتبه یا صحبتی انجام داده است، گفت: خیر، نامه‌ای نزده‌ایم و صحبتی هم نکرده‌ایم. انشالله هفته آینده در تهران هستیم و در این مورد صحبت می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سوم خرداد که 19 رمضان هست. قطعا باید تغییر پیدا کنه.

    • بدون نام

      مسابقه باید عادلانه و در شرایط برابر انجام بشه نه که پرسپولیس 30 اردیبهشت بازی کنه و بعد 3 خرداد بدون ریکاوری بیاد اصفهان جلو سپاهانی بازی کنه که یک هفته بیشتر استراحت کرده این کار یعنی امتیاز قائل شدن برای یک تیم به خصوص که تا همینجا هم بیشترین منفعت رو از رفتارهای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برده

    • ایرانی

      حداقل مردانه بازی کنین توکه میدونی پرسپولیس بازی سنگینی باالسدقطرداره وفرصتی برای ریکاوری وبازی توتاریخی که مشخص کردن نداره.اگه مردهستی ومیخوای بازی برابری باتیمت داشته باشن خب قبول کن بازیبه تعویق بیفته بزارباعرضه بالابری نه نامردی.الیته نه خودت مردی ونه مربی مافیاییت.

    • بدون نام

      امیر قندلی هه هه

    • بدون نام

      کثیف ترین تیم ایران سپاهان با مدیریت پنهان تاج

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه کار کن لنگی تا اونجایی ک همه میدننند کثیف ترین تیم ایران لنگیا هستند دو پینگ جعل سند سوپر جام الکی گرفتن بازم بگم

    • بدون نام

      چون از بالا تا پایین فدراسیون اصفهانی هستن لازم نیست دیگه صحبت کنید مافیا

    • بدون نام

      عذر میخوام ولی سپاهان بیجا کرده مخالفت کرده.هفت روز استراحت میکنن جلوی پرسپولیسی که سه روز استراحت کرده.#مافیا_نباشیم

    • صاعقه

      خاک بر سرت تابش

    • دکتر نیک اقبال

      تیم حکومتی لنگ دیگه شورش در اوردن

    • بدون نام

      چطور وقتی استقلال میگفت دربی رو تغییر بدین قبول نکردین الان انتظار دارین سپاهان قبول کنه همیشه میخواین هرچی به نفع شما باشه انجام بشه

      پاسخ ها

      • zoro

        بله شما خیالتان راحته داداش تاج همچیرو برا سپاهان مهیا کرده این فشردگیها و برنامه ریزیها فقط برای ضربه زدن به پرسپولیسه و کاملا برنامه ریزی شدست امثال عرب هم فقط رفع مسولیت میکنند برای فریب افکار هواداران وگرنه پر واضح است که عرب تمام تلاششو برای رفع مشکلات پرسپولیس نمی کنه و از حق تیم دفاع نمی کنه من که شک دارم این با ما باشه بیشتر به ستون پنجم شبیحه تا مدیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج