۸۳۵۹۳۰
۵ نظر
۵۰۳۱
۵ نظر
۵۰۳۱
پ

اعدام به خاطر یک متلک پرانی

نفس‌های مردی که در جریان یک نزاع مرتکب قتل شده است با تأیید حکم قصاص او در دیوان عالی کشور به شماره افتاد.

جوان آنلاین نوشت: نفس‌های مردی که در جریان یک نزاع مرتکب قتل شده است با تأیید حکم قصاص او در دیوان عالی کشور به شماره افتاد.

پرونده‌ای که به تأیید دیوان‌عالی کشور رسیده است، یازدهم آذرسال‌۹۵، به جریان افتاد. آن روز مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک مرد ۳۴‌ساله به نام جلیل در بیمارستان سینا باخبر و راهی محل شدند.

شواهد نشان داد مرد جوان در جریان درگیری با اصابت ضربه چاقو زخمی و بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات فوت کرده است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی خواهرزاده جلیل که در محل حضور داشت به مأموران گفت: «من و دایی‌ام در خانه پدربزرگم بودیم که دو مرد جوان به آنجا آمدند و با ما درگیر شدند. در آن درگیری مردی به نام سپهر با چاقو به دایی‌ام ضربه زد.»

با ثبت این ادعا سپهر شناسایی و دستگیر شد، اما جرمش را انکار کرد و در توضیح به مأموران گفت: «در خانه دوستم - بهمن‌- مهمان بودم که سمانه همسرش وارد خانه شد و مدعی شد دو مرد جوان برای او ایجاد مزاحمت کرده‌اند.

بعد از اینکه سمانه مشخصات دو مرد مزاحم را گفت، بهمن آن دو مرد را شناخت و گفت: آن‌ها دایی و خواهرزاده هستند. بهمن یک چاقو برداشت و به طرف پاتوق آن دو نفر حرکت کرد.

من هم به دنبالش رفتم تا اینکه وارد خانه‌ای شد و با آن دو مرد درگیر شد. به ناچار وارد درگیری شدم، اما ضربه‌ای به مقتول نزدم.» او در ادامه گفت: «در آن درگیری چوب به سرم خورد و بیهوش شدم و دیگر چیزی متوجه نشدم.

آن‌ها به همسر بهمن متلک انداخته بودند و از طرفی بهمن چاقو داشت و انگیزه بیشتری هم برای قتل داشت.» بعد از این توضیحات بهمن نیز بازداشت شد، اما قتل را انکار کرد و سپهر را عامل قتل معرفی کرد.

به این ترتیب با توجه به مدارک موجود، سپهر به اتهام قتل عمد و بهمن و خواهرزاده مقتول به اتهام شرکت در نزاع روانه زندان شدند و پرونده در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران تحت رسیدگی قرار گرفت.

در آن جلسه متهم بار دیگر جرمش را انکار کرد، اما بنا به گواهی شاهدان و مدارک موجود بنا به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد و این حکم از سوی شعبه‌۴۱ دیوان عالی کشور نیز تأیید شد. به این ترتیب متهم در صورتیکه نتواند رضایت اولیای‌دم را جلب کند به زودی در آستانه مرگ قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جهان سوم جاییست دقیقا اینجا به خاطر یه حرف دو نفر بمیرن

      پاسخ ها

      • متفکر

        جهات اول جاییست که بخاطر یک حرف میلیونها نفر کشته میشوند

      • بدون نام

        ادم دانا و باهوش اول بهتره کمی مطالعه داشته باشید و مفهوم اصلی جهان سوم رو بودنید بعد هر چیزی رو به جهان سوم ربط بدید . بعد از جنگ جهانی یک سری کشور ها به بلوک شرق پیوستن و یک سری به بلوک غرب و امریکا و خیلی از کشور ها هم اعلام بی طرفی کردن به اون کشور ها . کشور های جهان سوم میگویند . حالا چه اصراریه که جهان سوم بودن با عقب مونده بودن یکی بشه خدا میدونه .

      • بدون نام

        قصد قضاوت ندارم ولی طوری مشخص است که سپهر با سمانه خانم رابطه عاطفی تری دارد تا بهمن، و الا بهمن که شوهر سمانه بود به راحتی نمیگفت قاتل سپهر است، آخه سپهر بر سر چییش؟؟؟

    • شاهین

      اصلا کاری با چرایی ماجرا ندارم ، فقط موندم دلیل و مدرک واسه تبدیل متهم به مجرم چی بوده ، اینجور که نوشتید فقط فرضیات باعث مجرم شدن متهم شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج