۸۳۵۹۳۱
۱۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
پ

کنداکتور عجیب تلویزیون در شب میلاد حضرت زهرا(س)

در شب میلاد حضرت زهرا(س) اگر بخواهید پای تلویزیونی با ۲۰شبکه متنوع بنشینید چیزی بیشتر از «نود» و یا سریال‌های غم انگیز شبانه و مجموعه‌های تکراری آی فیلم نصیبتان نمی‌شود.

خبرآنلاین: شب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیهاست و بازهم دست تلویزیون در یک مناسبت‌ مذهبی شاد، خالی است و قرار است در بهترین شرایط، با یکساعت برنامه ترکیبی هم بیلان کاری آماده شود و هم مدیران شبکه «تعهد» خود درباره مناسبت‌های مذهبی را نشان بدهند.

ساعت حدود ۱۱شب است و مروری بر شبکه‌های سیما نشان می‌دهد بعد از ۴۰سال، همچنان تلویزیون کشورمان در شبی شاد و به یاد ماندنی برای همه مردم ایران، برنامه خاصی ندارند و تقریبا تمام شبکه‌ها کنداکتور ثابت خود را دارند.

شبکه اول سیما، سریال «خاک گرم» را طبق روال هر شب پخش می‌کند و بعد هم یک برنامه گفتگو محور سرد، با دکور تکراری و به صورت ایستاده و با دعوت از چند مهمان ...شبکه دو، علاوه بر سریال شبانه، گفتگوی ویژه خبری دارد و یک قطعه از مولودی خوانی محمود کریمی. شبکه سه برنامه نود را دارد. قبلش البته برنامه «چراغانی» با اجرای شهرام شکیبا و همسرش پخش شد!

شبکه چهار، مثل همیشه کار خودش را انجام می‌دهد و زیاد با تقویم و مخاطب کاری ندارد؛ شب شعر از مجموعه شبهای هنر را پخش می‌کند. شبکه تهران، مجموعه نگهبان زمین را دارد و شبکه خبر هم که تکلیفش روشن است. شبکه آموزش هم مثل بیست سال گذشته، مشاعره پخش می‌کند که دکورش گل‌دار شده و محور شعرها مادرانه شده و شرکت‌کننده‌ها خانم!

شبکه قرآن نیز تغییری در کنداکتور ندارد و «اشراق» را پخش می‌کند. شبکه مستند هم که مانند شبکه چهار است. شبکه نمایش فیلم سینمایی «مسیر سنگی» و شبکه افق هم مستند «روایت رهبری و مولودی خوانی محمود کریمی» دارد. شبکه آی فیلم، سریال شبانه دارد. شبکه ورزش، بسکتبال خارجی پخش می‌کند. شبکه سلامت تکرار برنامه «ضربان» صبح را بازپخش می‌کند و شبکه نسیم «کودک شو»!

شب میلاد دردانه پیامبر(ص)، شب بزرگداشت مقام مادر و زن به همین شکل در تلویزیون می‌گذرد و اگر شانس بیاورید در بین جابجا کردن شبکه‌های تلویزیون، چند دقیقه مولودی خوانی محمود کریمی نصیبتان می‌شود تا دست‌های خالی برنامه‌ریزان مدعی بیش از پیش نمایان شود.

تلویزیونی که برای سال آینده، ۱۸۴۰ میلیارد تومان ردیف بودجه مستقیم دارد و حدودا همین مقدار درآمد بازرگانی و یک سوم آن هم درآمد برنامه‌های مشارکتی. و همچنان از بی پولی می‌نالد و دست‌های خالی خود را به آن نسبت می‌دهد...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      رسانهه میلی فقط گسترش غم و غصه رو خوب بلده.

    • حسینی

      صدا وسیما کلا برای عزا داری ها خیلی برنامه داره وشب به این بزرگی رو فراموش میکنه چطور انتطار دارین مردم شاد باشن وتلوزیون نگاه کنن

    • سایه

      و البته : آنچه به جایی نرسد فریاد است....

    • بدون نام

      الان تمام شبکه ها شده. *۳*۳۵۱+فقط همین براشون خیلی مهم شده. فقط رای بدید. دیگه کی یادش که مولودی بی بی دوعالم دختر پیامبر سلام الله علیها را بگیره

    • بدون نام

      مدیریت شبکه سیما خیلی ضعیفه. باید برنامه ریزی صحیعی میشد واسه جشن میلاد دخت پیامبر خانم فاطمه الزهرا سلام الله علیها ما عاشقانه بی بی فاطمه الزهرا سلام الله علیها هستیم

    • بدون نام

      صداسیمای میلی میرافغانی مفت خوراویزون که همه ازدست اینهاوبودنشون ناراضین هیچ اعتراصم میکنن بودجع منابع.... شغل ایرانیاخرج حدود۲۰ملیون افغانی هزبنه میش ...بااین بیکاری وفقرنجومی بی ابی کم بودجگی... توشب یلدامیاربهترازاین نمیش دهن کجی به ملت

    • بدون نام

      واقعا راست گفتی.دیروز عصر ی مستند طولانی ازماجرای۱۷شهریور پخش کرد.حالمونو بد کرد.مگه وقت قحطی بود اسفند کجا.شهریور کجا.نمیدونم کی میشینه اونجا که تاریخا و مناسبتارو بلد نیست

    • بدون نام

      چرا‌ در مناسبتها تلویزیون برعکسه. اصلا عمدا میخواهند همه ماهواره ببینن

    • بدون نام

      برا صدا و سیما متاسفم فقط عزا

    • بدون نام

      عزا عزا است امروز صدا و‌سیما صاحب عزاست امروز

    • ایرانی

      اینا تازه خوبش بود . یه دوری بزنین توی کانال های استانی تا ببینین چه افتضاحیه . یکی داره گاو میدوشه . یکی داره پشم گوسفند میتراشه . یکی داره برای گله نیلبک میزنه . اونیکی داره آواز محلی میخونه . فکر میکنم هموطنهای مستقر در اون استان هم اون برنامه رو نگاه نکنه . واقعا مضحک و مسخرس .

    • سلطان

      همش غصه اس شبکه های ایرانی

    • بدون نام

      انتظار داشتید بزن و برقص راه بیندازند؟ عجب انتقاد مسخره ای!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج