جاباما
۸۳۵۹۶۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

توافق اولیه با رسن، عدم‌ نیاز برانکو به مدافع جدید

پرسپولیس این روزها در کورس قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی حضور دارد و خود را آماده می‌کند در لیگ قهرمانان آسیا با اولین حریفش پاختاکور ازبکستان روبه‌رو شود.

فرهیختگان: پرسپولیس این روزها در کورس قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی حضور دارد و خود را آماده می‌کند در لیگ قهرمانان آسیا با اولین حریفش پاختاکور ازبکستان روبه‌رو شود. این تیم همیشه مورد توجه رسانه‌ها بوده و اخبار زیادی را هم به خود اختصاص می‌دهد و هواداران این تیم با دقت این اخبار را پیگیری می‌کنند.

برای اینکه درمورد برخی اخبار منتشره، اطلاعات بیشتری کسب کنیم به‌سراغ مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس رفتیم و سوالات‌مان را با او درمیان گذاشتیم. گفت‌وگو با پندار خمارلو را در ادامه می‌خوانید.

توافق اولیه با رسن

از خمارلو درمورد تمدید‌قرارداد بشار رسن سوال کردیم. او در پاسخ گفت: «وقتی تیم در مسجد‌سلیمان حضور داشت مدیربرنامه‌های رسن با عرب، مدیریت باشگاه جلسه داشت و آن‌طور که شنیدم توافق اولیه برای تمدید‌قرارداد حاصل شده است. باشگاه پرسپولیس قصد دارد رسن را حفظ کند و فکر می‌کنم به‌زودی این اتفاق می‌افتد و با نهایی‌شدن توافق طرفین، قرارداد این بازیکن عراقی هم تمدید خواهد شد.»

بودیمیر در کیش!

گفته می‌شود بودیمیر، مهاجم کروات پرسپولیس از برخی مسائل ناراحت است. خمارلو می‌گوید: «ناراحتی‌ای در کار نیست. مسائل مالی او انجام شد و همچنین منزل شخصی این بازیکن نیز تهیه شده و بودیمیر مشکلی ندارد. البته او برای تمدید اقامتش راهی کیش شده است؛ چون این جزیره منطقه آزاد محسوب می‌شود می‌توانیم بازیکنان خارجی را برای اینکه از کشور خارج نشوند به این جزیره ببریم و اقامت‌شان را در آنجا تمدید کنیم. بودیمیر نیز به‌زودی به تمرین تیم بازمی‌گردد.»

قطبی بی‌خبر از مذاکره پرسپولیس و فولاد

صحبت به یارگیری می‌رسد و از خمارلو درمورد مذاکره پرسپولیس با سینا مریدی و باشگاه فولاد می‌پرسیم و می‌گوییم افشین قطبی در مصاحبه‌ای اعلام کرده پرسپولیس در این مورد هیچ مذاکره‌ای با فولاد نداشته است.

خمارلو در پاسخ می‌گوید: «اتفاقا ما هم از این حرف متعجب شدیم. باشگاه پرسپولیس برای جذب سینا مریدی هم مذاکره شفاهی با مدیریت محترم باشگاه فولاد داشت و هم مذاکره حضوری. ما درخواست رسمی به آقای رضاییان دادیم و ایشان اعلام کرد به‌هیچ‌وجه این بازیکن را به پرسپولیس نمی‌دهند چون جانشینی برای او ندارند. احتمالا آقای قطبی از موضوع مذاکرات اطلاع نداشتند که چنین موضوعی را مطرح کردند.»

برانکو درخواست جذب مدافع نداده!

مصدومیت سید‌جلال و شجاع باعث نگرانی هواداران تیم شده و همه می‌پرسند آیا پرسپولیس قصد جذب مدافع جدید دارد یا نه؟ خمارلو می‌گوید: «باشگاه مطابق درخواست برانکو برای جذب بازیکن اقدام می‌کند و تا الان ایشان هیچ درخواستی برای جذب بازیکن به‌خصوص در خط دفاعی نداشته است. زمانی‌که ایشان درخواستی نداشته باشند، باشگاه نمی‌تواند در این مورد اقدامی کند.»

غیبت کامیابی‌نیا مقابل صنعت‌نفت

درمورد مصدومیت کمال کامیابی‌نیا از خمارلو می‌پرسیم. مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این مورد می‌گوید: «این‌بار مصدومیت کمال از ناحیه کتف نیست و او دچار یک کشیدگی درجه دو شده است. مصدومیتش آنچنان سخت نیست. اما برانکو تصمیم گرفته برای حضور این بازیکن مقابل پاختاکور، از وجودش در بازی با صنعت‌نفت استفاده نکند. در این بازی کمال استراحت خواهد کرد.»

مصدومیت بیرانوند نگران‌کننده نیست

درمورد خبر جراحی احتمالی علیرضا بیرانوند سوال کردیم. خمارلو گفت: «مشکل بیرانوند جدی نیست و اصلا جایی برای نگران‌شدن هواداران وجود ندارد. او یک عمل جراحی دارد که چندان مهم نیست و این عمل در تعطیلات لیگ یا پایان بازی‌ها می‌تواند انجام شود. فعلا نیازی به این عمل احساس نشده و بیرانوند با قدرت درخدمت پرسپولیس خواهد بود.»

اصرار پرسپولیس برای حضور در جلسه cas

شکایت استقلال از سازمان لیگ درمورد نتیجه بازی سوپرجام حالا به یک جلسه بررسی در دادگاه عالی ورزش رسیده است. گفته می‌شود نمایندگان پرسپولیس هم در این جلسه حضور خواهند داشت.

از خمارلو در این رابطه سوال می‌کنیم و او در پاسخ می‌گوید: «در این پرونده طرف اصلی سازمان لیگ است و این سازمان باید از رای خود دفاع کند. اما باشگاه پرسپولیس هم اصرار داشت در این جلسه حاضر باشد. قرار است ۲۲ یا ۲۳ اسفند خود مدیرعامل به همراه نماینده حقوقی باشگاه در این جلسه حضور یابند تا روند رسیدگی به پرونده را از نزدیک دنبال کنند. همه تلاش اعضای باشگاه این است که حقی از پرسپولیس ضایع نشود.»

تاریخ دربی تغییر نمی‌کند

گفته می‌شد بازی دربی در روزی غیر از ۱۰ فروردین ۹۸ برگزار می‌شود. خمارلو می‌گوید: «چنین خبری درست نیست. ما هم چیزهایی در این مورد شنیدیم اما خبر درست نیست و بازی در همان تاریخ برگزار خواهد شد.»

حق با میناوند است اما...

از اعتراض‌های اخیر مهرداد میناوند به خمارلو در فضای مجازی سوال می‌کنیم و مدیر رسانه‌ای تیم در این ارتباط می‌گوید: «مهرداد میناوند بزرگ و پیشکسوت پرسپولیس است و ثابت کرده واقعا برای تیم دلسوزانه حرف می‌زند. روزی که او سر تمرین آمد توضیحات کامل را به او دادم. حق با ایشان است و باید از حق پرسپولیس دفاع کرد. ما همین کار را بعد از بازی با فولاد انجام دادیم.

هر جا لازم بوده من ورود کردم و حرف‌هایم را زده‌ام. اما من در روابط‌عمومی هم محدودیت‌هایی دارم. گاهی اجازه ندارم درمورد برخی مسائل حرف بزنم یا باشگاه ملاحظاتی دارد که باید تابع باشم. با این وجود سعی کردم در حد خودم پاسخگوی مسائل باشم و برای احقاق حق پرسپولیس از خود واکنش نشان دهم.

بقیه تلاش‌ها از سوی مدیریت باشگاه صورت می‌گیرد. می‌بینید که آقای عرب با مسئولان سازمان لیگ جلسه می‌گذارد و حتی پیگیر علت عجله این سازمان برای خاتمه‌دادن به بازی‌های لیگ می‌شود. میناوند به من گفت مشکل شخصی ندارد و فقط نمی‌خواهد حق پرسپولیس ضایع شود و نشان داد که واقعا دلسوز تیم محبوبش است.»

ورزشگاه کاظمی دراختیار پیمانکار جدید

در پایان درمورد وضعیت ورزشگاه کاظمی از خمارلو می‌پرسیم. او در این ارتباط می‌گوید: «محسن خلیلی پیگیر و درحال بررسی شرایط زمین‌های تمرین برای پرسپولیس است. در فصل زمستان زمین مناسب سخت پیدا می‌شود. اما ورزشگاه کاظمی را در اختیار پیمانکار جدید گذاشته‌ایم و این پیمانکار قول داده زمین را برای تمرینات تیم در بهترین شرایط حفظ کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تراختور

      عجب.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به جمالت عشقی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج