جاباما
۸۳۶۰۲۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

یک انیمیشن بهترین افتتاحیه ۲۰۱۹ را رقم زد

سومین فیلم از مجموعه انیمیشن "چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم" در نخستین هفته اکران در ۴۲۵۹ سینمای آمریکای شمالی ۵۵.۵ میلیون دلار فروخت و بهترین افتتاحیه سال ۲۰۱۹ را رقم زد.

همشهری آنلاین: فروش ۵۶ میلیون دلاری "چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان" بهترین عملکرد در میان سه فیلم این مجموعه محبوب است و ارزش این درآمد زمانی بیشتر آشکار می‌شود که بدانیم در هفته منتهی به مراسم اسکار معمولا مردم چندان از سینماها استقبال نمی‌کنند. با این حال، "دنیای پنهان" که از ژانویه در بازارهای جهانی اکران شده، در مجموع ۲۱۶ میلیون دلار در دنیا فروخته و از هفته آینده در چین روی پرده می‌رود.

یک انیمیشن بهترین افتتاحیه ۲۰۱۹ را رقم زد

نخستین فیلم از مجموعه "چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم" سال ۲۰۱۰ با افتتاحیه ۴۴ میلیون دلاری آغاز کرد و با حدود ۴۹۶ میلیون دلار در گیشه جهانی به اکران خود پایان داد. فیلم دوم تابستان ۲۰۱۴ روی پرده رفت و پس از یک افتتاحیه ۴۹ میلیون دلاری، کمک کرد مجموع درآمد دو فیلم از مرز یک میلیارد دلار بگذرد. بهترین فروش سه روز اول سال ۲۰۱۹ پیش از این با ۴۰ میلیون دلار در دست تریلر ابرقهرمانی "شیشه" بود.

در سوی دیگر، "آلیتا: فرشته جنگ" پس از یک هفته درخشان حدود ۵۸ درصد تماشاگرانش را از دست داد و با ۱۲ میلیون دلار فروش هفتگی و ۶۰ میلیون دلار درآمد مجموع، به رده پرفروش‌ها سقوط کرد. این اکشن سایبرپانک با هزینه ۱۷۰ میلیون دلاری تولید شده و البته استقبال از آن در خارج از مرزهای آمریکا و کانادا بسیار خوب بوده است. "آلیتا: فرشته جنگ" در هفته اول در چین ۶۲ میلیون دلار فروخت تا درآمد آن از بازار جهانی از مرز ۲۰۰ میلیون دلار بگذرد.

رده سوم جدول پرفروش‌ها در هفته منتهی به اسکار ۲۰۱۹ به "فیلم لگو: بخش دوم" رسید که در سومین هفته اکران ۱۰ میلیون دلار دیگر فروخت تا گیشه آن در آمریکای شمالی ۸۳ میلیون دلاری شود. فیلم اول در پایان اکران ۱۳۶ میلیون دلار به جیب زده بود اما بعید است "فیلم لگو ۲" بتواند در بازار داخلی آمریکا به آن رقم برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج