۸۳۶۱۲۸
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

دیدار داماد ترامپ در مسقط با سلطان قابوس

«جرد کوشنر» مشاور ارشد و داماد رئیس‌جمهور آمریکا در عمان با سلطان قابوس دیدار و درباره روابط دو کشور و مذاکرات سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی رایزنی کرده است.

فارس: «جرد کوشنر» مشاور ارشد و داماد رئیس‌جمهور آمریکا در عمان با سلطان قابوس دیدار و درباره روابط دو کشور و مذاکرات سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی رایزنی کرده است.

دیدار داماد ترامپ در مسقط با سلطان قابوس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت آمریکا در ادامه تحرکات و زمینه‌چینی‌ها برای رونمایی از طرح خود که به «معامله قرن» موسوم شده، مشاور ارشد و داماد رئیس‌جمهور آمریکا را به مسقط پایتخت عمان فرستاده و او در این سفر با شاه عمان دیدار کرده است.

بنا بر گزارش گزارش پایگاه صهیونیستی «عاروتص شوع»، کاخ سفید روز دوشنبه (به وقت محلی واشنگتن) از دیدار سه مقام آمریکایی با «سلطان بن سعید قابوس» پادشاه عمان خبر داد.

طبق اعلام کاخ سفید، «جرد کوشنر» مشاور ارشد دونالد ترامپ و داماد او، «جیسون گرینبلات» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در مذاکرات سازش و «برایان هوک» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در این دیدار حضور داشتند.

بنا بر گفته آمریکایی‌ها، هیات آمریکایی در دیدار با سلطان قابوس درباره روابط دوجانبه واشنگتن- مسقط و موضوع مذاکرات سازش صحبت و رایزنی کردند.

کاخ سفید اعلام کرد: «افزایش همکاری آمریکا و عمان و تلاش‌های دولت ترامپ برای تسهیل صلح بین اسرائیلی‌ها و فلسطینیان» از جمله محورهای مورد رایزنی در این دیدار بوده است.

دیدار کوشنر با پادشاه عمان در حالی صورت گرفته که او در مصاحبه روز دوشنبه (دیروز) با «اسکای نیوز» مدعی شده بود که کشورهای عربی از پیشنهادات آمریکا در رابطه با مذاکرات سازش حمایت کرده‌اند.

این اظهارنظر در حالی صورت گرفته که مخالفت‌ها با طرح دولت آمریکا که به «معامله قرن» موسوم شده، همچنان ادامه دارد و حتی تشکیلات خودگردان فلسطین که همواره حامی مذاکرات با رژیم صهیونیستی بوده، با محتوای آن مخالفت کرده است.

سفر هیات آمریکایی به مسقط چند هفته بعد از نشست دیدار دوجانبه وزیر خارجه عمان با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست ضد ایرانی آمریکا در لهستان صورت گرفته است. پیش از این دیدار، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چهارم آبان ماه در سفری به مسقط با پادشاه عمان دیدار کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد

      پس ایوانکا کو ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آی شیطون با ایوانکا چی کار داری

      • من ایرانی

        فکرکنم ایوانکا قراره سفیرامریکادرایران بشه!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج