۸۳۶۱۳۵
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

رامین ناصرنصیر پزشک «حکایت‌های کمال» شد

رامین ناصر نصیر به گروه بازیگران سریال «حکایت‌های کمال» پیوست.

خبرگزاری مهر: رامین ناصر نصیر به گروه بازیگران سریال «حکایت‌های کمال» پیوست.

رامین ناصرنصیر پزشک «حکایت‌های کمال» شد

به نقل از روابط عمومی پروژه، سریال «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایانفر، همچنان مراحل تصویربرداری را در شهرک غزالی سپری می کند و امروز سه شنبه، هفتم اسفند گروه بخشی از سکانس های مربوط به خیمه شب بازی را جلوی دوربین می برد.

تاکنون بیش از ۸۰ درصد سریال تصویربرداری شده است و تدوین سریال به طور همزمان توسط شادی شایانفر در حال انجام است.

همچنین رامین ناصرنصیر در نقش دکتر هندی به گروه بازیگران سریال پیوسته است. این کاراکتر، پزشکی هندی تبار است که در ایران مطب زده و مشغول به کار است که در قسمت هایی از داستان با دیگر شخصیت های اصلی ارتباط پیدا می کند. سعید عسگری دیگر بازیگری است که به پروژه پیوسته است و نقش معلم را بازی می کند. این دو آخرین بازیگرانی هستند که در فاز نخست به پروژه پیوسته اند.

سریال «حکایتهای کمال» در ۳۱ قسمت توسط سیمافیلم تهیه می شود. فاز نخست این سریال برای ۳۱ قسمت نگارش و قسمت های دیگر برای فاز دوم در نظرگرفته شده است.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا شیرخانلو، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلورنظری، بیتا خردمند، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبرسنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر در این سریال بازی دارند.

این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از نویسندگان: نسیم عرب امیری، سید حسین امیرجهانی، آزاده محسنی، کریم خودسیانی، دستیار تهیه:علی اصغررضایی، مدیر تصویربرداری: ناصرمحمودکلایه، صدابردار: وحیدسلطانی، طراح صحنه و لباس: فرهادعزیزی فرد، گریم: بابک شعاعی، تصویربردار: ناصربیک زاده، جلوه های ویژه: حمید رسولیان، مدیر تولید: فرزین فرزدنیا، طراح بدلکاری: علیرضافتحی، دستیار کارگردان: مجد جلالی، جانشین تولید: سعید کنگاورنظری، برنامه ریز: حامد صلح میرزایی، امور مالی: ابراهیم تفرشی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تدارکات: مهدی آقامحمدی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: فرامرز بیات و مشاور رسانه ای: هادی داداشی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب چه کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج