۸۳۶۱۹۸
۱۰ نظر
۵۰۱۳
۱۰ نظر
۵۰۱۳
پ

علت شلیک پلیس در اتوبان آزادگان اعلام شد

سه سارق که به بیش از ۵۰فقره سرقت باطری خودرو اقدام کرده بودند با شلیک پلیس دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: سه سارق که به بیش از ۵۰فقره سرقت باطری خودرو اقدام کرده بودند با شلیک پلیس دستگیر شدند.

پس از وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو و مراجعه مالباختگان به کلانتری شهرک گلستان، ماموران این کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و تحقیقات اولیه را برای دستگیری این افراد آغاز کردند اما با توجه به اینکه پس از گذشت مدتی از تحقیقات سرنخی از سارقان بدست نیامد، گشت‌های هدفمند این کلانتری در مناطقی که هدف سارقان بود افزایش داده شد.

گشت های ماموران انتظامی ادامه داشت تا ساعت چهار و نیم بامداد روز گذشته ماموران انتظامی در حین گشت‌زنی به سرنشینان یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شده و برای انجام بررسی‌های بیشتر به آن‌ها دستور ایست دادند اما سرنشینان این خودرو بلافاصله از محل متواری شدند. با متواری شدن متهمان، ماموران انتظامی به تعقیب آن‌ها پرداخته اما بعد از دقایقی تلاش آن ها بی‌سر انجام ماند و متهمان متواری شدند.

در ادامه ساعت پنج بامداد همان روز گشت دیگری از ماموران نیروی انتظامی سرنشینان این خودرو را مشاهده کرده و به آن‌ها فرمان ایست می‌دهند اما این بار نیز این افراد از محل متواری شده و ماموران به تعقیب آن‌ها می‌پردازند تا اینکه متهمان وارد اتوبان آزادگان شده و با سرعت بالایی به فرار خود ادامه می‌دهند. ماموران پس از ادامه این تعقیب و گریز ضمن رعایت قوانین به کارگیری سلاح، پنج تیر هوایی و دو تیر به لاستیک‌های این خودرو شلیک کرده و با متوقف شدن خودرو هر سه متهم را دستگیر کردند.

با دستگیری متهمان در بازرسی اولیه از خودرو سه باطری خودرو کشف شد که متهمان اظهار داشتند در سه ساعت گذشته در محدوده میدان المپیک به سرقت برده‌اند و سپس هر سه متهم به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند.

سرهنگ اکبر مرادی، رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان با تایید این خبر گفت: متهمان طی بازجویی‌های صورت گرفته به ۵۰فقره سرقت باطری خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کرده و پس از آن برای طی کردن مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      حدود یکسال دارم دقت میکنم چقدر این سارقان دقیق عمل میکنن یعنی برنامه هاشون جوریه که 10 یا 20 یا 30 یا ..... یعنی کلا رند کار میکنن مثلا 47 فقره ندارن یا 63 خیلی برام جالبه

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAA

        پلیس حتما آخر شب بوده خواسته تمرینی انجام بده

    • محمود

      حق این حیوانات فقط اعدام هستش.

      پاسخ ها

      • بی نام رنجبر

        اره بید سنگسار شن.

      • بدون نام

        چرااعدام ازگشنگی اینکارامیکنن حتماشکمت پره

    • بدون نام

      دزد چقدر خوبه

    • بدون نام

      دمتون گرم پلیسای عزیز

    • بدون نام

      چرااعدام حداقل بگوبرای چی اینکارامیکنن

    • بدون نام

      این وعدهایی بود که میدادند چنین وچنان خواهیم کرد این دزد ها همه دست پرورده خودشان است سنشان را نگاه کنید به آن دوره نمی خورد چون آن روزگار پدران لقمه حلال سر سفره میبردند ونتیجه شد آن شهدا یی که تا پای جان ایستادند اما اینها با رایج کردن ربا واهمیت ندادن به آن عملا زندگی تمامی مردم ناخواسته حرام شد واعتراضی بلند نشد بانکهای جمهوری اسلامی همه ربا خوارند وخدا لعنت کنه کسی را که دستور اینگونه بانکداری را داد وبانکهای خصوصی را ایجاد کرد با ایجاد بانکهای خصوصی وبا وعده پرداخت سود پولهای مردم را گرفتند وبا اموال مردم شروع به کارهای ساخت وساز عملا برای مال اندوزی خودشان کردن تمامی پول مردم شد وامهای کلان زیر دست آقایان وماشاله همه سرمای دار در ایران وخرج شرند خوب معلومه که مردم بی کار دزد می شن

    • بدون نام

      دزدهای بی وجدان موقع سرقت کوچکترین ملاحظه ای ندارن
      هر بلای سر مردم در میارن
      برای اونها جان مردم مهم نیست !!!!
      هنگام دستگیری مظلوم و سر ب زیر !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج