۸۳۶۲۴۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عرب برای حل مشکلات به دیدار وزیر برود!

بازیکنان پرسپولیس روز‌های عجیبی را سپری می‌کنند. آن‌ها معتقدند شرایط برای‌شان چندان خوب نیست و نسبت به ابتدای فصل، وضعیت پیچیده‌تری دارند.

خبر ورزشی: پرسپولیسی‌ها ادعا دارند با اینکه در فصل قبل و همین فصل، با وجود همه مشکلات موجود به خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و مصدومیت پیاپی بازیکنان، عملکرد بسیار خوبی داشتند و همچنان مدعی قهرمانی هستند ولی به اندازه کافی مورد توجه مسئولان قرار نمی‌گیرند.

آن‌ها رابطه خوب و حسنه‌ای با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین باشگاه برقرار کردند ولی با رفتن او و حضور ایرج عرب، مسائل پیچیده‌تر شد و هیچ‌کس نمی‌داند نظر واقعی بازیکنان در مورد عرب چیست.

از یک سو، برخی می‌گویند پرسپولیسی‌ها دل‌شان با عرب است و از طرف دیگر، عده‌ای نیز معتقدند ستاره‌های تیم هنوز امیدوارند گرشاسبی برگردد و فصل را با او ادامه دهند.

در کنار این مسائل، بازیکنان تیم از چند موضوع مهم ناراحت و شاکی هستند. آن‌ها می‌گویند با اینکه فشار تبلیغاتی زیادی علیه‌شان از سوی سایر باشگاه‌ها وجود دارد ولی تنها بین ۳۰ تا ۳۷ درصد از مطالبات‌شان را دریافت کرده‌اند و بخش زیادی از آن را طلب دارند آن‌هم در حالی که بیش از ۵۵ درصد از کل فصل گذشته است. به علاوه قراردادها، پاداش آسیا و پاداش پیروزی در لیگ ایران، همچنین صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی هم باید به حساب‌شان واریز شود. شکایت بازیکنان به خاطر طی شدن روز‌های پایان سال است و آن‌ها می‌گویند باید قبل از عید، پول بگیرند.

همچنین نسبت به فشردگی رقابت‌ها و عدم اعتراض مسئولان باشگاه به سازمان لیگ هم شاکی هستند و مهم‌تر از همه، می‌گویند دیگر توانایی تمرین در زمین بی‌کیفیت ورزشگاه شهید کاظمی را ندارند، چون احتمال مصدومیت‌هایی مثل کشیدگی همسترینگ، کشاله، مچ و زانو را افزایش می‌دهد و مدیران باشگاه باید فکری به حال این وضعیت کنند. جالب اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند مدیریت باشگاه برای حل یک‌سری از مسائل باید سراغ لابی با وزارت ورزش و جوانان برود وگرنه فرصت از دست می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عادت کردین ب مفت خوری و کمک داوران و حمایت فدراسیون. چنان عادت کردین ک لوس شدین و علنی توقع کمک دارین وقتی از نظر فوتبالی هیچ پخی نیستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج