جاباما
۸۳۶۲۸۲
۲۸ نظر
۵۰۰۳
۲۸ نظر
۵۰۰۳
پ

پرچم استقلالی ها در گینس ثبت خواهد شد

مدیر کانون هواداران استقلال می گوید بسیاری از اوقات تنش از داخل زمین به سکوها منتقل می شود.

ورزش سه: اتفاقات دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن و سر دادن شعارها علیه رشید مظاهری باعث شد تا با مدیر کانون هواداران استقلال که در سال های اخیر با طرح های جالبی توانسته سیمای جدیدی به ورزشگاه بدهد، گفت و گو کنیم. رامین همتی مدیر کانون هواداران استقلال در بخش ابتدایی صحبت های خود می گوید: ابتدا حرف من این است که ما با فحاشی کاملا مخالف هستیم.

در دیدار با تراکتورسازی، نساجی، فولاد خوزستان و چند تیم دیگر با گل به سراغ دیگر تیم ها رفتیم تا حسن نیت خود را نشان دهیم اما حالا که سوال شما در این باره است یک سوال دارم. در شهر اصفهان ۹۰ دقیقه به مهدی رحمتی فحاشی می شود. ما به دنبال انتقام گیری نیستیم و می خواهیم جلو گیری کنیم و توجیهی درباره این اتفاقات وجود ندارد اما چرا آن زمان هیچکس نگران فحاشی به رحمتی نبود؟

وی صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: سعی کردیم یک آشتی ایجاد کنیم و کانون هواداران تیم های دیگر نیز یاد گرفتند و انجام دادند. البته پرسپولیسی ها همیشه با دیگران درگیر بودند. ما وقتی خودمان می خواهیم کسی در تمامی ورزشگاه ها این کار را انجام ندهد، چرا باید خودمان انجام دهیم؟

همتی در بخش بعدی صحبت های خود درباره چرایی رخ دادن این رفتارها، افزود: یک موقع می شود که تنش از زمین بازی به سکو می آید. دروازه بان یا بازیکن با یک حرکتی سکوها را تحریک می کنند. من به بعضی از سکوها گفتم که چرا شعار دادید که گفتند او حرکتی تحریک آمیز انجام داده است. شما فکر می کنید چرا فقط این اتفاق برای مظاهری رخ داد؟ یازده بازیکن در زمین حضور داشتند. یک دقیقه شعار علیه مظاهری داده شد و سریع قطع کردیم زیرا زن و بچه ما پای تلویزیون هستند و این اتفاقات زشت است و ما به همین دلیل سریع متوقف کردیم.

مدیر کانون هواداران استقلال در ادامه تصریح کرد: سال گذشته میلاد فخرالدینی ابتدا شجاعیان را در اصفهان زد و سپس تیام میلاد را در تهران زد و تنش شد. نقش بازیکن‌ها در این تنش بسیار مهم است. باز هم می گویم ما با این اتفاقات مخالف هستیم اما این تنش ها از زمین به سکو منتقل شده است.

او در بخش بعدی با انتقاد از رفتارهای تلویزیون در عدم پوشش طرح های هوادارای استقلال، بیان کرد: گینس هفته آینده پرچم ما را ثبت می کند و این یک افتخار است اما کارگردان ها نشان نمی دهند. اگر این طرح ها پوشش داده شود، به ما انرژی می دهد.

حریفان ما پرچم برعکس داشتند که تلویزیون نشان داد اما برای ما را نشان ندادند و به نظر من این کارها لج بازی است. چگونه طرح ناقص دیگران را نشان می دهد اما طرح ما را نشان نمی دهند؟ شاید آنها یک مرتبه با یک اشتباه نتوانند طرح را اجرا کنند و نباید برای آنها را نشان دهند نه اینکه طرح درست ما را نشان ندهند. این اتفاقات واقعا خنده دار است.

همتی در پایان صحبت های خود گفت: قسم جلاله می خورم که با توهین با هر شخصی مخالف هستیم. اگر لازم باشد به اصفهان می روم و در تمرین به صورت حضوری از او عذر خواهی می کنم زیرا من با توهین مخالف هستم و ما طرفدار باشگاه اصیلی هستیم که این رفتارها را نمی پسندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سر منشا توهین و بی اخلاقی شما لیدرها هستید ...

      پاسخ ها

      • استقلال

        پرچممون قشنگه

    • آقای قاره

      ما پرافتخارترینیم
      ما مغرورترینیم
      ما تاج کبیریم

    • بدون نام

      كلى هزىنه ثبت جه ارزشى دارد حالا اگر ثبت شود جه مزاىاىى دارظ!

    • مجیدآبی

      ازروزیکه اومده طرحای جالبی ابداع کرده،،توهین وفحاشی تو همه جارخنه کرده براهمین یک نفردونفرنمیتونن جلوشونو بگیرن هوادارافحاشی میکنن ولی هوادارای تیم رقیبو مقصر میدونن بایدیکبارکاراساسی کردماهمه ایرانی هستیم تاکی بایداینجورباشه

    • بدون نام

      برای اینکه لنگیا سوگلی وزارتن .دوربین های فول اچ دی واسه بازیاشون استفادع میشه این ک دیگه ب کنار

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      خخخخ ک پرسپولیس با همه درگیره شما با فحاشی مخالف
      هنوز اون زمان ک مرحوم نوروزی تازه فوت کرده بود و هواداراوتن بش توهین کردن رو یادم نرفته
      پرسپولیس با همه درگیره چون حقشو خوردن.شمام همیطوری شک نکن

    • ZEDLONG

      نه مثل لنگیا که در دربی وریا غفوری ببر کردستان در ده اسفند گذشته اسم اینفانتینو رو برعکس گرفتند و آخر بازی بدون حتی یک موقعیت در چارچوب باختند و فروش پماد و یخ چند برابر شد

      دوستان لنگی من امسال جلوی در خروجی شما پماد سوختگی با برند وریا می فروشم

      پاسخ ها

      • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

        هع
        فک کنم بعز چن سال دربی فقط بازی ۳_۲ و این برد وریا ب دلت نشسته
        بمیرم برات اخه خیلی وقت بود برد نیاورده بودین

      • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

        هع
        فک کنم بعز چن سال دربی فقط بازی ۳_۲ و این برد وریا ب دلت نشسته
        بمیرم برات اخه خیلی وقت بود برد نیاورده بودین

    • رضا

      سلام بر برادر بزرگوار. خواهش می کنم کار ناپسند تماشاگران را توجیه نکنید هیچ فرقی هم نمیکنه استقلال باشه یا پرسپولیس یا تراکتور یا سپاهان. متاسفانه همه جای ایران اینطور شده. وفقط همه با فحاشی وایجاد حاشیه دنبال نتیجه گرفتن هستن. من بیش از چهل سال فوتبال رو دنبال میکنم به شکل جدی. هیچ سالی به اندازه امسال شاهد این همه بداخلاقی نبودم.

    • ZEDLONG

      الآن حسودان لنگی از غارهایشان میان بیرون و شروع میکنند به اراجیف بافی

    • بدون نام

      تو فکر میکنید مردم هم مثل خودت بی فکر وی منطق هستند که دارید فرافکنی میکنید. همه ملت متوجه فحاشی طرفداران کیسه شدند بعد تو میگی پرسپولیس ها ودروازه بان ذوب آهن اینکار کردند.واقعا باید به حال تیم کیسه گریه کرد که تو مسول کانون هوادارانش هستید.اصلا بیشعوری هم حدی دارد که تو وکل تیم کیسه از آن هم عبور کردند. تو حیف نیست با آن دهن نستم سرورت و پرسپولیس میاری؟ پس بار دیگر از این غلط های اظهاری نکن که برات بد میشه. سوزشتان هم خیلی زیاد شده برو درمانش کن.

    • sms

      درود برهمتی بزرگوار...لنگیا ی کم یاد بگیرید...براتون خوبه

    • ج

      شخصیت و شعور کیسه درهمین حداست نباید بجزاین ازتیم کیسه انتظارداشت

    • بدون نام

      خفه شو بابا آویزون

    • محمد

      از مکتب کیسه به جز فحاشی انتظاری نیست.الکی خودتونو به کوچه علی چپ نزنین.پرچم باشگاه دوچرخه سواران در گینس ثبت خواهد شد ببین به چه چیزایی دلخوشن شیشتاییای بربخت.

    • بدون نام

      تو را چه به مصاحبه کردن
      شما هم کلاس سایتتان را پایین نیاورین
      با مصاحبه کردن با آدمهای دوزاری

    • بدون نام

      خبر نگار سوال میکند چرا به رشید مضاهری توهین کردین تو از پرسپولیس حرف میزنی احمق فکر کنم نو شب هم می خوابی تو خواب هم کابوس پرسپولیس ببینی بیشعور احمق ببین تا کجا از قهرمان پرسپولیس سوختی هر سوالی با پرسپولیس جواب میدی بسوز تا جونت در بیاد

    • rira

      آره بابا. قسم جلالت خیلی راسته

    • بدون نام

      کارگردانی که تصویر پرچم استقلال را نشان نداد ولی در عوض پرچم ی وری لنگ را نشان داد امیدوارم

    • بدون نام

      شما خودتون مرکز درگیری هستید لطفا در مورد سرورتون درست صحبت کنید کیسه کش

    • سینا

      نامردتر از کارگردان بازی اس اس با ذوب آهن آیا کسی دیده بی معرفت چرا پرچم اس اس را که رکورد جهانی دارد سانسور کردی ای بدبخت عقده ای تو از اون آدمهایی هستی که نون به زن وبچه هات نمیدی اگر هم بدی با اکراه زیادی میدی که گوشت تن رن وبچت میریزه

    • بدون نام

      آره شما کیسه ها خیلی خوبید اصلا فحاشی نمکنید در بازی ذوب اهن شما نبودید سایه شما بوده دست بر دارید از این همه دروغ گویی حداقل مرد باشید کیسه های ۶ تایی خور خودتان باشید و در مستطیل سبز با بازی جوانمردانه حرفتان را بزنید و در حدی نیستید که حرف از سرورتان پرسپولیس قهرمان بزنید

    • بدون نام

      شما ذاتأ آدم فحاشی هستی مگه تماشاگران رو تو راهنمایی نمیکنی؟

    • رضا نواییان

      این کیسه کشا من اول فک کردم فقط مربیهاشون کابوس پرسپولیس و میبینن بعد دیدم بازیکناشون هم همینطورین حالا میفهمم نه بابا کلن کابوس سرورشون میبینن البته حق میدم بهشون مصاحبه های هرچی کیسه کش رو ببنید هرسوالی ازشون میشه جواب از پرسپولیس میدن بازم میگم حق دارین

    • بدون نام

      باید ثبت شود روی پرچم هم عدد 6درج شود

    • متین

      زندگی یعنی استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج