۸۳۶۲۹۱
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

بازیکنان استقلال را هوایی کردند!

دلال‌ها و بعضی باشگاه‌ها به این فکر می‌کنند که از همین حالا میخ نقل و انتقال بعضی از بازیکنان را بکوبند و خلاصه دیر نکنند.

خبر ورزشی: همیشه در ماه‌های پایانی فصل تماس‌ها با بازیکنان برقرار می‌شود. به هر حال همه می‌دانند در تابستان جذب بازیکنان سخت‌تر می‌شود، چون باشگاه‌ها دست به نقد هستند. باشگاه استقلال در سال‌های گذشته همواره با چنین مشکلی روبه‌رو بوده است.

آن‌ها بعضی از بازیکنان‌شان را زودتر از چیزی که فکر می‌کردند از دست دادند. مثلاً تابستان گذشته امید نورافکن و مجید حسینی به‌راحتی از چنگ آبی‌ها در رفتند. استقلال قصد داشت علی قلی‌زاده را هم بگیرد و از چندماه قبل مذاکراتش را با او آغاز کرده بود، اما در نهایت باشگاه شارلوای بلژیک او را به خدمت گرفت.

بازیکنان استقلال را هوایی کردند!

استقلالی‌ها در دو سال گذشته از خارجی‌ها ضربه خورده‌اند و نمی‌خواهند امسال این اتفاق برایشان بیفتد. منتهی خبر‌های رسیده از داخل باشگاه حکایت از آن دارد که بعضی از دلال‌ها مشغول وسوسه کردن بعضی از بازیکنان تیم هستند و امیدوارند بتوانند آن‌ها را از چنگ استقلال در بیاورند.

بعد از بازی ذوب‌آهن وینفرد شفر خیلی سربسته به تلاش‌ها برای جدایی صیادمنش از جمع آبی‌ها اشاره کرد. ماجرا از این قرار است که چند دلال با این بازیکن تماس گرفته‌اند و مسئولان باشگاه هم متوجه این موضوع شده‌اند. ظاهراً فرشید اسماعیلی هم از جمله بازیکنانی است که مشتریانی دارد و حتی بعضی دلال‌ها در تلاش هستند او را هم برای جدایی از استقلال وسوسه کنند.

طارق همام هم بدش نمی‌آید در همین سال اول حضورش در استقلال بتواند پلی بزند و عازم کشور دیگری شود. فعلاً باشگاه از این مسئله ناراضی است و شفر هم از مسئولان خواسته حواس‌شان جمع باشد تا اتفاق تابستان گذشته امسال هم تکرار نشود. شفر تا پایان فصل بعدی با آبی‌ها قرارداد دارد و از همین حالا نقشه‌ها را ریخته. او به فتحی تأکید کرده در تابستان نباید اجازه جدایی بازیکنان را دهند و فقط در صورتی که او اسم بازیکنی را نخواست، نامش را در لیست فروش بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر چه بازیکن خواسته گرفته هنوز حرف از کمبود و رفتن میزنید رو را برم به علی

    • بدون نام

      همه این معضلات کار پرسپولیسیهای داخل فدراسیون فوتبال میباشد به این دلیل که میترسن در دربیها پر گل ببازن و به خاطر حسادت زیاد میخوان استقلال ضعیف باشه چی میشه کرد آدمهای ترسو و عقده ای اینجورین

      پاسخ ها

      • کامران

        خف کن تعطیل

    • م

      بازارگرمی الکی کدام باشگاه خواهان این بازیکنان است میداننداگه به دروغ اسم باشگاهی راببرندممکن است دستشان ودردغشان ردبشه میگن دلالها میخواهندبازیکنان راهوای کنندآخه تاباشگاهی درکارنباشه دلال بازیکن رامیخوادچه کارکنه

    • بدون نام

      تو رو خدا فقط اسماعیلی نره

    • بدون نام

      مافیای لنگ ک داخل خود وزارت هستن باز دست ب کار شدن. میدونن این استقلال راحت میره فینال آسیا و مبادا ستاره سوم رو بگیره

      پاسخ ها

      • کامران

        شما آبرو ریزی نکنین ستاره سوم پیشکش

    • بدون نام

      هر بازیکنی بره و بیاد استقلال شیش تایی زیر پرسپولیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج