۸۳۶۳۵۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 8 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی متواضع، با صداقت، دارای قدرت تمرکز بالا، واقع بین، عملگرا و پر از شور و نشاط هستید. شما استعدادها بسیار و قدرت تخیلی قوی در اختیار دارید که اگر آنها را به خوبی به کار بگیرید می توانید معجزه کنید. با این وجود شما برخی ویژگی های منفی نیز دارید و بی نظم، حسود و گاهی بی مسئولیت هستید. امسال با وجود اینکه از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد بهتر است بیشتر از همیشه به وضعیت سلامتی خود توجه داشته باشید. هیچ کاری که ممکن است به سلامتی تان آسیبی وارد کند را انجام ندهید و در صوت بروز هر مشکلی به پزشک مراجعه کنید. امسال از لحاظ مادی نسبت به سال گذشته برای شما سال بهتری خواهد بود. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید امسال به ثمر خواهند نشست و اگر قصد انجام سرمایه گذاری های جدید را داشته باشید هم شانس موفقیتتان بسیار زیاد خواهد بود. اگر قصد شروع شراکت و یا کسب و کار جدیدی را دارید امسال فرصت های خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. معاملات داخلی و خارجی شما با موفقیت همراه خواهند بود و در پایان سال از ثبات مالی نسبی برخوردار خواهید بود. از لحاظ حرفه ای امسال برای شما سال بی دردسری خواهد بود و به خاطر سخت کوشی و جدیتی که در کار خود نشان می دهید مورد تشویق قرار خواهید گرفت. امسال از لحاظ روابط عاطفی برای شما سال خوبی خواهد بود و زندگی زناشوییتان به خوبی پیش خواهد رفت، اما اگر هنور مجرد هستید حداقل یکی دو سال دیگر هم باید صبر کنید. اسفند، اردیبهشت، شهریور و دی ماه بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

رشد اقتصادی باعث شده است اعتماد به نفستان بیشتر شود و ارزش بیشتری برای خودتان و وجودتان قائل شوید. خوشبختانه این وضعیت برای مدتی نسبتا طولانی ادامه خواهد داشت. شاید امروز مجبور به گرفتن تصمیمی مهم در مورد آینده رابطه عاطفیتان شوید و از شما خواسته شود یا تصمیم به ازدواج گرفته یا برای همیشه از هم جدا شوید. تنها چیزی که در گرفتن این تصمیم باید دخیل باشد اول قلب و سپس مغز خودتان است. به خاطر هیچ کس دیگری تصمیمتان را تغییر ندهید. اگر احساس کردید که لازم است در مسیرتان تغییر جهت بدهید اجازه ندهید وابستگی ها و تعصباتتان جلوی شما را بگیرند. چه دلتان بخواهد و چه نخواهد باید با تغییرات روبرو شوید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز در محل کارتان انتقال دادن ایده هایتان به دیگران برای شما کار نسبتا ساده ای خواهد بود و خیلی راحت می توانید منظورتان را حتی اگر بسیار پیچیده باشد بیان کنید. ولی متاسفانه این موضوع در مورد بیان کردن احساستان صدق نمی کند و نمی توانید کلمات مناسب برای این کار را پیدا کنید. کمی صبر داشته باشید، فردا روز بهتری خواهد بود. امروز عشق در قلبتان جوانه می زند و ازدواج و یا شروع یک رابطه جدی که در نهایت به ازدواج ختم خواهد شد با شما کمتر از هر زمان دیگری فاصله خواهد داشت. شما و طرف مقابلتان به تازگی درک متقابلی نسبت به یکدیگر پیدا کرده اید که شما را حتی محکمتر از قبل به هم وابسته کرده است. تمام روز شما مثل دو مرغ عشق خواهید بود.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما امروز از لحاظ احساسی هر لحظه حالی دارید و حالاتتان خیلی سریع عوض می شوند. خودتان را برای این وضعیت سرزنش نکنید، هیچ اشکالی ندارد اگر هر از گاهی این گونه باشید و این حالت خیلی زود برطرف خواهد شد. درگیری هایی که صبح با عشقتان دارید تا غروب تقریبا از بین خواهند رفت و اوضاع آرام خواهد شد.امروز خدمت رسانی به دیگران زمان زیادی از شما خواهد گرفت. خواه این توجه و سرویس دهی فقط از لحاظ فکری و عاطفی باشد، خواه مجبور به انجام فعالیت های فیزیکی باشد، طرف مقابلتان تشکر مورد انتظارتان را از شما نخواهد کرد، اما خیالتان راحت باشد که قلبا قدر زحماتتان را می داند.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

حتی اگر خیلی احساس خستگی می کنید امروز را هم تحمل کنید، آخر هفته در راه است و می توانید هر چقدر می خواهید استراحت کنید. وقتی نتیجه کارتان را ببینید احساس رضایتتان خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. امروز احساسات و کارهایتان با یکدیگر متناسب نیستند، ولی خیلی خوب می توانید این وضعیت را کنترل کنید و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع نخواهند شد، اصلا نگران نباشید. اگر به تازگی با کسی هم اتاقی و یا هم خانه شده اید می توانید خودتان را برای یک رابطه دوستان و خیلی خوب آماده کنید. این شخص برای مدتی طولانی با شما هم خانه و همراه خواهد بود و با حمایت و مهربانی و مسئولیت پذیری در انجام کارهای خانه شما را غافلگیر خواهد کرد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز به هنرمند درونتان اجازه بدهید که خودش را نشان بدهد. برای این کار لازم نیست نقاش، شاعر و یا آهنگ ساز باشید، شما می توانید با کمی تغییر دکوراسیون در خانه یا محل کارتان احساسات هنری خود را بروز دهید. روش منحصر بفردی که شما در انجام این کار دارید شما را از دیگران متمایز کرده و محل زندگی شما را به یک اثر هنری تبدیل می کند. روش خاصی که شما در لباس پوشیدن و آرایش مو و چهره ی خود دارید نیز همین طور است. شما حتی اگر کارهای هنری انجام ندهید هم به طور ذاتی یک هنرمند هستید. امروز سعی کنید خلاقیت خود را در روش ابراز علاقه به شخصی که دوست دارید نیز به کار بگیرید تا خیلی زود اثر معجزه آمیز این کارتان را ببینید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید شد بیخیال برنامه هایی شوید که برای روزتان داشته اید، زیرا مسئولیت های خانوادگیتان به توجه ویژه شما نیاز دارند و وقت زیادی از شما خواهند گرفت. با این حال باید حواستان باشد که در هر کاری اعتدال را رعایت کنید، در غیر این صورت تمرکز بیش از حد روی مسائل شخصیتان اثراتی منفی روی کارتان خواهد گذاشت. امروز دریافت پیام و یا شعری عاشقانه و یا یک کار هنری که برای شما انجام شده است روزتان را خواهد ساخت. این احساس گرم و اطمینان بخش اهمیت داشتن و دوست داشته شدن را در تمام طول روز حفظ کنید تا در مواجه شدن با مشکلات گاه و بیگاهی که در طول روز برایتان پیش خواهند آمد به شما آرامش ببخشد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شانه خالی کردن از کارها تنها باعث بدتر شدن اوضاع خواهد شد. با مشکلتان مواجه شده و آن را هر چه زودتر حل کنید. شما آنقدر در مورد آینده تان هیجان زده شده اید که نگرش صحیحی در مورد خودتان و مسائل اطرافتان ندارید. متاسفانه این افزایش ناگهانی و بی دلیل اعتماد به نفستان ممکن است امروز برایتان دردسرساز شود. صد البته که داشتن اعتماد به نفس خیلی خوب است، ولی باید مواظب باشید که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید. رابطه عاطفی بلند مدتی که دارید امروز به مرحله جدیدی وارد خواهد شد و احساس نزدیکی و صمیمیتی بی سابقه بین شما ایجاد خواهد شد. این احساسات عمیق تمرکز روی کارها و چیزهای دیگر را برایتان بسیار دشوار خواهد کرد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما نسبت به همیشه بسیار فعال تر شده اید. شما می توانید در کنار تمرکز بسیار بالایی که در انجام کارهای ذهنی از خود نشان می دهید، در انجام کارهای فیزیکی که به قدرت بدنی زیاد و فعالیت بالایی نیاز دارند نیز بسیار موفق باشید. اگر قصد نظافت خانه تان را داشته باشید و بخواهید خانه تکانی را از حالا شروع کنید، امروز در انجام این کار موفق خواهید بود و کارهای بسیاری را با سرعت و کیفیتی فوق العاده انجام خواهید داد. امروز شما می توانید تمام کارهایی که در لیست کارهای روزانه تان نوشته اید را ضربدر بزنید. این کار باعث خواهد شد از لحاظ روانی نیز احساس بسیار خوبی داشته باشید و در پایان روز از خودتان راضی باشید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز اگر خواستید به دیدن کسی بروید حتما از قبل با او برای این دیدار هماهنگ کنید، در غیر این صورت ممکن است استقبالی که انتظارش را دارید از شما نشود . اگر این اواخر احساس کسالت و خستگی می کرده اید امروز به احتمال زیاد برای شما روز خوبی خواهد بود و از این احساس ناخوشایند رها خواهید شد. شما اغلب انسانی دمدمی مزاج هستید و حالتان خیلی زود تغییر می کند، شاید خودتان متوجه نباشید، اما این موضوع روی سلامت جسم شما نیز تأثیر مستقیم می گذارد. سعی کنید به اندازه ای که به جسم خود اهمیت می دهید به سلامت روانتان نیز توجه کنید. امروز فرصت بسیار خوبی برای انجام کارهای عقب افتاده تان می تواند باشد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز به احتمال زیاد سرتان نسبت به همیشه خیلی شلوغ تر خواهد بود، اما شما با این همه مشغله هیچ مشکلی نخواهید داشت. فعالیت زیاد و انجام کارهای فراوان برای شما کاملا عادی است و امروز هم هر چقدر سرتان شلوغ تر باشد در کمال تعجب خواهید دید که تواناییتان در انجام کارهایتان بیشتر خواهد بود. در واقع شما از آن آدم هایی هستید که هر چقدر بیکارتر باشند بیقرارتر و مضطرب تر خواهند شد. هر وقت دیدید حالتان بد است کاری که با فعالیت جسمانی بالا همراه است را انجام دهید تا خیلی زود ببینید که حالتان دارد بهتر می شود. اگر قرار است کار مهمی را به انجام برسانید بهتر است فعلا در مورد آن با کسی حرف نزنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما به طور ناگهانی توانایی فوق العاده ای در خود احساس می کنید که شما را قادر می سازد در برابر دخالت ها و مخالفت های دیگران ایستاده و پای تصمیماتی که برای خودتان و زندگیتان گرفته اید بمانید. اگر راه حلی برای مشکلی که مدت ها آزارتان می داده است پیدا کرده باشید این حس در شما بسیار قویتر خواهد بود و به هیچ وجه از موضع خود کوتاه نخواهید آمد. دیگران اغلب سعی می کنند نظر شما را عوض کنند و تصمیماتی که گرفته اید را تغییر دهند، اما امروز اوضاع فرق می کند. شرایط کیهانی حاکی از آن است که همه چیز درست همان طوری که شما دلتان می خواهد پیش خواهد رفت، پس به ندای قلبتان گوش فرا دهید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما نیاز شدیدی به داشتن تحرک و فعالیت در وجود خود احساس می کنید. همه دوست دارند گاهی فقط استراحت کنند و با کارهای کم تحرکی مانند مطالعه و تماشای تلویزیون سرگرم شوند، اما شما از آن آدم هایی هستید که اگر فعالیت نکنید و هوای تازه را استنشاق نکنید و نور خورشید به پوستتان نتابد احساس بیماری می کنید. امروز هم شما دوست دارید وقتتان را با انجام کارهایی بگذرانید که با فعالیت زیاد و تحرک بالا همراه هستند و به احتمال زیاد از این کارها لذت خواهید برد. در پایان روز حتما زمانی را به استراحت اختصاص دهید زیرا هر چقدر هم که انرژیتان زیاد باشد نباید به خودتان بیش از اندازه فشار وارد کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • fofo

      اخه درسته که منِ اردیبهشتی که سینگل تشریف دارم توی فال روزانه ام حرف از ازدواج و رابطه ی عاشقونه زده بشه اونم چی عین دوتا مرغ عاشق ! :(

    • همراه

      در فال متولدین فروردین راجع به رشد اقتصادی کجا نوشته شده ؟ این فال اشتباهی اومده اینجا !!!
      سرمونو گرم کنید نه اینکه گول بمالید لطفاً :)))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج