جاباما
۸۳۶۳۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زبیدی: گل زدن به سرخابی‌ها لذت خاصی دارد

مهدی زبیدی مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گل زدن به استقلال و پرسپولیس لذت خاصی دارد و من این حس را در بازی با پرسپولیس تجربه کردم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی زبیدی، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به شرایط این تیم برای بازی فردا با استقلال گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بعد از بازی با نساجی تمرینات را طبق برنامه دنبال کردیم تا آماده بازی با استقلال شویم. در بازی گذشته نمایش خوبی نداشتیم، نساجی تیم قابل احترامی است ولی ما بد بازی کردیم به همین دلیل شکست خوردیم. در بازی با استقلال دنبال جبران باخت قبلی هستیم و به چیزی جز گرفتن ۳ امتیاز فکر نمی‌کنیم.

زبیدی: گل زدن به سرخابی‌ها لذت خاصی دارد

وی در خصوص تقابل با تیمی که در این هفته‌ها در اوج به سر می‌برد عنوان کرد: الان همه بازی‌ها سخت است، بازی با نساجی سخت بود و بعد از بازی با استقلال با سایپا بازی داریم که آن بازی هم دشوار است. می‌دانیم استقلال تیم پرقدرتی است و در اهواز هم هواداران زیادی دارد، آنها دنبال برد هستند و ما هم در این بازی خانگی به چیزی جز گرفتن 3 امتیاز فکر نمی‌کنیم.

زبیدی در رابطه با اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی چیست، گفت: اگر بخواهم پیش‌بینی کنم، طبیعی است که بگویم فولاد برنده می‌شود ولی در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. این بازی هم برای فولاد سخت است، هم برای استقلال ولی امیدوارم در نهایت تیم ما برنده از زمین بیرون بیاید.

مهاجم فولاد که دربازی با پرسپولیس گل زد در خصوص احتمال گل زدن به استقلال خاطرنشان کرد: گل زدن به استقلال و پرسپولیس لذت خاصی دارد و من این حس را در بازی با پرسپولیس تجربه کردم. وقتی به چنین تیم‌هایی گل می‌زنم بازتاب جالبی دارد و خیلی‌ها وقتی مرا می‌بینند از عملکردم تعریف می‌کنند یا اگر طرفدار تیمی باشند که به آنها گل زده‌ام ناراحتی خودشان را اعلام می‌کنند. من به پرسپولیس گل زدم و تلاش می‌کنم این اتفاق را در بازی با استقلال هم تکرار کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج