جاباما
۸۳۶۴۸۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

سولسشر: لیورپول آنقدر خوب نیست که قهرمان شود

اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد معتقد است لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، به اندازه کافی خوب نیست و قهرمانی را بدست نخواهد آورد.

ورزش سه: روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد که اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد بعد از تساوی ۰-۰ تیمش مقابل لیورپول در بازی روز یکشنبه دو تیم، به بازیکنانش گفته که بازی لیورپول را به هیچ وجه نپسندیده و معتقد است لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر به اندازه کافی خوب نیست و قهرمان امسال لیگ نخواهد شد.

یونایتد با هدایت سولسشر، روز یکشنبه به راحتی توانست لیورپول را متوقف کند تا با گرفتن دو امتیاز بسیار حساس از شاگردان یورگن کلوپ، کار این تیم را برای قهرمانی دشوارتر کند.

دیلی‌میل به نقل از یکی از منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد نوشت:" سولسشر بدون پرده‌پوشی درباره لیورپول و بازیکنانش صحبت کرد و گفت آنها آنقدر قوی نیستند که بتوانند سیتی را از سر راه بردارند و قهرمان لیگ شوند".

دیلی‌میل در ادامه از قول سولسشر نوشت:" لیورپولی‌ها خیلی تک‌بعدی هستند و خلاقیت ندارند. البته کلوپ حتما فکر می‌کند که تیمش بهتر از سیتی است ولی اینطور نیست".

تساوی روز یکشنبه لیورپول در مقابل یونایتد باعث شد قرمزهای آنفیلد به صدر جدول برگردند ولی کیفیت بازی لیورپول به شک و شبهه‌های زیادی درباره توانایی این تیم برای پشت سر گذاشتن منچسترسیتی و کسب عنوان قهرمانی دامن زده است.

یورگن کلوپ هم بعد از بازی لیورپول از عملکرد تیمش ناراضی و عصبانی بود. البته در این مورد باید به کلوپ حق داد چرا که تیم او در طول بازی ۶۵ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت ولی تنها یک شوت به چارچوب دروازه یونایتد شلیک کرده بود.

بازی‌ای با کیفیت نازل که با مصدومیت‌های پیاپی و پرتعداد بازیکنان دو تیم همراه بود به نحوی که یونایتد آندر هررا، خوان ماتا و جسی لینگارد را به دلیل مصدومیت در این بازی از دست داد و لیورپول هم مجبور شد درحالیکه تنها نیم ساعت از بازی گذشته بود روبرتو فیرمینو را با دانیل استوریج تعویض کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن کمالی

      مثل اینک اقای اوله خیلی اونجاتو سوزونده ک داره قهرمان میشه

    • باقر دانشمند

      تو خواب ببینه قهرمان میشه _منچستریونایتد سرور لیورپوله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج