۸۳۶۴۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیشنهاد پر زرق و برق ناپولی به ایکاردی

باشگاه ناپولی قصد دارد تلاش خود را برای جذب مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر انجام دهد و به همین منظور پیشنهادی پر زرق و برقی برای او در نظر گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه توتو مرکاتو، باشگاه اینتر در پی اختلافات و مشکلاتی که اخیراً با مائورو ایکاردی پیدا کرده است، قصد فروش او را دارد و این مهاجم آرژانتینی ممکن است در پایان فصل نراتزوری را ترک کند.

طبق قرارداد ایکاردی با اینتر که ۱۲۰ میلیون یورو غرامت فسخ دارد، تنها باشگاه‌های غیرایتالیایی آن هم در یک بازی زمانی دو هفته‌ای در ماه جولای می‌توانند برای جذب وی اقدام کنند. با این حال از دو باشگاه ایتالیایی ناپولی و یوونتوس به عنوان مقاصد محتمل او برای فصل آینده نام برده می‌شود.

یوونتوس فصل گذشته هم خواهان جذب ایکاردی بود اما موفق به جذب او نشد. از این رو انتظار می‌رود که بانوی پیر بار دیگر تلاش خود را برای خرید این بازیکن ۲۶ ساله انجام دهد. در همین حال اما ناپولی می‌‌خواهد مانع قدرت گرفتن رقیب اصلی‌اش در کورس قهرمانی سری A شود و پیشنهادی برای جذب او ارائه کرده که شامل حقوق ۹ میلیون یوروی در سال به علاوه یکسری پاداش‌های دیگر می‌شود.

این در حالیست که باشگاه اینتر تمایلی به پذیرش پیشنهاد تیم آبی‌پوش جنوب ایتالیا نداشته و ترجیح می‌دهد که بازیکنش را به یوونتوس بفروشد.

با این وجود در صورتی که پیشنهاد ناپولی مقبول اینتری‌ها و خود او واقع شود، این بازیکن آرژانتینی به دومین بازیکن پردرآمد حال حاضر سری A بعد از کریستیانو رونالدو در یوونتوس تبدیل می‌شود.

ناپولی پیش از این هم مشتری ایکاردی بوده است و یکسال پیش پیشنهادی ۵۵ میلیون یورویی برای خرید او ارائه کرد. حقوقی که این باشگاه برای وسوسه کردن ایکاردی در نظر گرفته ۵۰ درصد از چیزی که اینتر برای تمدید قرارداد او در نظر گرفته بیشتر است.

ایکاردی تا سال ۲۰۲۱ با اینتر قرارداد دارد هرچند با توجه به آشوبی که اخیراً در روابط میان او و باشگاه شکل گرفته، گفته می‌شود که امکان دارد تا پایان فصل نیمکت‌نشین شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج