۸۳۶۵۴۰
۹ نظر
۵۰۱۴
۹ نظر
۵۰۱۴
پ

زاکانی: فتنه آینده خیالی نیست

یک نماینده سابق مجلس گفت: خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی شاه‌کلیدهای بیانیه گام دوم است لذا باید مسیری دنبال شود که بر گام‌های مستحکم گذشته پافشاری شده، عیوب و نواقص را برطرف و به سمت تحول حرکت کنیم تا درنهایت شاهد شکل‌گیری دولت و تمدن اسلامی باشیم.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا زاکانی ، اظهار کرد: مرور رهبر معظم انقلاب نسبت به ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی که با نام «گام دوم» مطرح است را می‌توان سرفصل یک تغییر دانست.

وی افزود: در این بیانیه یک مرور کاملاً واقع‌بینانه و منصفانه صورت گرفته و منطق جمهوری اسلامی در مواجه با امور مختلف ذکر می‌شود و از سوی دیگر دست آوردها، ظرفیت‌ها و اولویت‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

زاکانی تصریح کرد: خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی شاه‌کلیدهای بیانیه گام دوم است لذا باید مسیری دنبال شود که بر گام‌های مستحکم گذشته پافشاری شده، عیوب و نواقص را برطرف و به سمت تحول حرکت کنیم تا درنهایت شاهد شکل‌گیری دولت و تمدن اسلامی باشیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پرونده استبداد را بست و نظام سلطه را به چالش کشید، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی در نقطه‌ای ایستاده که دشمن در عرصه‌های مختلف شکست خورده است.

وی عنوان کرد: در گام اول انقلاب شاهد مواجه سخت دشمن با انقلاب بودیم که از طرق مختلف به‌مانند ترور، جنگ تحمیلی، ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان، انقلاب‌های رنگین، جنگ نیابتی، نفوذ و فعال کردن تمام ظرفیت‌های خود در تلاش برای آسیب زدن به پیکره انقلاب اسلامی بود.

زاکانی ادامه داد: باید به بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان یک منشور نگاه کرد که گام نخست فهم درست آن است تا بتوانیم آن را برای جامعه تفهیم و گامی بلند برای عملیاتی کردن آن برداشته شود.

مدیرمسئول هفته‌نامه پنجره تأکید کرد: فتنه آینده خیالی نیست و در آن شاهد اقدامات مختلفی چون تشدید فشار اقتصادی، آشوب و حرکات ضد امنیتی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: آگاه بخشی به مردم در مقابل این آشوب‌ها لازمه مقابله با فتنه آینده است و می‌توان گفت تنها راه برون‌رفت از فتنه آینده هوشیاری و بصیرت مردم و میدان‌داری آن‌ها است.

زاکانی یادآور شد: هر چه در این زمینه هوشمندتر باشیم هزینه‌های سنگین‌تری به دشمن وارد شده و درنهایت آن‌ها را از چنگ‌اندازی به انقلاب اسلامی مأیوس خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در انتخاب نمایندگان در مجلس آینده باید بیش از همیشه متوجه نسل دوم و سوم باشیم و از تجربیات نسل اول بهره ببریم لذا انتخاب افراد در جبهه انقلاب باید بر اساس حضور افرادی انقلابی، متخصص، متعهد و با برنامه باشد و اگر این اتفاق افتد دوربرگردان جدی به سمت انقلاب اسلامی رخ خواهد داد.

این فعال فرهنگی_سیاسی مطرح کرد: امروز دشمن جنگ ترکیبی را آغاز کرده که در آن اساس را بر جنگ اقتصادی و کشتن امید در جامعه گذاشته است.

وی اظهار کرد: بیانیه گام دوم بهترین هدیه رهبر انقلاب به ملت و مسئولان برای مقابله با فتنه‌های پیش رو است که می‌تواند روح امیدواری را به جامعه منتقل کند لذا باید از فتنه آینده پیشگیری کرد.

زاکانی در پایان بیان کرد: باید بدانیم هر بخش بیانیه گام دوم می‌تواند در حل مشکلات و ایجاد نقشه راه بسیار راهگشا باشد لذا باید به آن با دقت عمل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد

      شما در دنیای خیالی زندگی میکنید

      پاسخ ها

      • ضد امریکا

        ممد نبودی ببینی...

      • مهدی

        بجای این پیش بینی های خیالی و بدرد نخور فکری بحال گرانی و اقتصاد این مملکت بکن تا کی می خواهی توهم بزنی

    • بدون نام

      فتنه؟؟؟ فتنه گرش کیه؟؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      امثال مثل اقای زاکانی از سفره مردم خبر ندارند واگر بعضی اعتراض بکنند از اون به فتنه یاد میکنند برادر من شما هم درامد قشر کارگر رو بگیر واعتراض نکن تافتنه نشه چون خروجی شما به مراتب از اون کارگر کمتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادرته؟

    • بدون نام

      خود همین حرف باعث هرج و مرج وگرونی میشه

    • بدون نام

      وقتی مردم به کسی رای نمیدهند کاش بفهمد چرا و اصلا بره خونه بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت.....واژه زیبایی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج