جاباما
۸۳۶۵۶۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مایکروسافت از همکاری با ارتش آمریکا دفاع کرد

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت از قرارداد همکاری این شرکت با پنتاگون آمریکا برای تامین هدست‌های واقعیت افزوده دفاع کرده است.

خبرگزاری ایسنا: هفته گذشته اخبار و گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت مایکروسافت به عنوان یکی از بزرگترین غول‌های تکنولوژی در جهان قصد دارد با وزارت دفاع و پنتاگون در ایالات متحده آمریکا به منظور توسعه و تأمین هدست‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده وارد همکاری شود و بدین منظور قراردادی را با آن به امضا رسانده است. این خبر جنجال‌های متعددی را در فضای مجازی و خود شرکت مایکروسافت به راه انداخت به گونه‌ای که تعداد زیادی از کارمندان فعال در مایکروسافت در واکنش به این خبر اعتراضات گسترده‌ای به راه انداخته و با انتشار بیانیه‌ای انتقادات شدید و ناخرسندی خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

اما حالا ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در گفتگو و مصاحبه‌ای با خبرنگار سی‌ان‌ان از این قرارداد با پنتاگون دفاع کرده و گفته است که در این قرارداد همکاری هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها در جهت رشد و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های جدید در جهان منعقد شده است.

معترضان و منتقدان زیر بیانیه‌ای که منتشر کرده بود، امضا کرده و خواستار لغو قرارداد ۴۸۰ میلیون دلاری برای ساخت و تحویل ۱۰۰ هزار واحد هدست مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده موسوم به هولولنز به ارتش ایالات متحده آمریکا شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جسارتا عرض میکنم، معترضان خیلی غلط کرده اند که اعتراض کرده اند! اگه خوششون نمیاد، از محصولات مایکروسافت استفاده نکنند، به درک. مگه دنیا معطل اعتراض ایناست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج