۸۳۶۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: هرچه دروغ بلد بودم، گفتم!

سرمربی استقلال با گلایه از عملکرد شاگردانش می‌گوید هرچه دروغ و فرمول بلد بوده تا بازیکنانش را راضی نگاه دارد، گفته و دیگر نمی‌داند چه کند.

ایسنا: امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر داماش از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، درباره این دیدار گفت: بازی برای ما تنها سه امتیازش خوب بود. چیزی حدود ده الی یک ربع فوتبال بازی کردیم که به گل رسیدیم. بعد از آن یکی دو موقعیت داشتیم اما با آن تیم خودمان فاصله داشتیم باز هم خدا را شکر که بردیم. داماش با وجود شرایطش خیلی خوب کار کرد. امیدوارم مسئولان فکری به حال این تیم مردمی بکنند. حیف است این تیم در این حالت بماند. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

او در پاسخ به سوالی درباره ضعیف جناح چپ در این دیدار بیان کرد: واقعا اگر هاشم بیگ زاده بیاید توازن در جناح های ما درست می شود. به هرحال آنها مهمان دو هفته ما هستند و بعد دو هفته مصدوم می شوند.

سرمربی استقلال درپاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی آبی پوشان اظهار کرد: این یک بحث مدیریتی است. خود من هم خسته شده ام. هرفرمول و دروغی که بلد بودم را گفته ام و واقعا از اینجا به بعد را نمی دانم چه کنم.

قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره بازی آرش برهانی در این دیدار و عملکردش گفت: در مجموع تیم ما در حد استقلال نبود و جز خط دفاعمان که زحمت کشیدند باید در هر بازی پنج شش موقعیت داشته باشیم. برهانی یک تک به تک خراب کرد اما در روزی که تیم خوب نباشد، نمی توان به یک بازیکن انتقاد کرد.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا تماشاگران کمتر در ورزشگاه حاضر می شوند، اظهار کرد: من دیروز در این باره صحبت کردم. بهتر است همان‌ها را تکرار کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج