۸۳۶۶۴۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

تغییرات پی در پی لیگ به خاطر فشار‌های بیرونی

سازمان لیگ مطابق رسم همیشگی برنامه لیگ برتر را تغییر داده در حالی که مشخص نیست رئیس کمیته مسابقات این سازمان برای چه اینقدر در به اتمام رساندن بازی ها عجله دارد.

خبرگزاری فارس: سعید فتاحی امروز در سازمان لیگ در جمع خبرنگاران خبر از تغییر برنامه هفته بیست و یکم لیگ برتر داد و اعلام کرد در صورت موافقت مهدی تاج این بازی ها روز ۵ فروردین سال ۹۸ برگزار می‌شود.

البته این تغییرات پی در پی چندان عجیب نیست چون طی سال‌های اخیر بارها و بارها شاهد تغییرات از سوی مسئولان مختلف در سازمان لیگ در برنامه‌های لیگ برتر بودیم. حال این بار نوبت به سعید فتاحی رسیده است، مرد پر مصاحبه و البته کم طاقت سازمان لیگ این بار به خاطر فشارهای بیرونی قصد تغییر برنامه لیگ را دارد اما سوال اینجا است؛ چرا؟

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ که در این مدت با فشارهای مربیان مختلف لیگ برتر مواجه شده هنوز به این سوال پاسخ نداده که چرا با این همه عجله برنامه ریزی کرده است؟ این در حالی است که شفر و برانکو و دایی طی روزهای اخیر تندترین انتقادات را نسبت به برنامه لیگ برتر کرده و معتقدند این نوع برنامه ریزی چیزی جز آسیب دیدگی برای بازیکنان نخواهد داشت.

شفر در این باره گفته: من نمی‌دانم چه کسی این برنامه را نوشته ولی هر چه هست او باید در وهله اول به فکر فوتبال ایران باشد. تیم ملی فوتبال ایران فعلا تا چند ماه هیچ تورنمنت مهمی ندارد، و البته اگر هم داشته باشد هنوز مربی اش را نشناخته که بازیکنی را به اردوها فرا بخواهند. از طرف دیگر وقتی تیم ملی نه بازی دارد و نه اردو چه لزومی دارد که تیم ها در عرض سه یا ۴ روز در لیگ بازی کنند. آیا این تضعیف نمایندگان ایران در مقابل تیم های ثروتمند و پر مهره آسیایی نیست؟

سوال دیگر از سعید فتاحی اینجا است که اگر رسانه‌ها اینقدر برای سازمان لیگ و فوتبال مهم هستند( که اگر مهم نبود امروز رئیس سازمان لیگ برای آنها کنفرانس ویژه برگزار نمی‌کرد) چرا آنها در این برنامه ها لحاظ نمی‌شوند؟ آیا رسانه می‌توانند اتفاقات و حوادث و حتی مباحث فنی بازی های ۳ روز یکبار لیگ برتر را نقد کنند؟ هنوز بازی قبلی به پایان نرسیده رسانه ها باید اخبار بازی های جدید را به مخاطبان منتقل کنند و این نوع کار طبعا روی عملکرد رسانه های نیز تاثیر گذار است. عجیب تر اینکه فتاحی در حالی روز ۵ فروردین را بهترین زمان برای برگزاری بازی های هفته بیست و یکم اعلام کرده که تیم ملی امید ایران در همان روزها در مهمترذین بازی ها برای مقدماتی المپیک حضور دارد. آیا باشگاهی که برای یک امتیاز در لیگ به هزار در می‌زند حاضر است مهره جوان و تاثیرگذار خودش را به تیم امید بدهد؟ نمونه اش استقلال که شفر به هیچ قیمتی حاضر نیست نورافکن و صیادمنش را از دست بدهد آن هم در حالی که می‌خواهد در کورس قهرمانی بجنگد.

با همه این توضیحات سعید فتاحی شفاف بگوید آیا تغییرات برنامه لیگ مثل تصمیماتی است که فورا به ذهنش در کنار زمین های فوتبال می‌رسد، هست؟

آیا او تغییرات برنامه های لیگ برتر را مثل مصاحبه‌های عجولانه اش انجام می‌دهد؟ بد نیست رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که انصافا جوانی پر تحرک است اول در انجام مصاحبه‌هایش آرامش داشته باشد، سپس برای تغییرات لیگ برتر تحت تاثیر فشارها قرار نگیرد و البته با افراد متخصص در این زمینه مشورت کند تا شاهد چنین اتفاقات لحظه‌ای برای پرمخاطب ترین رشته ورزشی این مملکت نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جوان جاهل..!!!
      خااااام

    • بدون نام

      خوب دلیلش چیه که پانزده روز تعطیل بشه لیگ ولی بجاش بعضی وقتها هر جهار روز بازی کنن اصلا چرا از نهم تا بیست چهارم بازی نباشه بعد روز عید بازی بذارن؟ اصلا دلیل تعطیلی لیگ چی هست نباید هواداران فوتبال دلیلشو بدونن؟ چرا تو ایران اصلا مردم برا مسولین مهم نیستن؟ خاک بر سرتون از شیخ زاید وپسراش یاد بگیرین که امارات که همش ماسه زار بود تو چهل سال با برنامه ریزی درست این قدر متمدن وپیشرفته کردن تا کی ما باید یه مشت بزغاله برا مملکت مون تصمیم بگیرن وبا اشتباه هاشون به منافع کشور لطمه بزنن برید پیش عرب ها درس مدیریت یاد بگیرید احمق ها

    • بدون نام

      فتاحی فقط قهرمان سوپر جام بود

    • بی نام

      فشارهای بیرونی همش از لنگ بیکفایت وفاسده همه تیمها هم میدونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج