جاباما
۸۳۶۶۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نورمحمدی: بازی با سایپا شش امتیازی است

حامد نورمحمدی بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم گفت: بازی با سایپا شش امتیازی است و باید هرطور شده در این بازی خانگی برنده شویم.

خبرگزاری میزان: حامد نورمحمدی در مورد بازی فردای پارس‌جنوبی جم و سایپا در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی با سایپا حساس است و بیش از سه امتیاز ارزش دارد. از طرفی، چون دیداری خانگی است باید به هر شکل ممکن در این بازی برنده شویم.

وی ادامه داد: از سایپا شناخت خوبی داریم. چون بازی‌های دوستانه هم با این تیم انجام دادیم. شاکله این تیم مدتی است حفط شده و شرایط خوبی دارند. امیدوارم تماشاگران در این بازی هم از ما حمایت کنند و برنده از میدان خارج شویم.

مدافع تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم با اشاره به اعتصاب چند روز اخیر تیم پارس‌جنوبی تاکید کرد: مشکلات مالی برای همه تیم‌ها وجود دارد و فکر می‌کنم از این نظر سایپایی‌ها هم شرایط مشابهی داشته باشند. امیدوارم نه فقط برای تیم پارس‌جنوبی بلکه برای فوتبال ایران فکری اساسی کنند. البته شرایط کشور هم در این وضع دخیل است.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: آقای رضاییان قول دادند مبلغی را تا قبل از عید پرداخت کنند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد چرا که شب عید است و خانواده‌ها چشم‌انتظار هستند. ما مجبور هستیم به وعده‌ها اعتماد کنیم. ولی وقتی وعده‌ها عملی نمی‌شود، با اعتصاب، اعتراض خود را نشان می‌دهیم، تا صدایمان به مسئولان رده بالا برسد. البته اعتصاب‌ها را نمی‌توان زیاد طولانی کرد، چرا که در شرایط مسابقه هستیم و اگر تمرین نکنیم بدن‌ها افت می‌کند و بازی‌ها را از دست می‌دهیم و از هر سو ضرر می‌کنیم.

وی در پایان گفت: ما می‌دانیم آقای رضاییان تنها است، از این رو امیدوارم مسئولان پارس جنوبی این مشکل را اساسی حل کنند و تنها نماینده بوشهر را حفظ کنند. پارس‌جنوبی تیمی نو پا است و در طول دو فصل حضور در لیگ برتر نتایج خوبی گرفتیم. بودجه محدودی داریم، ولی همیشه خود را در بین ۵ تیم اول حفظ کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج