جاباما
۸۳۶۶۶۸
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

باشگاه پرسپولیس: قلعه‌نویی سال گذشته خودش اعتراض می‌کرد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به نحوه برنامه ریزی مسابقات لیگ برای این تیم و سپاهان اعتراض کرد.

خبرگزاری مهر: پندار خمارلو در نشست خبری امروز برانکو ایوانکوویچ در سازمان لیگ از نحوه برگزاری مسابقات و همچنین بیانیه باشگاه ها انتقاد کرد.

خمارلو گفت: به ما می گویند سکوت کنیم ولی بیایند یک بررسی داشته باشند. سپاهان در نیم فصل اول در لیگ برتر و در جام حذفی ۱۰ مسابقه در ورزشگاه نقش جهان انجام داد که ۹ بازی در روز جمعه بود. فاصله بین مسابقات این تیم هم کمتر از چهار روز نبوده است.

وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل اول فقط سه، چهار بازی در روز تعطیل داشته است و یک مسابقه ما مثل فردا هم روز پنجشنبه برگزار می شود. ما اعتراضی نمی کنیم و معتقدیم نتیجه باید در زمین مسابقه رقم بخورد ولی اتفاقات دیگری می افتد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: سپاهان الان برای بازی با تراکتورسازی هشت روز استراحت کرده است در حالی که تراکتور یک مسابقه انجام داده و اشکان دژاگه را هم برای بازی سپاهان از دست داده است. این شرایط برای تمام تیم ها نرمال نیست. اگر هم بحث از کمک داور ویدئویی کردیم به این خاطر بود که دنبال برابری تمام باشگاه ها هستیم.

خمارلو تصریح کرد: آقای قلعه نویی سال گذشته اعتراض می کرد که چرا بازی های تیمش زودتر از پرسپولیس برگزار می شود. الان که ما زودتر از سپاهان بازی داریم چه می شود؟ خواهش ما این است به بیانیه ها توجه نشود. پرسپولیس بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری دید ولی حداقل نتایج باید در زمین تعیین شود. شما هم برنامه بازی ها را نگاه کنید. فاصله بازی تیم ها باید رعایت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پارسال شما بااین کلک وبا تمام امکانات دولتی قهرمان شدید حالا یکی مثل خودتون زرنگ چشم ندارید ببینید

    • بدون نام

      زیان باز کردی مدتی لال بودی همه راحت بودن تو برو دنبال لابی بازی که بتوانی خارج از میدان پیروز. شوی

    • دکتر نیک اقبال

      گم شو بابا

    • بدون نام

      اینا دوباره شروع کردن جلو داورها رو میگیرن به نفعشون سوت نزنن با بیانیه نویسی شلوغ میکنن جلو بیانیه نویسی شون رو میگیرن مربی دلال کرواتشون به داورها حمله میکنه بازیکن های تیم ها رو محروم میکنن جلو مربی شون میگیرن این بسکوت میندازن وسط وکیل مدافع تیم های دیگه میشه اقایون بس کنید اون کسی که پول میداد بازیکن های تیم ها رو میخرید تا مقابل شما افتضاح بازی کنن تا شما راحت بازی کنید وقهرمان شین امروز به جرم مفسدی محاکمه شد دیگه از رو برین یه کم مرد باشین میگم از وقتی هدایتی رو انداختن زندان کسی دیده پرسپولیس تو یه بازی خوب بازی کنه؟ به نظر تون چرا چه ارتباطی بین زندان رفتن هدایتی وبردهای این تیم بود؟

    • محسن تاجی سرور لنگی

      لنگ نگید بگید باشگاه دزدان ایرانی

    • کامران

      سپاهان بدجوری علی رغم داوری علیه شون بعضی ها راسوزانده!

    • بدون نام

      کو گوش شنوا. فتاحی وسازنان لیگ خود را به کری زدند. ولی باید خجالت بکشند وحرف مفت نزنند.

    • بدون نام

      دهنت ببند اگه داوری نبود الان جزء۵تیم آخرجدول بودید.یه نفرتواین پرسپولیس پیدا نمیشه حرف حق بزنه.اگه انصاف شده باشی به این افرادنگاه کنی متوجه حرفم میشی.هدایتی اختلاصی .پیروانی دزدپول پاداش بازیکنان تیم ملی خورد و محروم هم شد.طارمی که نیازی به گفتن نداره چکار کرد.برانکو دلار.و.....نمیخوام وقت تون بگیرم ازهمین باشگاهی انتظاربیشترهم نمیشه داشت.

    • بدون نام

      زنده باد پرسپولیس و هوادارانش
      لعنت به دشمنان پرسپولیس

    • مجید

      اَه اَه اَه اَه

      حالمون بهم خورد از این همه بهانه و بیانیه در فوتبال ایران. خاک بر سر فدراسیون بی عرضه که نمیتونه این حواشی رو جمع کنه و باعث بشه مردم یه فوتبال بی حاشیه و زیبا ببینند.
      من نمیدونم مگه یه آئین نامه تنظیم کردن و اجرای محکم اون آئین نامه چقدر مشکله؟
      کوچکترین بیانیه، توهین و صحبت در زمین با داور و... با شدیدترین جریمه مالی برای فرد خاطی، برخورد بشه تا همینطور که مردم برای بستن کمربند دیگه عادت کردند، این جماعت هم به زور قانون ساکت بشن و اجازه بدن مردم بی حاشیه فوتبال ببینن.

    • ZEDLONG

      مهدی طارمی با یک میلیارد از پول مردم رفته واسه خودش پورشه گرفته و حالا باید پول رو پس بده، سید جلال حسینی و سروش رفیعی، شجاع و بیرانوند و سایر بازیکنان لنگ هم باید تمام پول های حروم و کثیفی که خوردن و اینطوری زبونشون دراز شده رو پس بدن وگرنه دادگاه احضارشون میکنه :)

      @Esteghlal_ss ▏

    • بدون نام

      بیشترین ضرر یا بیشترین سود از داوری!!!خخخخخ لنگ به ...افتاده

    • کیسه مثل داعش دو بار شیش تایی شده

      از الان جام رو بدید به این قلعه گونی باندباز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج