جاباما
۸۳۶۶۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

قاضي: از پرسپوليس شکايت می‌کنم

مهاجم تيم استقلال گفت:مسولان پرسپوليس حتي پاسخ تماس هاي من را هم نمي دهند و اينطوري پاسخ زحماتم را در اين تيم مي دهند.

اوج نیوز: محمد قاضي درباره بازي استقلال مقابل داماش عنوان کرد:پيش بيني مي کرديم که مسابقه سختي در خواهيم داشت. داماش در پايين جدول بود و ما در کورس صدرنشيني و به همين دليل بازي درگيرانه اي انجام شد.خوشبختانه سه امتياز را کسب کرديم و به رده دوم صعود کرديم.هر چند که فشردگي بازي ها،کار همه تيم ها را سخت مي کند و کيفيت مسابقات پايين مي آيد.

مهاجم استقلال درباره صعود تيمش به رده دوم جدول گفت: من به ياد ندارم در سالهاي گذشته،اين قدر رقابت در صدر جدول نزديک بوده باشد. به جز استقلال، فکر مي کنم پرسپوليس، تراکتور، سپاهان،فولاد و نفت مي توانند مدعي قهرماني باشند.در اين هفته ها اين قدر فاصله امتيازات نزديک بوده که بارها ترتيب تيم ها در صدر جدول عوض شده است.بنابراين بايد سعي کنيم در مسابقات آينده امتيازات کامل را بگيريم تا به روند رو به رشدمان ادامه بدهيم.ممکن است با يک مساوي جايگاه مان را از دست بدهيم.

وي درباره آسيب ديدگي اش از ناحيه زانو در مسابقه با داماش گفت:در آن صحنه بازيکن داماش با استوک روي زانوي من رفت.لحظه اي فکر کردم زانويم خرد شده است.واقعا بايد خدا را شکر کنم که آسيب جدي نديدم.فکر مي کنم بازيکن داماش بايد در اين صحنه اخراج مي شد.شايد داور صحنه را نديد ولي بد ضربه اي خوردم.

قاضي درباره اينکه آيا مي تواند استقلال را در بازي با ملوان در جام حذفي همراهي کند يا نه خاطرنشان کرد:اميدوارم با نظر کادر پزشکي بتوانم در اين مسابقه حاضر شوم.از آنجاييکه در بازي با راه آهن محروم شده ام دوست دارم در مسابقه با ملوان،تيم را همراهي کنم.

مهاجم استقلال درباره خداحافظي پژمان منتظري پس از بازي با داماش از هم تيمي هايش اظهار داشت:پژمان پس از بازي با بازيکنان خداحافظي کرد.من خودم خيلي از اين بابت ناراحت شدم و به طور حتم در مسابقات آينده هم جاي منتظري در تيم ما خالي خواهد بود.پژمان از نظر فني و اخلاقي جزو بهترين هاي فوتبال ماست و برايش هر جا که هست آرزوي موفقيت مي کنم.من پس از خداحافظي او ياد،روز خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال افتادم.نمي دانم چرا در اين فصل اين اتفاقات براي استقلال رخ مي دهد.

وي درباره طلبش از باشگاه پرسپوليس و اينکه آيا توانسته با مسولان اين باشگاه صحبت کند يا نه گفت:متاسفانه در اين بحث اتفاق جديدي رخ نداده است.باشگاه پرسپوليس کوچکترين کاري را در اين باره پيش نبرده است و من از اين بابت خيلي ناراحتم.

قاضي تاکيد کرد:اگر اوضاع به همين منوال باشد،ناگزيرم برخلاف ميل باطني ام به کميته انضباطي شکايت کنم تا به حقم برسم.جالب اينجاست که مسولان پرسپوليس حتي پاسخ تماس هاي من را هم نمي دهند و اينطوري پاسخ زحماتم را در اين تيم مي دهند.الان در نيم فصل دوم هستيم اما من هنوز از فصل گذشته طلب دارم و از سالهاي قبل تر هم از ذوب آهن طلب دارم.اين در حالي است که رويانيان وعده داده بود خيلي زود طلبم را بدهد اما حالا ماهها از آن زمان گذشته است.

قاضي خاطرنشان کرد:دوست دارم آنهايي که در بوق و کرنا مي کنند فوتباليست ها ميلياردي پول مي گيرند الان بيايند وضعيت ما را ببينند.به صراحت مي توانم بگويم ۹۰ درصد فوتباليست هاي ليگ برتري ما،از باشگاههاي فعلي يا قبلي شان طلب دارند.بنابراين ما نه پول مان را به موقع مي گيريم و نه اينکه اين هياهويي که درباره رقم هاي نجومي به وجود آمده است؛حقيقت دارد.

وي درباره اعتراض خبرنگاران به عدم مصاحبه بازيکنان استقلال پس از مسابقات گفت:در اين بحث من هميشه سعي کرده ام پس از بازي ها صحبت کنم.در بازي با داماش هم دوست داشتم صحبت کنم اما چون مصدوم شده بودم و کمي دير به بيرون آمدم همه خبرنگاران محل را ترک کرده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جز اس تق لال؟!!! کجائی عمو انگار فراموش کردی الآن پرسپولیس سرور استقلاله و صدرنشین لیگ.پس بهتر بود می گفتی به جز پرسپولیس استقلال هم مدعی قهرمانیست!

    • بدون نام

      ببینم از کدوم زحماتت حرف می زنی؟!!!یک پورشه ششصد میلیونی و چندصد میلیون پول ناقابل برای یکی دو تا گل و خراب کردن عمدی گل در بازی با استقلال مگه چقدر می ارزه که توی ........... ادعای پول می کنی؟!همونی که تا الان گرفتی از سر ....................... زیادیه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج