۸۳۶۷۰۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نگاه ویژه یوونتوس به نبرد ۶ امتیازی سری آ

یوونتوس با پیروزی مقابل ناپولی، اختلاف خود را با این تیم به ۱۶ امتیاز خواهد رساند.

وبسایت نود: یوونتوس برای انجام حساس ترین بازی هفته بیست و ششم سری آ، روز یکشنبه به ناپل سفر خواهد کرد تا در برابر شاگردان کارلو آنچلوتی قرار گیرد. ۳ امتیاز این مسابقه، عملا می‌تواند منجر به خاتمه یافتن کورس قهرمانی در اواسط ماه مارچ شود.

امیدهای اندک ناپولی برای کسب نخستین اسکودتو از سال ۱۹۹۰ به این سو، این نبرد را به یک بازی ۶ امتیازی تبدیل کرده است. پیروزی خانگی شاگردان کارلتو، اختلاف را در صدر جدول به ۱۰ امتیاز خواهد رساند اما یک شکست مقابل بیانکونری، اختلاف کنونی را در فاصله ۱۲ هفته به پایان رقابت ها ۱۶ امتیازی خواهد کرد؛ اختلافی که کم و بیش به معنای پایان این تعقیب و گریز خواهد بود.

اگر یوونتوس اختلاف را در سن پائولو به ۱۶ امتیاز برساند، آن گاه با رکورد بیشترین اختلاف صدرنشین با تیم دوم در مقطع مشابه (که در سال ۲۰۰۷ توسط اینتر به ثبت رسید) برابری خواهد کرد.

نگاه ویژه یوونتوس به نبرد ۶ امتیازی سری آ

در عصر 3 امتیازی شدن برد مسابقات فوتبال، فصل 07-2006 سری آ به دنبال جنجال های ناشی از کالچوپولی یکی از آن فصل های نامتوازن فوتبال ایتالیا بود. یوونتوس به سری بی تبعید شده بود و اینتر با جذب بازیکنان کلیدی بیانکونری، زلاتان ابراهیموویچ و پاتریک ویرا، راه را بر تمام مدعیان قهرمانی بسته بود.

در روز 3 مارچ 2007 شاگردان روبرتو مانچینی با نتیجه 2-1 در خانه لیورنو به پیروزی رسیدند تا اختلاف خود را با تیم دوم جدول، آاس رم به 16 امتیاز برسانند.

قهرمانی اینتر سرانجام در روز 22 آپریل 2007 رسمی شد؛ زمانی که در فاصله 5 هفته مانده به پایان رقابت ها اینتر سیه‌نا را شکست داد و رم با شکست مقابل آتالانتا، اختلاف خود با اینتر را دوباره 16 امتیازی دید. البته افت رم در هفته های پایانی فصل منجر به ایجاد اختلافی 22 امتیازی بین تیم قهرمان و تیم دوم در پایان فصل شد.

3 مارچ 2019 و دقیقا 12 سال بعد از برتری اینتر مانچینی مقابل رم، یوونتوس می‌تواند به نخستین تیمی تبدیل شود که با رکورد نراتزوری برابری کرده و اختلاف در صدر جدول را به عدد 16 می‌رساند. البته شاگردان مکس آلگری به خوبی از دشواری این ماموریت آگاهند.

مردان آنچلوتی در ناپولی در 7 بازی گذشته خود در سری آ بدون شکست بوده اند و با تمام توان برابر یوونتوس ظاهر خواهد شد. یوونتوس نیز بعد از حذف از کوپا ایتالیا و شکست مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان، اعتماد به نفس خود را در پایین ترین حد ممکن می‌بیند. با این حال، پیروزی در این مسابقه که هشتمین قهرمانی متوالی را تا حدود زیادی قطعی خواهد کرد، به یووه فرصت می‌دهد با تمرکز بیشتری به دنبال جبران شکست اروپایی خود برود. این مهم، در کنار برابری با رکورد تاریخی اینتر، انگیزه زیادی به رونالدو و یاران خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      میگن رونالدوهم که مصدومه به بازی ناپولی نمیرسه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج