جاباما
۸۳۶۷۴۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

روزهای بد ذوب‌؛ ضعیف‌ترین شروع با منصوریان

علیرضا منصوریان که از هفته دوازدهم فصل جاری لیگ برتر هدایت ذوب آهن اصفهان را بر عهده گرفت، ضعیف ترین شروع در بین مربیان این تیم اصفهانی در تاریخ لیگ برتر را داشته است.

وبسایت نود: علیرضا منصوریان پس از حدود یک سال، بار دیگر به جمع مربیان لیگ برتری پیوست و هدایت ذوب آهن اصفهان را بر عهده گرفت. او گرچه در استقلال روزهای خوبی هم داشت، اما به همان اندازه، و شاید هم بیشتر، ضعیف ترین رکوردهای آماری آبی پوشان در تاریخ لیگ برتر را رقم زد تا یکی از محبوب ترین چهره های استقلال در این سالها، نام خود را در ردیف ضعیف ترین عملکردهای تاریخ این باشگاه ثبت کند.

در این فصل هم علی منصور همانند شروع کارش در پاس همدان و استقلال، نتوانسته شروع خوبی را با ذوب آهن داشته باشد تا باز هم ضعیف ترین عملکرد آماری در یک باشگاه را رقم بزند.

نتایج ضعیف منصوریان روی نیمکت ذوب آهن باعث شد تا او ضعیف ترین شروع در بین مربیان این باشگاه در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند. سرمربی سابق استقلال در شش بازی که سکان هدایت ذوب آهن را بر عهده داشته، سه تساوی و سه شکست به دست آورده؛ پیش از این، دو مربی دیگر ذوب آهن، مجتبی تقوی و فرهاد کاظمی، هم عملکرد مشابهی را در شش بازی ابتدایی در این تیم داشتند اما تیم منصوریان به خاطر تفاضل گل کمتر، پایین تر از این دو مربی قرار گرفت تا علی منصور رکورددار ضعیف ترین شروع مربیان ذوب آهن در تاریخ لیگ برتر باشد.

آمار گلزنی؛ فقط یک گل

ذوب آهن در هیچ مقطعی از حضورش در تمامی ادوار لیگ برتر چنین آمار ضعیفی در گلزنی نداشته است؛ شش بازی بدون گل زده در جریان بازی، عملکرد ذوب آهن با هدایت منصوریان است. این تیم با مربی جدید خود تنها یک بار به گل رسیده که آن هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

صرف نظر از نحوه به ثمر رسیدن گل، شاگردان علی منصور تا اینجا هم با بدترین آمار این تیم در تاریخ لیگ برتر برابر هستند. اصفهانی ها در دو مقطع در لیگ های برتر دوم و یازدهم در چهار بازی متوالی موفق به گلزنی نشدند که این ضعیف ترین عملکرد آنها در تاریخ لیگ برتر به حساب می آید. تیم منصوریان در چهار هفته اخیر توفیقی در گلزنی نداشت تا برای سومین بار در تمامی ادوار لیگ برتر، ذوب آهن در چهار بازی متوالی بدون گل زده بازی را به پایان برساند.

شاگردان منصوریان در صورتی که در بازی بعدی، تا دقیقه ۷۰ باز هم نتوانند دروازه حریف را باز کنند، رکورد بیشترین دقایق بدون گل زده ذوب آهن در تاریخ لیگ برتر را هم به نام خود ثبت خواهند کرد تا کلکسیون رکوردهای ضعیف آنها کامل شود. در حال حاضر، بیشترین دقایق بدون گل زده برای ذوبی ها، ۴۶۷ دقیقه است که این عملکرد آنها به دومین دوره لیگ برتر مربوط می شود.

طلسم علی منصور در خوان هفتم شکسته می شود؟

شش بازی، بدون برد؛ این عملکرد علی منصوریان در شش هفته نخست حضورش در ذوب آهن است که نام او را در کنار فرهاد کاظمی و مجتبی تقوی قرار می دهد. هر دو این مربیان در شش بازی اول خود روی نیمکت ذوب آهن نتوانستند در هیچ دیداری پیروز میدان باشند، و البته هر دو مربی هم سرانجام در بازی هفتم به اولین بردشان دست یافتند.

بیشترین بازی بدون برد در ابتدای حضور یک مربی در باشگاه ذوب آهن به نام یحیی گل محمدی است؛ سرمربی این فصل پدیده مشهد در زمان حضورش در ذوب آهن، هشت هفته برای کسب اولین ۳ امتیاز انتظار کشید. یحیی هفت بازی نخست در تیم اصفهانی را بدون برد پشت سرگذاشت تا اینکه در بازی هشتم به اولین پیروزی دست یافت. منصوریان هم در صورت عدم کسب پیروزی در دیدار بعدی، به طور مشترک با یحیی گل محمدی، ضعیف ترین عملکرد در این بخش را خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهم از برکات کیسه کشان حکومتیه که هنرشون توهین و فحاشی به رقبا و قهرمانی با هزاران دوز و کلک و با کمک داوری مثل قهرمانی

    • ذوب اهن

      این واسه ما مربی نمیشه از وا دادنش مقابل عشقش اس تق لال معلومه

    • بدون نام

      داچ علی را عشقه همین ک میاد کنار زمین سوت بلبلی میزنه عشقه
      داچ علی شما بیخیال حرف و حدیث سوت بلبلی را بزن

    • بدون نام

      علی هر جا رفته فقط خراب کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج