جاباما
۸۳۶۷۹۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

دستبرد ۳۰ میلیارد دلاری آمریکا به دولت ونزوئلا!

وزیر امور خارجه ونزوئلا، تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ونزوئلا و مسدود کردن دارایی های ۳۰ میلیارد دلاری این کشور را یورش به کشورش توصیف کرد

خبرگزاری صدا و سیما : وزیر امور خارجه ونزوئلا، تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ونزوئلا و مسدود کردن دارایی های ۳۰ میلیارد دلاری این کشور را یورش به کشورش توصیف کرد.

خورخه آریاسا، وزیر امور خارجه ونزوئلا طی سخنرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ونزوئلا و مسدود کردن دارایی های خارجی این کشور به مبلغ ۳۰ میلیارد دلار را یورش(آمریکا) به کشورش توصیف و آن را محکوم کرد و گفت: این پول به ملت ونزوئلا تعلق دارد.

وزیر امور خارجه ونزوئلا تاکید کرد: شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد باید علیه این تحریم ها که مردم را از داشتن غذا و دارو محروم می کند اقدام کند.

همچنین وی، آمریکا را به تلاش برای حمله به ونزوئلا تحت پوشش توزیع کمک های بشر دوستانه متهم و بحران انسانی را بهانه ای برای دخالت نظامی (آمریکا) عنوان کرد.

گفتنی است؛ سال گذشته، آمریکا به دستور دونالد ترامپ از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خارج شد و از آن زمان به بعد این کشور در این شورا دیگر کرسی ندارد.

این در حالی است که رابرت وود سفیر آمریکا به محض آغاز سخنرانی معاون وزیر امور خارجه ونزوئلا به نشانه اعتراض و به (بهانه حضور) در کنفرانس خلع سلاح، سالن را ترک کرد و دیگر دیپلمات ها از وی پیروی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAAAA

      ای آقا آمریکا ۱۰۰میلیارد پول ایران را خورد یک آب هم روش هیچ کس نتوانست کاری کند.

    • بدون نام

      خخخخخخ

    • بدون نام

      روحانی که طرفدارامریکاس چرامنلکت به این روزافتادمثل ونزولا

    • بدون نام

      به نظر من حمله نظامي امريكا به ونزويلا و خلع و براندازي ديكتاتور يك اقدام استراتژيك و صحيح در نزديكي و محدوده ايالت متحده و جايگزيني نماينده مردم و حمايت و مستعمره ونزويلا جهت نيروي كار و توليد،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج