۸۳۶۸۴۸
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

روایت فهیمه «پایتخت» از جشنواره جام‌جم

نصرتی گفت: برگزاری جشنواره جام جم گام بلندی در راستای به تصویر کشیدن هنر هنرمندان خوب کشورم است.

افکارنیوز: نسرین نصرتی بازیگر تلویزیون در خصوص اهمیت جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: جشنواره جام جم گام بلندی در راستای به تصویر کشیدن هنر هنرمندان خوب کشورم است چرا که هر یک برای رسیدن به جایگاه امروزشان به شدت تلاش کردند. خوشحالم تلاش همکارانم در عرصه‌های مختلف در جشنواره‌ای چون جام جم دیده می‌شود و نامشان در برگزیده‌های جشنواره می‌درخشد. چنین جشنواره‌هایی باعث زنده نگه داشتن تلویزیون می‌شود و به ایجاد انگیزه میان برگزیدگان منجر خواهد شد.

روایت فهیمه «پایتخت» از جشنواره جام‌جم

وی ادامه داد: هر فرد به دیده شدن موفقیت‌هایش زنده است و تا زمانی که از او تقدیر نشود مدام به این فکر می‌کند آیا من توانستم در این سال‌ها نظر مردم را به خود جلب کنم و موفق واقع شوم؟ تا وقتی به جواب این سوال نرسد نمی‌تواند پیش وجدان خودش سربلند باشد.

وی در ادامه در خصوص نحوه افزایش کیفیت آثار اظهار کرد: فیلمنامه رکن اصلی یک مجموعه تلویزیونی است و درجه کیفی یک اثر را مشخص می‌کند. همیشه فیلمنامه‌های پر قدرت تضمین خوبی برای موفقیت یک اثر بوده است و کارگردان و بازیگر در جایگاه‌های بعدی قرار دارد که اگر این چرخه به درستی بچرخد سریال‌های پرمخاطبی را می‌توانیم از قاب تلویزیون ببینیم.

این بازیگر همچنین با اشاره به آثار طنز تلویزیونی بیان کرد: بازی در مجموعه‌های طنز به شدت کار دشواری است اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا لبخند را به لب مخاطبان بنشانیم.

نصرتی در خصوص برنامه‌های تلویزیونی یادآور شد: من تلویزیون را به شدت دوست دارم و هیچ شبکه‌ای را به شبکه‌های خودمان ترجیح نمی دهم. تمام برنامه و سریال‌ها را نگاه می‌کنم و امیدوارم که تلویزیون با قدرت بیشتری این مسیر را ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین...بسیار خانم مودب و باوقاری هست.و با بازی عالی

    • بدون نام

      من نمیدانم این تحفه وامثال این تحفه چطورسرازسریالهاوفیلمهادرمیآورندچه پرتوقع هم هستنداین زنه بهتره به شغل سابقش یعنی شمع فروشی تومتروبپردازه چون هم درآمدش خوبه وهم مردم بیشتری میبیننش این عقده دیده شدن را

      پاسخ ها

      • بی نام

        مگه چکارت کرده که بهش اینجوری میگی در مورد مردم قضاوت نکنیم.در ضمن مگه کار کردن عیب وعاره که بااین لحن صحبت میکنی به اون ضرر نمیزنیا چون اون این نظرها را شاید نبینه ولی شما به این رفتار عادت میکنی ازهمه تو دلت کینه میسازی دوست خوب
        وگرنه من هم اصلا طرفدار هیچ کسی نیستم چه بازیگر چه فوتبالیست چه وچه وچه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج