۸۳۶۸۷۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد روسیه برای حل بحران ونزوئلا

روسیه با ارائه پیش‌نویس قطعنامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل خواستار حل بحران ونزوئلا بدون مداخله نظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی: روسیه در پیش‌نویس قطعنامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل خواستار حل بحران ونزوئلا به دست مردم این کشور از طریق گفتگو و به دور از مداخلات نظامی شد.

در این پیش‌نویس که توسط هیئت روسیه در سازمان ملل تدوین شده است، در خصوص تهدیدات مرتبط با مداخله نظامی با هدف برهم زدن یکپارچگی ونزوئلا و استقلال سیاسی آن، ابراز نگرانی شده است.

در پیش‌نویس قطعنامه روسیه همچنین بر ضرورت احترام کامل به اصول انسانی، بی‌طرفی و استقلال در تهیه کمک های بشردوستانه تأکید و از شورای امنیت خواسته شده است تا نقش اصلی دولت ونزوئلا را در ساماندهی، هماهنگی و به ثمر رساندن تلاش ها و کمک‌های بین‌المللی به رسمیت بشناسد. در این پیش‌نویس همچنین خواسته شده است تا ورود کمک‌ها (به اصطلاح بشردوستانه) تنها با موافقت کاراکاس و بنا به درخواست این کشور انجام شود.

مسکو همچنین به شورای امنیت پیشنهاد کرده است تا از طرفین درگیر در بحران ونزوئلا به منظور ایجاد راه حل سیاسی مسالمت‌آمیز برای مشکلات این کشور طبق قانون اساسی دعوت به عمل آورد.

یک منبع دیپلماتیک سازمان ملل اعلام کرد انتظار می‌رود پیش‌نویس قطعنامه روسیه در جلسه امروز پنجشنبه شورای امنیت پس از طرح پیشنهاد واشنگتن به رأی گذاشته شود. آمریکا در پیش‌نویس قطعنامه خود خواهان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جدید تحت نظارت سازمان ملل شده و درخواست کرده است درهای ونزوئلا به منظور آنچه پایان بخشیدن به بحران بشری در آنجا خوانده شده، بازگشایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیشنهادهای روسیه هیچگاه سازنده وبی نظرخاص نبوده وپوتین میخواهدهمان برنامه راکه درسوریه پیاده کرددرونزویلاهم پیاده کندوجلاددومی رابه همپیمانانش اضافه گند.

    • بیاد خشایار الوند

      اقای روسیه،اگر صداقت وانسانیت در وجودتان هست پنجاه درصد سهم ایران دردریای خزر را به ایران برگردانید یادمان باشد کسانیکه از طرف ایران تایید یا سکوت کرده اند نفرین وخیانت ابدی راخریده اند

    • بدون نام

      ای روسیه کثیف. طعمه جدید گیر آوردی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج