۸۳۶۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دی‌ماریا، رونی و دیگر انتقالات احتمالی ۲۰۱۴

باشگاه‌های بزرگ اروپایی آماده خرج کردن می‌شوند. پنجره نقل و انتقالات ژانویه دارد بازمی‌شود.

سایت گل: در تابستان اخیر خرج‌های فراوانی برای خرید بازیکن انجام شدو به نظر می‌رسد تابستان آینده پرخرج‌تر هم باشد.

جام جهانی برزیل در راه است و بازیکنان بااستعداد با مبالغی هنگفت جابجا خواهند شد. این‌جا ۱۰ بازیکنی را بررسی می‌کنیم که ممکن است در سال ۲۰۱۴ باشگاهشان را عوض کنند.

دی‌ماریا، رونی و دیگر انتقالات احتمالی 2014
Marco Reus

ماجرای پرداخت مبلغ فسخ قرارداد ممکن است دوباره به بروسیا دورتموند ضربه بزند. هانس-یواخیم واتسکه، مدیر ارشد اجرایی باشگاه گفته که مبلغی بالاتر از حدی مشخص - که احتمالا حدود 35 میلیون یورو است - باعث جدایی مارکو روییس خواهد شد.

دورتموند فصل خوبی نداشته و نرسیدن به لیگ قهرمانان برایشان فاجعه خواهد بود. بعید هم نیست این اتفاق بیفتد. روییس که از کودکی طرفدار دورتموند بوده است پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرده اما منچستریونایتد در زمستان به دنبال خرید او خواهد بود.

طرفداران دورتموند به جدایی بازیکنان بزرگشان در تابستان عادت کرده‌اند و روبرت لواندوفسکی هم که در تابستان به صورت رایگان جدا خواهد شد. به این ترتیب باشگاه با فروش روییس بخشی از هزینه‌هایش را تامین خواهد کرد.

دی‌ماریا، رونی و دیگر انتقالات احتمالی 2014
Jackson Martinez

چلسی بسیار به دنبال تقویت تیمش است. سه مهاجم این تیم در لیگ برتر در راه زدن گل‌های مهم موفق نبوده‌اند و شایعات حاکی از این است که جکسون مارتینس سانترفوروارد جدیدی خواهد بود که می‌خواهد بختش را در استمفوردبریج بیازماید.

رادامل فالکائو، هم‌وطن او در تابستان اخیر مورد توجه چلسی بود اما موناکو را ترجیح داد. ژوزه مورینیو اما ممکن است مارتینس را از پورتو بخرد. مبلغ فسخ قرارداد او 40 میلیون یورو است.

بازیکن کلمبیایی توجه بروسیا دورتموند را هم جلب کرده است. او در سال 2012 با مبلغ 8.8 میلیون یورو از جاگوارس مکزیک به پورتو آمد.

دی‌ماریا، رونی و دیگر انتقالات احتمالی 2014
Julian Draxler

ستاره شالکه غیرممکن است در زمستان جایی برود، چرا که تیم او در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان با رئال مادرید بازی دارد. اما تعجب‌آور خواهد بود اگر این بازیکن 20ساله سال بعد همین موقع در ولتینس آره‌نا باشد.

او گفته آرسنال را دوست دارد و لیورپول و چلسی هم به او علاقمند هستند. با توجه به مبلغ فسخ قرارداد او که 45.5 میلیون یورو است و در تابستان می‌توان از آن استفاده کرد، به نظر می‌رسد شالکه برای کسب درآمد او را بفروشد. به خصوص اگر او در جام جهانی برای آلمان بدرخشد.

دی‌ماریا، رونی و دیگر انتقالات احتمالی 2014
William Carvalho

این فصل برای ویلیام کاروالیو فصل درخشش بوده است. او از تیم جوانان پرتغال به تیم بزرگسالان پیوسته است. این هافبک میانی در باشگاه‌های فاتیما و سرکل بروژ به صورت قرضی بازی کرده است اما این فصل به اسپورتینگ برگشته و همین باعث شده توجه باشگاه‌های بزرگ به پتانسیل او باشد.

اسپورتینگ برای فسخ قرارداد این هافبک متولد آنگولا 45 میلیون یورو مشخص کرده است. قرارداد او تا سال 2018 است و هر باشگاهی، از جمله منچستریونایتد باید مبلغ قابل توجهی برای خرید او بپردازد.

دی‌ماریا، رونی و دیگر انتقالات احتمالی 2014
Wayne Rooney

مذاکرات بر سر قرارداد این مهاجم انگلیسی و منچستریونایتد آچمز شده است. وین رونی هنوز مذاکرات جدی با یونایتد انجام نداده و از قرارداد فعلی‌اش تنها 18 ماه مانده است.

اگر یونایتد نتواند قرارداد او را تا تابستان پیش رو تمدید کند با خطر جدی از دست دادن او به صورت رایگان مواجه خواهد شد.

چلسی بسیار خواهان اوست و در تابستان نتوانست او را بخرد. اگر ژوزه مورینیو قصد داشته باشد او را به پایتخت ببرد باید در تابستان آینده ضربه نهایی را وارد کند.

دی‌ماریا، رونی و دیگر انتقالات احتمالی 2014
Hulk

قرارداد 40 میلیون یورویی او در سال 2012 دنیا را به لرزه درآورد. اکنون گفته می‌شود او قصد دارد زنیت سن‌پترزبورگ را به مقصد لیگی بزرگ‌تر ترک کند.

او به احتمال فراوان در ترکیب اصلی تیم لوییز فلیپه اسکولاری جای خواهد داشت و عملکرد خوب در جام جهانی باعث خواهد شد همه برای خریدش صف بکشند.

چلسی و تاتنهام به دنبال مهاجم سابق پورتو هستند که می‌تواند در روز خوبش تیمش را با گل‌هایش به پیروزی برساند.

روس‌ها سرمایه‌گذاری فراوانی کرده‌اند و می‌خواهند سود خوبی هم به جیب بزنند. هالک تا سال 2017 با این باشگاه قرارداد دارد.

دی‌ماریا، رونی و دیگر انتقالات احتمالی 2014
David Luiz

مدافع میانی برزیلی زیر نظر ژوزه مورینیو کم بازی کرده است و عملکرد او در دیدارهایی مقابل شکست مقابل نیوکاسل باعث می‌شود آقای خاص در مناسب بودن او برای سیستم تیمش تردید کند.

چلسی دو بار پیشنهادهای بارسلونا برای خرید این بازیکن 26 ساله در تابستان را رد کرد. او در زمستان 2011 با قیمت 25 میلیون یورو به چلسی آمده بود.

قهرمان اسپانیا تا 40 میلیون یورو هم برای لوییز می‌پردازد و احتمالا در ژانویه بخت خود را برای خرید او دوباره آزمایش خواهد کرد.

دی‌ماریا، رونی و دیگر انتقالات احتمالی 2014
Angel di Maria

او مردی است که قرار بود جایش را به گرث بیل بدهد. اما این گونه نشد. آنخل دی‌ماریا در این فصل عالی کار کرده و هنوز چندین باشگاه بزرگ اروپایی به دنبالش هستند.

او که با قیمت 25 میلیون یورو از بنفیکا به رئال رفته تا سال 2017 قرارداد دارد و نمایش درخشان در جام جهانی قیمتش را بالاتر خواهد برد. منچستریونایتد و موناکو او را می‌خواهند و رئال مادرید با قیمت 35 میلیون یورو حاضر به فروشش می‌شود.

دی‌ماریا، رونی و دیگر انتقالات احتمالی 2014
Diego Costa

این بازیکن را همه در اروپا می‌خواهند. گل‌های او اتلتیکو مادرید را به بالاهای جدول لالیگا برده و راحت می‌توان فهمید چرا اسپانیا و برزیل بر سر ملیت او با هم مجادله داشتند.

لیورپول در تابستان گذشته مبلغ فسخ قراردادش (25 میلیون یورو) را حاضر شد بپردازد اما اتلتیکو قراردادی عالی به او تا سال 2018 پیشنهاد داد و او هم پذیرفت. اگر اوضاع به همین شکل پیش برود، چلسی و آرسنال باید مبالغ فراوانی برای خرید او در تابستان پیش رو خرج کنند.

دی‌ماریا، رونی و دیگر انتقالات احتمالی 2014
Luis Suarez

او با فاصله بسیاری بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر بوده است و تیمی در دنیا نیست که با سوارس بهتر نشود. عملکرد انضباطی او را هم می‌توان نادیده گرفت و رئال مادرید و آرسنال سخت او را می‌خواهند.

البته شاید برای خرید او رکورد نقل و انتقالات بازیکنان شکسته شود. سوارس تا سال 2016 قرارداد دارد اما اگر آنها به لیگ قهرمانان نرسند راحت بتوان جدایی سوارس را تصور کرد.

آرسنال در تابستان 40 میلیون یورو برایش می‌پرداخت که لیورپول آن را رد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج