۸۳۶۹۲۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

بارش برف و باران در استان‌های ایران

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه در سواحل خزر بارش‌هایی را خواهیم داشت و همچنین در دامنه‌های البرز بارش برف را شاهد خواهیم بود و به تدریج از روز جمعه از میزان بارش‌ها در غرب کشور کاسته می‌شود.

میزان نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه در سواحل خزر بارش‌هایی را خواهیم داشت و همچنین در دامنه‌های البرز بارش برف را شاهد خواهیم بود و به تدریج از روز جمعه از میزان بارش‌ها در غرب کشور کاسته می‌شود.

کبری رفیعی درباره وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز با تقویت سامانه بارشی در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و بخش‌های مرکزی خلیج فارس بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است.

کارشناس هواشناسی در ادامه افزود: در مناطق کوهستانی شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش برف و کولاک برف را داریم و لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید پیش بینی شده است.

رفیعی اضافه کرد: در برخی از مناطق نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و کاهش گرد و خاک رخ می‌دهد.

وی گفت: روز جمعه در سواحل خزر بارش‌هایی را خواهیم داشت و همچنین در دامنه‌های البرز بارش برف را شاهد خواهیم بود و به تدریج از روز جمعه از میزان بارش‌ها در غرب کشور کاسته می‌شود در جنوب شرق و شرق کشور بارش‌ها تقویت می‌شود و از اواخر وقت سامانه از کشور خارج می‌شود.

کارشناس هواشناسی در ادامه بیان کرد: روز جمعه در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، غرب هرمزگان و جنوب کرمان به سبب بارش‌هایی که به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی هست با آب گرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها برای این مناطق رو به رو هستیم.

رفیعی افزود: روز پنج شنبه، جمعه و شنبه بخش‌های خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهند بود روزهای جمعه و شنبه نیز دریای عمان این شرایط را خواهد داشت.

وی اظهار کرد: هوای تهران امروز در بعضی از ساعات با بارش باران و گاهی وزش باد و همچنین رگبار و رعد و برق و حداکثر دما ۱۲ و حداقل دما ۵ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی در ادامه افزود: سامانه بارشی جمعه از کشور خارج می‌شود و شنبه و یکشنه بارش‌ها خیلی ضعیف می‌شود؛ و سامانه بارشی جدیدی وارد کشور نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج