جاباما
۸۳۶۹۵۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

سرقت ۶۰ تابلوی پلیس راهور در جنوب تهران

رئیس کلانتری قلعه نو در جنوب پایتخت از دستگیری یک مرد و زن جوان معتاد با اعتراف به ۴۰ الی ۶۰ فقره سرقت تابلوهای راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: متهمان علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر از محل فروش تابلو ها اعلام کردند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کلانتری قلعه نو در جنوب پایتخت از دستگیری یک مرد و زن جوان معتاد با اعتراف به ۴۰ الی ۶۰ فقره سرقت تابلوهای راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: متهمان علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر از محل فروش تابلو ها اعلام کردند.

سروان مراد مرادزاده اظهار داشت: در با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ در حال سرقت تابلوهای راهور منصوب در محل هستند بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری به آدرس اعلامی اعزام شدند که پس از حضور ماموران در محل این فرد به گشت کلانتری مراجعه و اظهار داشت که به مدت ۲ شب است، یک زن و مرد با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان اقدام به سرقت تابلوهای راهور نصب شده در محل می کنند.

رئیس کلانتری ۲۱۱ قلعه نو عنوان کرد: با توجه به اینکه سارقان به تازگی از محل متواری شده بودند، طرح مهار و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند پس از مدتی گشت زنی، خودروی سارقان را در نزدیکی همان محل در حالی که در حال پرسه زنی بود، مشاهده و در یک عملیات ضربتی هر ۲ سارق را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هر گونه جرمی شدند، که در بازرسی از خودروشان تعداد ۶ تابلو راهور از متهمان کشف و سارقان به کلانتری منتقل شدند.

وی افزود: در بازجوئی از متهمان هر ۲ سارق به سرقت ۲ الی ۳ تابلو در هر شب به مدت یک ماه جمعا بین ۴۰ الی ۶۰ تابلو اعتراف کردند و علت آن را اعتیاد به مواد مخدر و تامین هزینه مصرف مواد مخدر اظهار داشتند.

کلانتر محله قلعه نو خاطر نشان کرد: شناسایی مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار داد و هر ۲ متهم برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا اعزام شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rahman

      وقتی که دولت مردم رو فقیر نگه میداره این جرمها دور از انتظار نیست و قطعا رو به افزایش خواهد رفت.

    • بدون نام

      حالا مونده تا از این آشغالها ی معتاد خلافکار چی بر سر مردم بیارند اینها را بکشید چون نه بدرد خودشان وخانوادهشان وجامعه نمی خورند ایجاد ناامنی سلب آسایش مردم هستند

    • بدون نام

      تازه اولشه خودروهای پلیس مونده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج