جاباما
۸۳۷۱۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولین دعوت وینیسیوس به تیم ملی برزیل

سرمربی تیم ملی برزیل فهرست نفرات مورد نظر خود را برای برگزاری دو بازی دوستانه به تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، تیم ملی فوتبال برزیل در ماه جاری میلادی در دو دیدار دوستانه برابر پاناما و جمهوری چک بازی خواهد کرد. به همین خاطر تیته، سرمربی سلسائو نفراتش را برای این دو بازی به تیم ملی در حالی اعلام کرد که نام وینیسیوس جونیور مهاجم جدید رئال مادرید نیز در آن به چشم می‌خورد.

وینیسیوس ۱۸ ساله در تابستان با ۴۵ میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و از زمان حضور در این تیم، عملکرد خوبی زیر نظر سانتیاگو سولاری داشته است.

تیته با اشاره به دعوت وینیسیوس به تیم ملی برزیل گفت: کار وینیسیوس بسیار سخت است. او در تیم بزرگی بازی می‌کند و می‌خواستم با این دعوت، به او برای رشد و پیشرفت بیشتر کمک کنم و نشان دهم که کار سخت او را دیده‌ام.

این بازیکن به جای نیمار مصدوم، به تیم ملی برزیل دعوت شده است. همچنین دنی آلوس که به دلیل مصدومیت، حضور در جام جهانی را از دست داده بود، بار دیگر به تیم ملی کشورش دعوت شد، ولی نکته بارز این فهرست خط خوردن مارسلو از ترکیب برزیل است. این بازیکن در رئال مادرید نیمکت نشین شده و فرصت کمی برای بازی به دست آورده است و به همین خاطر از تیم ملی برزیل خط خورد.

تیم ملی برزیل بعد از جام جهانی روسیه، هر شش دیدار خود را با برد به پایان رسانده و در ماه مارس میلادی در دو دیدار دوستانه به منظور حضور قدرتمند در کوپا آمه ریکا به میدان خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج