۸۳۷۲۷۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سولاری: فردا فرصت بزرگی برای جبران داریم

رئال پس از شکست از بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری خود را برای مصاف دوباره با این تیم مهیا می کند.

ورزش سه: رئال پس از شکست از بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری خود را برای مصاف دوباره با این تیم مهیا می کند.

چهارشنبه شب رئال با وجود ارائه یک بازی خوب، شکست سنگینی از بارسا متحمل شد؛ در حالی که آبی اناری ها تنها ۴ موقعیت داشتند و از همان ها به سه گل رسیدند. اکنون باید دید که فردا بازی برگشت دو تیم در لالیگا چگونه خواهد شد.

سولاری: فردا فرصت بزرگی برای جبران داریم

سانتی سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت: « دوباره سرپا شده‌ایم و انگیزه فراوانی برای سه امتیاز بازی فردا داریم. با همان روحیه پیروزی طلبی همیشگی برابر بارسا قرار خواهیم گرفت تا اینکه اشتباهات بازی قبل را جبران کنیم.

هر بازی دنیای خودش را دارد. مربیان همیشه برنامه هایی دارند که ممکن است جواب بدهد و شاید هم ندهد. حال ما خوب است و چهارشنبه شب تمام توان خود را گذاشتیم تا به فینال کوپا دل ری برسیم؛ ولی نشد. درک نتیجه پایانی سخت بود چرا که روند بازی به شکلی دیگر بود. در هر صورت حالا به بازی فردا فکر می کنیم و هدف ما پیروزی است.»

سولاری ادامه داد: « این یک ال کلاسیکو است و قطعا همه تمرکزمان به این بازی است. باید فاصله با بارسا را کم کنیم و انگیزه اش را هم داریم. اگر حریف ما بارسا هم نبود، همین انگیزه را داشتیم. این یک واقعیت است. از حالا اهمیت هر بازی مثل ال کللاسیکو است.»

سولاری: فردا فرصت بزرگی برای جبران داریم

وینیسیوس: « همیشه به نکات مثبت هر بازیکن، توجه بیشتری دارم. او فاکتورهای مثبت زیادی دارد. وینی یک بازیکن فداکار در زمین است و کارهای مفید زیادی به نفع تیم انجام می دهد. او انگیزه زیادی برای یادگیری و نیز خلق موقعیت دارد. شاید موقعیت های خوبی را هم از دست بدهد ولی او فقط ۱۸ سال دارد و در کنار بهترین های دنیا بر تجربیاتش اضافه خواهد شد.»

وضعیت ایسکو: « هنوز در مورد فهرست نهایی بازی فردا تصمیم نگرفته ام. نکته خوب اینجاست که ایسکو در دسترس است. او ۱۸ روز مصدوم بود و تنها چند روز است که در تمرینات گروهی حضور دارد. شرایط او را خوب می بینم.»

ضعف در تمام کنندگی: « در این فصل بارها گل زده ایم با این حال برابر بارسا موفق به این کار نشدیم. همه ما دوست داریم گل نخوریم و در عوض به حریفان گل بزنیم. برابر بارسا می توانستیم در چند موقعیت به گل برسیم ولی نشد. حالا فرداشب یک فرصت دیگر داریم تا گل هایی که چهارشنبه نزدیم را به ثمر برسانیم. فردا فرصت بزرگی برای جبران داریم.»

محرومیت دو جلسه ای راموس: « دوشنبه و پیش از بازی با آژاکس در این مورد صحبت خواهم کرد.»

پیام برای هواداران: « حمایت شان از ما در بازی قبلی فوق العاده بود و معتقدم فردا هم نقش مهمی خواهند داشت. همیشه دیدن برنابئوی پر از تماشاگر لذتبخش است.»

دفاع: « در ال کلاسیکوی قبلی بارسا تنها دو شوت به دروازه داشت. باید کار تیمی شما به بهترین شکل باشد تا تیمی مثل بارسا فقط دو شوت به دروازه شما بزند. با این وجود سه گل پذیرفتیم که درکش مشکل است.»

سوت های اعتراضی علیه بیل: « در مورد این حرکت هواداران چیزی برای گفتن ندارم. انها می دانند که بیل برای باشگاه چه زحماتی کشیده و چه گل های حساسی زده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رئال مادرید

      بازم میبازیم و پرزاحمق باید بفهمه رونالدو کی بود

    • بدون نام

      شعورت کم نیست اما بازیکنان خوب و باتجربه نکش رو نيمکت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج