جاباما
۸۳۷۳۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرکی: هنوز کسی نمی‌داند خطای هند چیست؟!

سرمربی تیم فوتبال پیکان از عملکرد داور دیدار تیمش با پدیده شهر خودرو انتقاد کرد.

ایسنا: حسین فرکی، سرمربی پیکان پس از تساوی تیمش برابر پدیده شهر خودرو در نشست خبری اظهار کرد: بازی سخت و دشواری داشتیم. مقابل تیمی بازی کردیم که در جایگاه دوم جدول قرار داشت. آن‌ها فوتبال روان و خوبی ازائه میدهند و ما این موضوع را می‌دانستیم.

وی افزود: نکته مثبت کار ما این بود در خانه بازی می‌کردیم و حق ما کسب پیروزی بود چون موقعیت های زیادی داشتیم و هیچ تیمی چنین عملکردی مقابل پدیده در این فصل نداشتند. بازیکنان من کاملا خوب بازی کردند و هیچ فرصتی به حریف نداد اما کسب تساوی برابر پدیده چیزی از ارزش بازیکنان ما کم نکرد و از آن‌ها تشکر می‌کنم که هرچه خواستیم را انجام دادند.

فرکی: هنوز کسی نمی‌داند خطای هند چیست؟!

فرکی درباره داوری هم گفت: نمی‌خواهم به مسائل داوری اشاره کنم چون واقعا زحمت می‌کشند اما هنوز کسی نمی‌تواند تعریف درستی از خطای هند داشته باشد. آقای داور گفتند توپ به دست خورد اما خطای هند نبود. در حالی که در بازی قبلی ما روی چنین صحنه‌ای داور خطای هند اعلام کرد. هنوز دقیق کسی نمی‌داند چطور خطای هند رخ می‌دهد. ما به همین خاطر از این پیروزی را ازدست دادیم و اما نباید اشتباهات تاثیر گذار داوری رخ دهد تا نکته منفی در شکل ما ایجاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی امید بازیکن می‌دهد یا خیر، گفت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما اگر قرار باشد تیمی دیگر که بازیکنان تراز اول دارند به تیم ملی امید بازیکن ندهد پس ما هم نباید بازیکن بدهیم. نباید ما همکاری صد درصدی انجام بدهیم و در آخر من و تیمیم ضرر کنند و سایر تیم‌ها همکاری نکنند. الان هم اولویت من تیم ملی است اما انتظار دارم تبعیضی ایجاد نشود. ما به بازیکنان امیدمان استفاده می‌کنیم. امروز هم از روستایی استفاده کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج