۸۳۷۳۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی: داور بازی را از حالت منصفانه خارج کرد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم، اما خارج از انتظار ما کسی که قضاوت می‌کرد، بازی را از حالت منصفانه خارج کرد.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی، سرمربی نساجی پس از تساوی شاگردانش در بازی خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تمام تلاش‌مان را کردیم، اما خارج از انتظار ما کسی که قضاوت می‌کرد، بازی را از حالت منصفانه خارج کرد. چه معنی می‌دهد وقتی می‌گویند وای به حال داور اگر تیم ما ببازد.

وی ادامه داد: داور تلاش کرد هر چه که ورزشگاه از او می‌خواهد، انجام دهد. ما باید ۵-۴ گل می‌زدیم،‌ اما کسی که به عنوان داور وسط زمین بود و همه از او انتظار انصاف دارند، از درجه انصاف خارج شد و بازی را برگرداند. به جز او کسی نمی‌توانست بازی را از دست ما خارج کند.

جلالی: داور بازی را از حالت منصفانه خارج کرد

سرمربی نساجی با تمجید از عملکرد تیمش تصریح کرد: ما شایسته پیروزی بودیم، اما داور در نیمه دوم اینقدر به حریف امتیاز داد و خطاهایی را به سود این تیم گرفت که اصلاً خطا نبود. انتظار داریم کمیته داوران روی این مسابقه متمرکز شود. اگر تیم‌های بزرگ باشند، از آنها عذرخواهی هم می‌کنند، اما ما نیازی به عذرخواهی نداریم.

جلالی در واکنش به صحبت خبرنگاری که اشتباهات داوری را به سود نساجی می‌دانست، گفت: من به شما حق می‌دهم. نفت تیم شهر شماست. باید نسبت به آن تعصب داشته باشید و یک‌جانبه از تیم‌تان حمایت کنید، اما هر کسی که منصف باشد و بازی را منصفانه ببیند، می‌تواند بر این مطلب صحه بگذارد که فقط داور بازی را عوض کرد. ما در نیمه دوم سه موقعیت تک به تک با دروازه‌بان خراب کردیم. کسی که نتیجه را تغییر داد، فرد دیگری بود.

وی با ستایش از بازیکنان تیم نساجی خاطرنشان کرد: ما به بهترین شکل بازی کردیم و تیم‌مان فوق‌العاده خوب بازی کرد. از بچه‌ها ممنونم، اما شاید نصف بیشتر خطاهایی که به سود حریف اعلام شد، خطا نبود.

سرمربی نساجی درباره اتفاقات آخر مسابقه و اینکه یکی از اعضای کادر فنی این تیم توپ را به وسط زمین انداخت، گفت: نمی‌دانم چه کسی این کار را کرد.

جلالی در ادامه افزود: تلاش کردیم از تجربه‌ای که از بازی خارج از خانه قبلی مقابل پارس جنوبی و در زمین گل‌آلود جم داشتیم، استفاده کنیم. بچه‌ها نسبت به کارهای تیمی خیلی متعهد بازی کردند. خیلی خوب بودیم و می‌توانستیم 5-4 گل بزنیم، اما واقعاً ناراحتم کسی که باید در وسط زمین قضاوت کند، اشتباهات بدی داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش عقب کشید، گفت: باید این کار را می‌کردیم. چون این بخشی از تدبیر ما بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج