جاباما
۸۳۷۳۳۲
۱۱۹ نظر
۵۰۰۵
۱۱۹ نظر
۵۰۰۵
پ

مجیدی: این رفتار شایسته پلیس ایرانی نیست

فرهاد مجیدی گفت: من همیشه در برابر قانون تمکین می‌کنم و شب گذشته هم هر آنچه خواستند را انجام دادم.

خبرگزاری فارس: انتشار یک ویدئو در صفحه شخصی فرهاد مجیدی، مربی استقلال مبنی بر جروبحث او با یک مأمور پلیس راهور حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت. به‌طوری‌که مهمان‌دار رئیس پلیس راهور تهران به این اتفاق واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مأمور خود دفاع کرد.

در همین راستا فرهاد مجیدی اظهار داشت: طبیعی است که آقای مهماندار از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منافع سازمانی خود دفاع کند، اما کاش ایشان در کنار این دفاع که معلوم است فقط به گزارش مأمور خود بسنده کرده، به نکات دیگری هم توجه کند.

حمایت از سرباز و نیرو وظیفه یک فرمانده است اما بهتر است نحوه برخورد هم فرهنگ سازی شود . من دنبال رنگی کردن پلیس نیستم و ما همیشه برخورد خوب دیده ایم اینبار هم بخاطر اجرا و اعمال قانون تا ساعت دو نصف شب تا انتقال به پارکینگ منتظر ماندم.

مجیدی: این رفتار شایسته پلیس ایرانی نیست

وی در پاسخ به این سؤال که اصلا شب گذشته چه اتفاقی افتاد که باعث شد بین او و یک مأمور راهور بحث پیش آید، گفت: شب گذشته پس از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اینکه از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اهواز بازگشتیم، به سمت منزلم در حال حرکت بودم که ماشین پلیس راهور به من ایست داد و با توجه به این دستور توقف من ماشین را نگه داشتم و ایستادم. مأمور راهور از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من درخواست کرد که تست الکل بدهم و من هم این کار را انجام دادم.

وی در خصوص اینکه در مصاحبه‌ای از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوی این مأمور عنوان شده که وی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دادن تست ممانعت کرده، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلا این طور نیست. او هم درخواست تست الکل را داد که من تمکین کردم و هم مدارک ماشین را از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من گرفت.اما در ادامه او بی‌ادبانه با من صحبت کرد و من از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ او خواستم که نوع صحبتش را درست کند و به خاطر همین از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نحوه گفتار و برخورد او فیلم گرفتم.

مجیدی درباره اینکه در فضای مجازی اینطور شایعه شده که او از مأمور پلیس خواسته چون او عضو استقلال است نباید تست الکل بدهد،‌گفت: من اصلا چنین حرفی نزدم. من به مأمور پلیس گفتم که از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ میهمانی نمی‌آیم، بلکه با تیم استقلال ، اهواز بودم و از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فرودگاه در حال رفتن به منزل هستم. چطور ممکن است در این شرایط الکل استفاده کرده باشم.
وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همه فرهاد مجیدی را در فوتبال می شناسند و در این ٤٢ سال یکبار هم سمت دود و قلیان و مشروبات الکلی نرفته‌ام. من اصلا مشکلی برای اجرای قانون ندارم، از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من تست خواستند و من آن را انجام دادم و حتی ماشین من را هم به دلیل سرعت توقیف کردند.

اما از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مصاحبه آقای مهماندار تعجب کردم و مشخص است که ایشان فقط به گزارش مأمور خودش اکتفا می‌کند و چطور وقتی خودش در آن ماجرا نبوده،‌ اینطور صحبت کرده است. کاش آقای مهماندار که در رسانه‌ها هم حضور فعال دارند، در مورد رفتار، برخورد و ادبیات مأمورشان هم توضیحاتی می‌دادند، نه درباره تنها یادآوری قانون به من.

من همیشه در برابر قانون تمکین می‌کنم و شب گذشته هم هر آنچه خواستند را انجام دادم.

همین‌جا جا دارد از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سردار رحیمی فرمانده تهران بزرگ ، سردار بیات و سایر زحمت کشان در ناجا تشکر کنم و این را هم بگویم این نحوه برخورد با مردم با آن ادبیات که در فیلم موجود است درست نیست.

نحوه برخورد و حرکات دست این مأمور پلیس من را یاد دعواهای کوچه خیابانی انداخت. ایکاش آقای مهماندار در مورد این گونه رفتار که شایسته پلیس ایرانی نیست صحبت می کردند.اعتراض من فقط به نحوه برخورد و ادبیات مامور بود نه قانون.اجرا و اعمال قانون برای همه لازم است اما در کمال ادب و احترام.

ستاره باشگاه استقلال ظهار داشت: یادمان نرود دوربین مجهز تر و قوی تری مربوط به خدای بالای سرمان هست که از همه دوربین ها شفاف تراست.من فقط احساس وظیفه کردم تا اطلاع رسانی کنم تا با رفتار زننده بعضی از افراد ، زحمات عزیزان ناجا نادیده گرفته نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی پلیس با مردم درست رفتار کرده که این دومی باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پليس بايد برخورد مودبانه با شهروندان را ياد بگيرد

      • بدون نام

        آخه تو فیلمی که خودت گرفتی گفتی مدارک ندارم بعد میای میگی مدارک رو تحویل دادم...دوستان کسی اگه فیلمش رو داره براش بفرستین...احتوالا درصد بالا بوده که هنوز فرناز جووووونون چت تشریف داره

      • بدون نام

        عزیزم ، مطمئنم تاحالا پا تو از ایران بیرون نذاشتی که رفتار پلیس بقیه کشور ها رو ببینی.انصافا پلیس ایران صد برابر بهتر از کشور های اروپایی و حتی لیبرال غربی با ملت رفتار میکنه. اگه فرهاد مجیدی تو یه کشور دیگه مثل المان، چین این کارو کرده بود .فکر کردی می تونست راست راست راه بره و پست تو اینستا بزاره

      • بدون نام

        تو فیلمی که مجیدی منتشر کرد که پلیس بد برخورد نکرد با ماشین مدل بالا سرعت میرفت ایست داد بهش مدارک خواست گفت ندارم گفت تست الکل بده نداد مجیدی چون پولداره و ماشین مدل بالا داره باید فراتر از قانون باشه ؟ باید هر سرعتی که میخواد بره هرکی رو هم خواست بکشه تهش فوقش دیه میده دیگه همین شماهایید که اینا رو پررو کردید چند سال پیش هم یه خانوم بازیگر بود که تصادف کرد و بعد از تصادف محل حادثه رو ترک کرد خجالت بکشید اگه مجیدی با خودت یا یکی از اعضای خانواده اتم تصادف میکرد همین و میگفتی ؟

      • بدون نام

        تازمانی که قانون به نفع استفراغی ها باشه خوبن ولی برعلیه اشون بده اخه بی مخ مجیدی هم یک انسانه اشتباه می کنه همه دربرابرقانون مساوی اند

      • hassan.h

        متاسفانه درصد الکل خیلی بالا بوده که هنوز تو هپروته و پستهای مزخرف می ذاره
        به جای عذر خواهی از ملت پست طلبکارانه می ذاره

    • بدون نام

      هنوز هیچی نشده خودشو قهوه ایی کرده،،،، بدبخت از علی کریمی یاد بگیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرج و مرج طلبی افتخار نداره.بخصوص از طرف یه مشت فوتبالیست دوزاری.خاک بر سر گوسفندهایی که دنباله رو این بیسوادها هستند

    • کیسه پاره

      فرناز جون تو اگه هیچ غلطی نکرده بودی چرا تست الکل ندادی دوپینگی ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند بابا لنگی پاره پاره

      • بدون نام

        خاک بر سر نرینه ها که فکر می کنند زن بودن مساویه با حقیر بودن.لابد ننه هاشون هم ابن همه حقیر بودند

    • بدون نام

      از تو فیلمی که خودت گرفتی که معلومه تویی که از فانون تمکین نکردی سرعت که رفتی گفت متوقفت کرد شروع کردی به فیلمبرداری گفت مدارک ماشین بده ندادی گفت تست الکل بده ندادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما رو به خدا این بخش حرفش و که تو همین خبر اومده ببینید (اصلا این طور نیست. او هم درخواست تست الکل را داد که من تمکین کردم و هم مدارک ماشین را از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من گرفت.اما در ادامه او بی‌ادبانه با من صحبت کرد و من از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ او خواستم که نوع صحبتش را درست کند و به خاطر همین از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نحوه گفتار و برخورد او فیلم گرفتم.) این تو فیلمی که خودش گرفت گفت مدارک ندارم تستم که نداد حالا میگه تمکین کردم تو مدارک که گفتی ندارم حالا میگی دادم حاضر به فوت کردنم که نشدی حالا میگی تستم دادم

    • بدون نام

      الکل خوردی زر هم میزنی

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      خخخخخ عامو عذابمون میدیااا،مامور میگه تست ندادی...
      مست کرده بودی دیگه مصاحبت برا چیچیه ؟؟

    • علی

      ولی رفتار تو شایسته هست؟چون بازیکن کیسه بودی باید نگن بالای چشمت ابروئه؟بد عادت شدین از بس به تیم حکومتی کیسه کمک شده

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      یه بنده خدایی هم میگف مگه میشه بعد سالن مست کنی ولی بعدش گندش در اومد

    • بدون نام

      آقای مجیدی قبل از این حرف ها یک بار فیلمی که خودت گرفتی را نگاه کن به صراحت گفتی مدارک همراه نداری. این و شنیدی دروغگو کم حافظه است.

    • بدون نام

      چرا دروغ میگی در فیلمی که خودت منتشر کردی معلومه مامور بهت میگه مدارکت را بده میگی مدارک ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تازه الان میفهمم فرناز مومنی زنش چی کشید از دستش چقدر لوسه این بشر یکی نیست بهش بگه سرعت رفتی مدارک میگی ندارم تست الکل میگی نمیدم فیلمم گرفتی زبونم داری این رفتار شایسه پلیس ایرانی نیست؟ باهات بد برخورد نکرد که ننر فیلمم که گرفتی پول زیاد هارشون کرده

    • بدون نام

      اقا فرهاد ناراحت نشو ولی وقتی شما مشکل اینچنینی با راهور داری از قایدی انتظار نمیره که با این اتفاق روبرو نشه
      اصل اینه که شما در مورد بدترین رفتار مامور هم رفتار سنجیده ای داشته باشی وتو اون شرایط از مامور قانون تمکین کنی حتی اگه به نظرت به ناحق باشه چون در هر صورت شما نماینده باشگاه استقلالی

      امیدوارم روزی چهره های شاخص لااقل درحین اینکه به جایگاهی برسن از لحاظ اجتماعی واخلاقی و... هم یه مقدار پیشرفت داشته باشن تا چنین اتفاقاتی برای شما اقای حقیقی و...رخ نده
      نهایت به نظر من هر باشگاه ورزشی باس روان شناسی وکلاس اموزشی قبل از کلاسهای فنی داشته باشه تا چنین اتفاقاتی وهمچنین اعتراضات بی دلیل به داوری و.... پیشنیاد

    • بدون نام

      توقف کردی بگی مجیدی ام ماموره هم کاری به کارت نداشته باشه ولی اشتباه کردی کردی یه فیلم نصفه نیمه پخش کردی که چیو ثابت کنی مدارک بهش میدادی اونوقت بزنم جرو بحث باهت میکرد یا نه

    • قرمز

      بازفرنازاومدحاشیه درست کردنش شروع شدآدمی که اصالتشومنکره پس بهتره که بره گم شه

    • بدون نام

      آقایان پلیس مقداری رفتارشان حاکمانه است.همان لحظه که این بنده خدا گفت که فلانی هستم چه میشداگرحرمت میذاشتین وحرف استقلال وپرسپولیس رو وسط نمیکشیدین؟؟گذشتی میشدواینهمه جبهه گیری نمیشد..بنده یک پرسپولیسی هستم ولی فرهادمجیدی دردوران بازیگریش دراستقلال نمونه یک جوان سالم بود.الان هم شریف بزرگوارند.حتی اگرسرعتش هم زیادبوده پلیس برسم حرمت داری بایک جریمه بسنده میکرد.بهرحال گذشت درهرزمینه نشانه بزرگیست وپلیس هم سهمی دراین عظمت دارد

    • بدون نام

      همه باید در برابر قانون یکسان باشن

      پاسخ ها

      • بال

        اون که منفی داده یعنی چی؟؟؟

    • عبداِله

      سلام اصلا این فرد بویی از انسانیت برده که چنین عربده میکشه

    • بدون نام

      دوپینگی و الکلی ماده ۲۹ قانون راهنمایی رانندگی بخونی میفهمی که مامور محترم کارش درست انجام داده.در قانون استثنا نداریم ،البته استقلالی ها همیشه استثنا هستند.

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      تازشم مدارکتو نداده بودی

    • حمید

      دهنتو ببند بابا
      درسته که پلیس و ... تو کشور ما از همه طلبکارن بیشترشون
      ولی تو میخوای تخلفتو بپوشونی
      کیسه کش ش ش

    • بدون نام

      من خودم سرباز راهنمایی و رانندگی بودم کاملا ادبیات خیلیشون غیر مودبانه و در شأن پلیس نیست..

    • بدون نام

      دوپینگ خونی و الکلی جان دیگه ملت تو رو میشناسن تو ک میلیاردی پول داری خواستی با فیلم گرفتن نو یه مامور وظیفه شناس رو آجر کنی اخراجش کنن.

    • صاعقه

      بیشعور چون معروف شدی و حالا که خلاف کردی یه افسر وظیفه شناس پیدا شد اعمال قانونت کنه
      را باید وظیفه نشناس خطاب میکنی
      بهتره رو خودت کار کنی

    • بدون نام

      همین مونده بود توی بیسواد در این مورد نظر بدی.تو چی هستی بجز یک فوتبالیست پیر و بازنشسته؟ پلیس در همه جای دنیا اقتدار داره

    • بدون نام

      چقدر این سلبریدی ها وقیح شدند.جلوشونو نگیرند دیگه نمیشه جمعشون کرد

    • بدون نام

      اون رفتار هم شایسته ی فوتبالیست ایرانی نبود

    • اوسیراک

      من جای پلیس بودم ادم بی ادبی میل تورو با لگد بازداشت میکردم

    • سامان

      اره همه تورو میشناسن ۴۲ سال توفوتبال بودی سالی ۴۲۰ بار دوپینگ میکردی .اره دیگه چون هرچی توبگی درسته چون از قدیم گفتن مستی و راستی

    • بینام

      تو خودت باگذاشتن این فیلم بیشتر آبروی خودتوبردی این حرفایی هم که میزنی هیچ کس باورنمیکنه چون باحرفای توفیل خودت زمین تا آسمون فرق داره

    • پرسپولیسیم

      برو بچه پرو زپرتی زیاد زر زر نکن معتاد برو تست

    • بدون نام

      خیر.اشتباه میکنید.این رفتار شایسته فوتبالیست ایرانی نیست!!!!!!

    • بدون نام

      خیر.اشتباه میکنید.این رفتار شایسته فوتبالیست ایرانی نیست!!!!!!

    • بدون نام

      خیر.اشتباه میکنید.این رفتار شایسته فوتبالیست ایرانی نیست!!!!!!

    • بدون نام

      خیر.اشتباه میکنید.این رفتار شایسته فوتبالیست ایرانی نیست!!!!!!

    • پرسپولیسیم

      برو بچه پرو وحشی شدی چی میزنی که عین دیونه حرف میزنی

    • hero

      دنبال ماست مالی نباش

    • بدون نام

      بیشعور چرا فرار رو به جلو میکنی . حداقل شعور داشته باش و مطیع قانون باش . وقتی امثال تو اسطوله کیسه کشا هستی از هواداران کیسه هم توقع نباید داشت

    • علی

      فرناز دوپینگی

    • بدون نام

      مردک خلاف کردی مرد باش بگو خلاف کردم

    • بدون نام

      خوب کرده مگه تو کی هستی که از قانون سر پیچی کنی تو فیلم خودت تحویل مدرک وتستی در کار نبود کم دروغ بگو.

    • رضا رضا

      حرف مفت نزن فکر کردی کی هستی
      هیچی نیستی تو هم زدی
      عین یک شهروند عادی رفتار میکردی میمردی

    • مهدی

      عجب رویی داری تو .البته اگر تو آمریکا این اتفاق افتاده بود 1ماه زندان داشت بخاطر امتناع از تست الکل و توبیخ گواهی راهنمایی رانندگی راننده.

    • ناشناس

      آقای مجیدی سرعت 140 کیلومتر شایسته یک ایرانی یک فوتبالیست یک اسطوره نیست آقای مجیدی گره ای که با دست باز می شود با دندان باز نمی کنند و اگر به قانون تمکین می کنی چرا فیلم گرفتی و منتشر کردی و به جای آن از مسیر قانونی پیگیری نکردید؟ شما یک الگو هستید اما الگوی سرپیچی و تمرد از قانون

    • ایرانی

      بقول سردار آزمون که مثل جوونیهای خودته ، هیسسسسسسسس

    • بدون نام

      بیا خانمت رو تو دبی جمع کن

    • بدون نام

      به نظر تست مواد باید گرفته میشده فازش اینو میگه قانون برابرترن ایشون البته

    • مجتبی از اهواز

      درود بر فرهاد مجیدی اسطوره فوتبال ایران. فرهاد عزیز اخلاق نیک و چهره همیشه خندان شما بر هیچ کس پوشیده نیست ولی بعضی ها بر نمی تابند. همیشه دوست داشتنی و عزیزی.

    • بدون نام

      بابا تو دیگه خیلی پر رویی
      مست کردی تستشو ندادی
      شاخ و شونه هم میکشی؟
      الحق که برازنده ی مکتب کیسه ای

    • تست الکل وتست دودینگ

      اقافرهادمیدپنم الان اگه نظری بدیم کیسه تنان فحاشی می کنند هم حرفایی که دوران بازیکنی ات ازتماشاچی های اس تقی بارهاشنیده ای یادت هست که یخاطرترس ازتست دوپینگ فرارکردی به قطر؟؟؟ دیگه مثل اینکه راه فراری از پلیس وظیغه شناس نداشتی که داری تهمت میزتی که پلیس فحشت داده بله پلیس هم یک انسانه دقیقا موقعی که انتظارداشتی باشناخته شدنت توسط پلیس سریع ازتخلفت گذشت کنه دیدی نه این جوری نیست فحش دادی بعداونم انسانه ناراحت شده جوابتوداده سریع ازجواب ایشان فیلم گرفتی جهت مظلوم نمایی اقافرهاددیگه این نقشه ها خیلی وقته کهنه وفسیل شده فحش بدی فحش خواهی شنید

    • بدون نام

      چرا همش شما ها فکر می کنین تافته جدا بافته هستین !!!اون مامور وظیفه اش رو انجام داده حالا چون گفتیمن مجیدیم و مربی استقلال هستم باید ولت می کرد !!!!! یه خورده از اون فیس و افاده تون بیاین پایین و نوک دماغتون رو نبینین همه در مقابل قانون یکسان هستن چه مجیدی چه عباسقلی!!!!!!

    • بدون نام

      بروبچه سوسول توبیخود کردی تست ندادی اگه ریگی به کفشت نداشتی تمام سگ تاجیا اینجورین مثه مهدی قاتلیشون اینم ازفرنازجون سیرابی

    • علی

      برو گمشو برگرد همون کشور عربی فرناز

    • بدون نام

      دروغگو

    • بدون نام

      اقای مجیدی عزیز بهتره بی خیال شی. اگه تو فیلم نگاه کنیم می بینیم که میگی من مدارک ندارم و به پلیس میگی خجالت بکش که بهم میگی فوت کن. البته این فیلم رو هم خودتون گرفتید. چرا طاقت سوپر استار ها و بازیگر هامون انقد افت کرده ؟جای ایران با بعضی کشورها عوض شده ...بعضی رو احتمالا گرفتید

    • هر چه برانکو بگه

      آره ارواح عمت هر چندساعت یبار یه بیانیه بده
      اگر تست دادی چرا مصاحبه های قبلین نگفتی؟؟؟
      یا هماهنگ شده گفتن ایطوربگی مثل دوپینگ هات

    • هر چه برانکو بگه

      آره ارواح عمت هر چندساعت یبار یه بیانیه بده
      اگر تست دادی چرا مصاحبه های قبلین نگفتی؟؟؟
      یا هماهنگ شده گفتن ایطوربگی مثل دوپینگ هات

    • بدون نام

      از قانون تمکین میکنی؟

      جوک نگو مردک. دوپینگی

      اگر تمکین میکردی که بعد از دوپینگ فوری بهانه بیماری بچه نمیاوردی و از تیم کیسه جدا شی؟

      عادت کردی به تخلف حالا میگی مامور مقصر هست ؟

      تست الکل را با فتو شاپ دادی مثل همان فتوشاپ استاديوم که ابی کردی؟

    • بدون نام

      ماموره لنگی بود فرهاد جان .اون یه جا دیگهش میسوزه

    • صالح

      آقای مجیدی اگر تو ریگی به کفش نداشتی چرا به دستگاه فوت نکردی؟ اقای مجیدی چرا وقتی اسم وعنوانی پیدا میکنید خودتان را گم میکنید ؟ مگر ندیدی قائدی جوان مردم را با یک کار غلط به زیر خاک فرستاد؟ اگر مشروب نخورید چه میشود ؟!

    • تاآاااااجیم

      بزرگ مرد تاریخ ازت معذرت میخاهیم توبزذکی کن وببخش اون،شخص نادونی کرده وجندجا مصاحبه کرده ک میخاد اقای مجیذی ببینه وازش معذرت خواهی کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رستم زمااااان فرررررهااااادمجیدی!!۱!! فقط خااااک کمبودویانبود اسطوره کیسه دلان روواداربه چرت وپرت گویی کرده این دانشمندبزرگ کیسه کش هم اگه نظرنده میمیره چون که بازیکن معمولی کی۳بوده حق بااونه نه قانون

    • تاآاااااجیم

      سلطان تویی عزیرم شیراداتو درمیاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیطوری تاج خروس؟؟؟ شامپوتاژژژژ

      • بدون نام

        زنده باد پلیس محترم زحمت کش به وظیفه خودش عمل کرده اگر هر که پولدار با شد بخو ا هد قا نون را زیر پا بگزارد آنو قت مر دوم در آسا یش نیستن زنده با د پلیس ز حمت کش

    • نایب

      خفه شو مگرنه حقیقی میاد با کله میزنه تو دهنت

    • تاآاااااجیم

      فرهاد جان عریزدلم همه تو وشخصیتت رامیشناسن پس خودتو ناراحت یه جس ماه خدمت نکنوعشقم حیف تونباشه ک بخاهی باهر جک وجانوری بحث کتی.عشقم حسودیشون میاد ب فرهاد واین مامور دیشبی جون میدونست اهای فرهاد مجیدی بااقتدار محبوترین ورزشکار ایرانه خواست این کارو بکنه ک یکی دوروز بیفته سرزبان تماشاگرها.عشقم عاشقتم. ب اطلاعاتت بفزا که همین روزها یعنی دوسه سال دیکه باید بشی سرمربی اس اس عزبرم وبعدازاینکه سه جارسال اس اس قهرمان ایران واسیا کردی بعدش باید سرمربی تیم ملی بشی جونکه لیاقتت سرمربی شدن جلسی وبارسلون هست.دوست داریم سلطان هم پیروزی ها وهم تاجی ها حماییتت میکن.مثل ووریا غفوری بهترین گوش اسیا وجزو سه گوش بزرگ دنیاست

      پاسخ ها

      • زنبور

        بی سواد با این همه غلط املایی چطور متنت منتشر شده؟

    • بدون نام

      خدا نکنه خدا ب قورباغه دندون بده .مامورای اینحا همینحورین اینا اگه مامور سیا یا ام ای سیکس بودن شلوار ملتو در میاوردن قوم ظالمینن اینا خدا ب داد ملت بدبخت برسه و هر ظالمیو نیست و نابود کنه

    • بدون نام

      هنوز کسی رفتار فرهاد مجیدی یا پلیس را به فرهنگ 2500 ساله ربط نداده؟!

    • امید

      دوپینگ که بلدی بکنی ..و بعد فرار کنی امارات

    • کیسه مثل داعش دو بار شیش تایی شده

      فرناز جون بلا مشروب میخوری عر عر میکنی بده زشته هر چند در مکتب حقیر کیسه و تاژ این چیزا عادیست ولی رعایت کن گلم اینجا مملکت اسلامیست

    • بدون نام

      معلومه گند زدی داری ماست مالی میکنی

    • بدون نام

      فرهاد جان گاش باانگشتات عددجعلی ۴رونشون میدادی سریع ولت می کردندامانترس فوت کردن کاری نداره تست دوپینگ نیست که فرارکنی

    • بدون نام

      واقعا پررو و بی تربیته این آدم ، سرعت ۱۴۰ تا رفتی باید پلیس برات هورا می کشیده ؟؟؟ وحشتناک تهوع آوری آقای مجیدی

    • شناس

      استق لالی جماعت رو بشناسید
      لکه ننگ ورزش

    • بدون نام

      خودخواه تو خودتا در حد پلیس میبینی؟

    • بدون نام

      رفتار شما بدبود

    • حجت

      این کاملا مشخص هست که فرماندار از نیروهاش دفاع کند چه کسی بهتر از فرهاد مجیدی که محبوبیت دارد و رییس پلیس راهوار از فرصت استفاده کند و بلند فریاد بزند که اصل قانون هست هیج فرقی بین مردم عادی و افراد مشهور نیست ( که حرف درستی است )
      سوال من از پلیس راهوار اینست که ایا رفتار و طرز برخورد مامور مورد نظر درست بود ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملارفتارماموردرست بوده مثل اینکه هیچ فیلمی ندیدی که چطوری یک مامورباافرادخاطی برخوردمی کنند ننگ برادم های قانون گریز

    • بدون نام

      نمیدونم مامور چی گفته ولی فرهاد مجیدی گفته فیلم گرفتم که بعدا مامور ادعای دیگه نکنه؛ بااین وجود باز هم هستن که خدشه میزنن به این لباس با تدبیر اقای رحیمی و یا حمایت نکردن سریع میتونیم به ارتقای فرهنگی و جلب اعتماد را بیشتر کرد . تست .....حاشیه هست ونکنید . من اسلحه شکاری تو ماشین دارم با جواز ؛ تا دو نیمه شب اجازه ندادن صنوق عقب باز و یا..بسیار اروم ومودبانه حرف زدم ، اما بیسیم زد سرقت مسلحانه امروز نبداشتیم!!!؟ خشکم زد وشوکه شدم ! ....

    • پرسپولیس با اخلاق

      چون استقلالی هستی اینقد پرتوقع و از خودراضی هستی،،،دم آقا پلیسه گرم،،حسابی شُست تورو

    • بدون نام

      میتونستی خیلی مودبانه،،ومثل یک انسان،،رفتارکنی،،،حالا هم ب دست و پا زدن نیافتی

    • سعید

      نیروی انتظامی اگر خیلی جرعت داره به برانکو گیر بده که چه نوع دوپینگی به هادی نوروزی تزریق کرده ..، بدبخت تو خواب مرده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهمت نزن جواب خداروبایدبدی شیطان صفت افترازن

    • بدون نام

      یکی نیس بهش بگه قانون قانون هست چرا ناراحتی ی هو نکردی اخه ی ریگی ب کفشت هس . فک کرده اینحا هم نمونه ادرارش ناخن میندازه توش. چرا استقلال ب کادرش فرهنگ یاد نمیده خوبه این از خارج اومده

    • م

      ما فرهاد مجیدی را خوب میشناسیم اصلا اهل دود و قلیون و الکل نیست کارش بیشتر تزریقاتیه تا دودکی و آبکی

    • بدون نام

      جوؤوووؤؤن فرناز

    • کیسه تهران

      بانو جان خودتو ناراحت نکن همه می‌دونیم دوپینگی هستی

    • بدون نام

      بیچاره چه رفتاری داشت مگه؟ تو خودت چه رفتاری داشتی؟ بیچاره ملتی که تو رو الگو قرار دادن. سرعت میری مدارک نداری از دستور پلیس سرپیچی میکنی فیلمم میگیری که مثلا ملت بیان ازت حمایت کنن؟ نخیر کور خوندی.چکاره ای که مردم پشتت باشن وقت سرپیچی از دستور پلیس؟؟؟

    • علی

      حقه باز تو که تو فیلم گفتی مدارک همرام نیست !
      چطور میگی که مدارک رو تحویلشون دادم ؟؟

    • ح

      جمع کن آبروی هرچه ورزشکاراست رابرده ای
      دودبرشرف مامورکه بدرستی به وظیفه اش عمل میکرد

    • بدون نام

      خب معلومه که تو چقدر پررو هستی و این حرفا آرا بعید نبود ريدي برادر من حالا ماله نکش لطفا .يبار تو زندگیت اعتراف کن به حقیقت .چیزی ازت کم نمیشه

    • صنا

      برو گمشو دروغگو، با اینکه استقلالی هستم ولی عمل زشتت که دروغگویی و سوء استفاده از موقعیت بود از چشمم افتادی، اگه به خداوند و عدالتش ایمان واقعی داشتی به این راحتی دروغ نمیگفتی و به اون بنده ی خدا فرد و پلیسی که تهمت زدی از خداوند خجالت میکشیدی، خود خدا جوابت رو بده

    • دانیال

      چه رفتاری دوپینگی؟؟ مساوات در برابر قانون؟؟ آگه مرد بودی تست الکل را انجام میدادی الکلی فرناز خاله

    • بدون نام

      مدارک نداد اونم گفت پارکینگ.

    • من

      همه باید از قانون اطاعت و پیروی کن...مگه تو قدیسی؟؟؟

    • بدون نام

      اون موقع کلش باد داشته فیلمو پخش کرده ک آبروی ماموری ک دار ه وظیفشو انجام میده ببره حالا دیده فیلم همش به ضرر خودش بوده حالا داره ماست مالیش میکنه..خودت تو فیلم گفتی مدارک ندارم بعد اینجا میگی مدارک خواستن منم دادم.

    • نعمت

      همه در برابر قانون باید یکسان باشن....تو ایران یه عده خودشونو تافته جدا بافته می دونن. .....باید با این اقا و امثالش بر خورد قضایی بشه.......

    • محسن

      فرهاد عشقه....

    • بدون نام

      دیگه از این پسرک قاتلی، چه انتظاری دارید...

    • بدون نام

      قطعا حق با اقاي مجيدي هست و مقصر پليسه متاسفانه پليس كشور ما طرز برخورد مودبانه را بلد نيستند و در اين خصوص هيچ آموزشي نميبينند و اغلب ما با برخوردهاي توهين اميز و سليقه اي پليس برخورد كرده ايم جا دارد دوره هاي مودبانه طرز برخورد با شهروندان را پليس ببيند.....

    • شب

      معلومه لنگیا کجاشون میسوزه

    • بدون نام

      خلاف در رانندگى جريمه داره چرا اينقدر باين بنده خدا توهين ميكنيد چرا دلخوريهاى شخصى را
      دارين تسويه ميكنيد پليس واقاى مجيدى هردو محترم هستند ولى هرگز يك طرف بطور مطلق مقصر
      نخواهد بود أنصاف چيزه خوبيه مجيدى يك شخصيت قابل احترامه مستحق اينهمه بدوبيراه نيست
      شمائى كه اينهمه توهين ميكنيد خودتان هرگز اشتباه نميكنيد بيشتر براى هم احترام قائل باشيم

    • تیموری مقدم

      غلط کرده مجیدی، اگه برخورد نشود ابهت سازمان ازبین میره، وامثال این آشغال جری تر، میشوند، وضعف بزرگی برای نظام است

    • عمار

      خفه شو متعاد مست
      بدبخت اونایی که الگوشون تو و امثال تو هستند
      بیشعور احمق فکر میکنه که همه جا باید سو استفاده کنه

    • بدون نام

      اگه خورده نوش جونش که خورده آقایون معتاد لنگی شمام میتونی بخور فقط مواظب باش مثل سوسکی که بهش حشره کش زده باشن خشک نشی.

    • بدون نام

      سرعت رفته مدارک میگه ندارم تست الکلم نداده فیلمم گرفته حالا میگه تمکین کردم ؟! مدارک که گفتی ندارم حالا میگی دادم همینجوری طلبکار بودی بخاطر فوتبالیست و پولدار بودنت که دختر مردم و با دو تا بچه بدبخت کردی ؟

    • مصطفي

      تست جنسيت هم بدي بد نيست فرناز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج