۸۳۷۳۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکوردشکنی بازیکن مورد علاقه ساری در جزیره

جورجینیو با بیش از ۲۳۰۰ پاس، هنوز نتوانسته یک پاس گل بدهد.

وبسایت نود: به نقل از دیلی میل، چلسی بعد از سپری کردن چند هفته سخت چهارشنبه شب ۲-۰ تاتنهام را شکست داد تا فشارها روی مائوریتسیو ساری به میزان قابل توجهی کاهش یابد. یکی از چهره های موفق چلسی در این مسابقه نیز جورجینو هافبک برزیلی-ایتالیایی آبی ها بود که با ۸۴ درصد پاس صحیح، باز هم شب موفقی را در این زمینه پشت سر گذاشت.

او که در تابستان با انتقالی ۵۰ میلیون پوندی از ناپولی به چلسی پیوسته بود، شروع موفقی در استمفوردبریج داشت اما رفته رفته دچار افت شد و دیگر نتوانست همگام با سرعت فوتبال انگلیس پیش برود. با این حال به نظر می‌رسد که جورجینیو دوباره خود را پیدا کرده و نقش مهمی در نمایش های خوب چلسی در هفته گذشته برابر سیتی و تاتنهام داشته است.

رکوردشکنی بازیکن مورد علاقه ساری در جزیره

نکته مهم در بازی جورجینو، که با قرار گرفتن در قلب خط میانی آبی ها شکل دهنده تمامی حملات این تیم لقب گرفته، آن است که او تا این مقطع از فصل حتی یک پاس گل هم در کارنامه خود ثبت نکرده است. در حقیقت، جورجینیو رکورد لیگ برتر را در زمینه ارسال بیشترین پاس بدون حتی یک پاس گل شکسته است.

بعد از بازی برابر تاتنهام، جورجینیو تعداد پاس های خود را در فصل 19-2018 لیگ برتر به عدد 2332 رساند. این عدد، 100 پاس بیشتر از تعداد پاس های لئون بریتون، بازیکن سوانسی سیتی در فصل 12-2011 است؛ پاس هایی که هیچ کدام نتوانست گلی را برای تیم ولزی بسازد.

در ادامه به ۵ رکورد لیگ برتر در این زمینه اشاره خواهیم داشت؛ بیشترین پاس هایی که توسط هافبک های لیگ برتری در طول یک فصل ارسال شده، بدون آن که حتی یکی از آن ها (از دیدگاه اوپتا) پاس گل بوده باشد:

جورجینیو (چلسی، 19-2018): 2280 پاس، صفر پاس گل

لئون بریتون (سوانسی سیتی، 12-2011): 2231 پاس، صفر پاس گل

بری فرگوسن (بیرمنگهام سیتی، 10-2009): 2168 پاس، صفر پاس گل

میکل آرتتا (آرسنال، 14-2013): 2104 پاس، صفر پاس گل

اوریول رومئو (ساوتهمپتون، 17-2016): 2071 پاس، صفر پاس گل

البته، بازی چهارشنبه شب چلسی برابر تاتنهام نشان داد که نقش جورجینیو در تاکتیک های ساری کم کم در حال تغییر یافتن است. در برابر تاتنهام، چلسی مالکیت توپ را به تاتنهام واگذار کرد و تنها 46.6 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت. جورجینیو نیز که معمولا بیشترین تعداد پاس را در بین بازیکنان آبی های لندن به نام خود ثبت می‌کرد، در این بازی کمتر از متئو کواچیچ و مارکوس آلونسو پاس داد و با 52 پاس، تنها 2 پاس بیشتر از انگولو کانته ثبت کرد.

با این حال، جورجینیو در دو بخش تکل و قطع ارتباط، بهترین بازیکن میدان بود. او با 6 تکل، دو تکل بیشتر از آلونسو و سه تکل بیشتر از سزار آزپیلیکوئتا داشت. 4 قطع ارتباط او نیز نشان می‌دهد که جورجینیو سعی دارد به بازیکن دفاعی تری بدل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج