۸۳۷۳۴۶
۲۸ نظر
۵۰۰۰
۲۸ نظر
۵۰۰۰
پ

روشن: نتایج استقلال و پرسپولیس مقطعی است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: زیاد در جریان امور باشگاه استقلال نیستم ولی این نتایج مقطعی است حتی نتایج پرسپولیس هم همین گونه است.

خبرگزاری فارس: حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در حاشیه جام سرداران شهید گفت: رقابت ها جام سرداران شهید چند سالی دچار وقفه شده بود و بچه ها همت کردند تا دوباره این‌رقابت ها به جریان افتاد.امروز هم صبح با دوستان رفتیم عیادت جانبازان در آسایشگاه جانبازان امام خمینی و فکر می‌کنم باید بیشتر به این موضوع شهدا اهمیت بدیم و باید بهتر و با شکوه تر برگزار شود.

وی افزود: زیاد در جریان امور باشگاه استقلال نیستم ولی این نتایج مقطعی است حتی نتایج پرسپولیس هم همین گونه است.این تیم ها باید به فکر درست کردن باشگاه باشند و یکی از کار های تیمداری باشد در این صورت می شود روی فعالیت در رشته های دیگر حساب کرد و وضعیت کمیته های استقلال خوب نیست.

روشن: نتایج استقلال و پرسپولیس مقطعی است

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد:جلسه غیر رسمی با تیم مدیریت جدید داشتیم. کمکی که ما می‌توانیم داشته باشیم کمک فکری است و اعلام کردم کمیته ها ضعیف است.کمیته فنی باشگاه باید تصمیم گیرنده اصلی باشد و مشکلات تیم در آنجا مطرح شود و تصمیم گیری ها صورت بگیرد.باید باشگاه باشند نه تیم به همین خاطر ثبات نیست و باید ساختار آکادمی تشکیل شود تا تیم ها بازیکن ساز باشند.خوشبختانه امروز در تهران دو تیم استقلال و پرسپولیس صاحب ورزشگاه شدند و امروز افتتاح شد.

روشن در خصوص شایعات فضای مجازی و حمایت وزیر ورزش و جوانان از پرسپولیس گفت :هر شخصی حق دارد طرفدار یک تیم باشد منصب شخص مهم نیست به هر حال ایشان اگر پرسپولیسی هم باشد قابل احترام است اما نباید منصب خود را در نظر بگیرد به نظر من مدیرعامل بی عرضه بوده که تیم حریف شرایط بهتری دارد.اگر وزیر پول داده به پرسپولیس ولی به استقلال نداده است بی عرضه بودن مدیران استقلال است و بنابراین این مسئله زیاد تاثیر گذار نیست.

وی در خصوص عملکرد فتحی و خطیر گفت :هر دو نفر از دوستان من هستند اما هنوز چیزی ندیدم .درست کردن‌ باشگاه استقلال خیلی راحت‌تر از پرسپولیس است یعنی ما ۲۷ رشته داشتیم و ۷۵ سال قدمت داریم و چارت باشگاه هم‌ مشخص است.قبل از انقلاب بازیکنان در سال فقط یکبار مدیرعامل تیم را می دیدند الان‌ اینجا مدیرعامل خودش کمیته انضباطی است خودش کمیته فنی و خود تصمیم گیرنده اصلی می داند. آدم‌های کاردان‌ باید در‌ کمیته های مختلف باشگاه عضویت داشته باشند نه پسرخاله و برادر همسر.

تصمیمات در جمع مطرح شود و در صورت تایید همه اجرایی شود. الان بزرگترین‌ مشکل استقلال و پرسپولیس این است که مدیرعامل همه کاره است برگردیم به ۴۰ سال پیش باشگاه استقلال یا تاج یک باشگاه اصیل است.

وی اظهار داشت: باید از اصالت مراقبت شود باید بازیکن سازی تقویت شود.تیم ملی اوضاع خوبی ندارد موقعی آقای اوفارل سرمربی منچستر امد ایران چند نفر از مربی ایرانی مانند آقای مهاجرانی،حبیبی و.... تربیت کرد برای دوران بعد از خودش که موجب قهرمانی های بعدی شد.هشت سال گفتم کی‌روش به درد نمی خورد و نخورد.

الان هم باید از صفر شروع کنیم کی‌روش فوتبال داخلی ایران‌ را از بین برد ۱۴ بازیکن از خارج آورد یعنی ما فوتبال نداریم.امیدوارم کسانی بیایند که بتوانند به این مملکت خدمت کنند و به نیکی از آنها یاد کنیم. یک شکایت از من شده بابت نشر اکاذیب که شاکی معلوم نیست و باید پیگیری کنم.

روشن افزود: کی‌روش مربی خوبی بود نه در ایران. اینجا که دلالیسم حاکم بود و بهترین فرصت بود تا هر طور خواست استفاده کند.درصد زیادی هم مقصر مدیران فوتبال ایران بودند ما با برانکو هم رفتیم جام جهانی .موفقیت یعنی از‌ گروه خودمان در جام جهانی صعود می‌کردیم.کی‌روش اگر یک مرحله صعود می‌کردیم موفق بود و با هیچ‌ تیم‌ بزرگی بازی‌ نکردیم.

وی ادامه داد: قدیم با تیم های بزرگ ملی بازی می‌کردیم اما الان با سیرالئون و بنگلادش چرا چون برای کی‌روش منفعت داشت.نه چیزی به من دادند نه چیزی‌گرفتند اما‌ کی‌روش مردم را فریب داد. حضور بازیکنان شاغل در اروپا در تیم ملی بد نیست و حق آن بازیکنان هم هست که به تیم ملی خودشان کمک کنند اما بهترین بازیکنان ما در جام جهانی بازیکنان لیگ خودمان بودند.کی‌روش خوش خنده بود و کروات می‌زد انگار همه چیز حل بود.

اگر کی‌روش نفر سوم منچستر بود اوفارل نفر اول منچستر بود اگر کی‌ر‌وش برای مقابله با بازیکن سالاری رحمتی را کنار گذاشت اوفارل جورج بست را خط زد. اوفارل ۱۰ ماه ایران بود ۲ ماه مرخصی و کی‌روش ۲ ماه ایران‌ بود ۱۰ ماه مرخصی گرفت.وقتی اوفارل آمد مربی تربیت کرد و وقتی رفت مربی های جدید موفق بودند اما دوباره باید از صفر شروع کنیم.

اوفارل به تیم های پایه توجه داشت اما کی‌روش نه.اوفارل ماهی یکبار با مربیان باشگاه های لیگ جلسه داشت اما کی‌روش مربی های داخلی را تحویل نمی‌گرفت.کی‌روش دبیر فدراسیون عوض می‌کرد و اگر یکسال دیگر بود رئیس فدراسیون را هم عوض می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعضی مواقع از ایرانی بودنم خجالت میکشم . چرا بعضی افراد که ادعای زیادی هم دارن اینقدر دروغ میگن و با اعصاب مردم بازی میکنن . از اول فصل استقلالیها با هوچی گری گفتن که وزیر پرسپولیسی هستش اما دروغ با چه قیمتی

    • Reza

      این آقااگرحرف نزنه میگن...

    • بدون نام

      اما حقایق از روشنایی روز روشنتره که پرسپولیس دو سال پیاپی قهرمان و با نایب قهرمانی در آسیا حدود 4 میلیون دلار درامد و با وجود اسپانسر مشترک ،هواداران قرمز خیلی بیشتر از هواداران کیسه هستن و مسلما درامد پرسپولیس بیشتره

    • بدون نام

      پرسپولیس دو پنجره محروم و کیسه کشا در این دوفصل حدود 40 بازیکن گرفتن . سه بازیکن خارجی فصل اول و جدایی دو نفر در نیم فصل و پرداخت دلار و جذب سه بازیکن خارجی با پرداخت دلار . دستور وزیر به ذوب اهن برای فروش تبریزی ووووووو صدها موضوع دیگه و با تمام این حقایق اوج بی شرافتی و بی انصافیه که چشم تو چشم دروغ

    • بدون نام

      با وجود تمام این نامردیها و دروغها و توهینها به رقبا و حمایت همه جانبه وزارت ورزش و فدراسیون و سازمان لیگ ، ما فقط خدا را داریم خدا جای حق نشسته و جواب اینهمه افترا ووتهمت را میده و انشالله با کمک خدا و همت بازیکنان و کادر فنی و هواداران پرسپولیس قهرمان میشه و پوزه دشمنانش را به خاک میماله

    • بدون نام

      خفه شو مردیکه الدنگ عقده ای تیم نتیجه نمی گیره یه جور مخالفی نتیجه میگیره یه جور دیگه مخالفی حالا فهمیدی چرا سر مربیان با کمیته فنی مخالفند.

    • بدون نام

      یکی از رفتارهایی که باعث میشه خدای مهربان نعمتهایش را از بندگانش دریغ کنه ، عمل زشت و تهوع آوره دروغه اونم دروغی که مطمئنی گوینده به عمد داره میگه و حقیقت را هم میدونه . لعنت خدا برا هر جی دروغگوی بی شرفه

    • بدون نام

      میشه لطفا تو ببندی حسن آقا....

    • اسدی صفادشت

      آقایان یه پُستی به این بدین دست از سر همه برداره...پدر ما رو دراورد با این کمیته کمیته گفتن...جمع کن دیگه بابا...تمام حرفاش منفی...یه مسئولیت بدید بهش..تمام بودجه ی باشگاه رو بدین بهش بلکه درست بشه.....من یه زمانی عاشق حسن روشن بودم..الان متنفرم یعنی تنفر واسه یه لحظه اس..

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      ای ول به تو درست گفتی ...

    • بدون نام

      آقای روشن من یه استقلالی دوآتیشه هستم اما خواهشمندم اصلا در مورد استقلال حرفی نزن چقدر آیه یاس میخونی

    • بدون نام

      آقای روشن من یه استقلالی دوآتیشه هستم اما خواهشمندم اصلا در مورد استقلال حرفی نزن چقدر آیه یاس میخونی

    • تاآاااااجیم

      مشتی تو دوستی بادشمن توباهیجکس نمیسازی واخلاقت اینهو حسینو خرکوری هه خجالت بکش

    • سعید

      این اقا حسن به همه چیز وهمه کس گیر میده بابا یه مدت یه پستی توی استقلال براش جور کنید دیگه داره قات میزنه بیچاره

    • sms

      این الاغ باز هم حرف زد ...آخه جلبک کی به حرف تو گوش میده

    • بابک

      خواهشا با روشن مصاحبه نکنید .این آقا
      هنوز تو جهل سال پیش گیر کرده.فقط
      انرژی منفی داره.هر موقع استقلال نتیجه
      نمیگیره ایشان از بازیکن ومربی و مدیر و
      غیره انتقاد میکنه و همه رو متهم به بی غیرتی
      و بی عرضیگی میکنه.هر موقع تیم نتیجه
      میگیره و خوب بازی میکنه ایشان میگه من
      وقت نکردم بازیها رو دنبال کنم اگر هم خوب
      بازی کردن مقطعیه دوباره افت میکنن.
      هیچوقت از بازی خوب تعریف نمیکنه.
      چرا الان که بازیکنان خوب و تاثیر گذاری
      مثل پاتوسی و منشا به تیم اظافه شدن
      و نمیبینه؟ چرا الان که فرهاد مجیدی داره
      تیم و منظم و یک پارچه میکنه و با مهاجمان
      تمرین میکنه مورد تشویق آقای روشن قرار
      نمیگیره؟
      آیا شفر بد کار کرده؟آیا شما آقای روشن
      تاکتیک های متفاوت و در تیم هنگام حمله و
      دفاع متوجه نمیشی؟
      شما که اینقدر ادعا داری چطور بازی های خوب
      تیم و که تو هر بازی سه تا سه تا گل میزنه و
      حداقل بیست موقعیت گل ایجاد میکنه را
      نمیبینی؟
      چرا همیشه از زمان بازی خودت و مربی خودت
      و تعصب و بازی های خودت تعریف میکنی؟
      تو چه پیش کسوتی هستی که تا به امروز حتی
      یکبار از تیم حمایت نکردی اما در برابر هر باختی
      تو صف اول منتقدین بودی؟
      مگه باشگاه استقلال به شما کمک نکرد که
      معروف و مشهور شوی. حالا بجای اینکه به
      تیم کمک کنی و گوشه کار و بگیری .داری
      تیشه به ریشه اش میزنی.
      این رسم مردی و پیشکسوتی نیست .
      نمک خوردن و نمکدان شکستن است.
      لطف کن از این به بعد راجع به استقلال
      حرف نزن چون استقلال خیلی به تو کمک
      کرده ولی تو در عوض دنبال حاشیه درست
      کردن و زمین زدن استقلالی.
      بیشتر از این رو اعصاب هواداران راه نرو
      چون ما بد و خوب استقلال و با هم دوست
      داریم و با خاطراتش زندگی میکنیم.
      استقلال اول باشه یا آخر باشه برای ما
      محترمه و دوست نداریم لطمه بخوره.
      در آخر به یاد پیشکسوتان و اسطوره های
      واقعی تیم .ناصرخان حجازی و منصور
      خان پور حیدری فاتحه الصلوات

    • کیسه سوز

      چرت نگو پرسپولیس ۴ ساله داره نتیجه میگیره.. این کجاش میشه مقطعی؟

    • بدون نام

      آقای روشن شما در جوانیی تان بازیکن خوبی بودید اما نه درحد ستاره های آن موقع امثال عا دلخلنی. دانایی فرد . مژدهی. .کلانی و غفورجهانی. ایرانپاک و...
      و حالا هم بطور یعقین اصلا کارشناس فوتبال نیستی و همه اش احساسی و برای خودنمایی حرفهایی میزنید که اکثرا چرت و پرت و بدو منطق است.شما اصلا شناختی از کیروش و فوتبال جهان و مربیان طراز اول جهان را ندارید.پیشنهاد میکنم
      فقط برای حفظ موقعییت ات در باشگاه استقلال در مورد حل مشکلات این این باشگاه کوشا باش

    • آریو

      زر مفت ی علاف دیگه...

    • پرسپولیس

      تنهاکسی ازاستقلال که تاحالاحرف حق زده وازمنافع ملی مون حمایت کرده حسن اقاروشن بوده بجزقسمت حرفاش که میگه وزیربه پرسپولیس پول داده خب گیرم که داده پس این همه بازیکن که بیش از۳۰نفربودندازجیب شوفرجذب شده اند؟؟؟

    • بدون نام

      پرسپولیسیم ولی قبولت دارم
      همیشه حرف حق میزنی

    • دکتر نیک اقبال

      فسیل باز تو نشستی و چرت پرت میگی. بخاری هم که ازت بلند نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوکی تقلیی خدایش خودتم باورت شده؟؟البته از۲چرخه سواران هیچ دروغی بعیدنیست

    • ارانی

      خود فرگوسن گفته بود کیروش همه کاره تیم است شما میگی سوم بوده، حالا سوم بود تو رئال مادرید چی؟آقای روشن من پرسپولیسیم ولی شمارو دوست دارم حیف شماست این حرف زدنا

    • بدون نام

      واقعا نشر اکاذیب میکنی آقای خاموش.از طرف یک استقلالی

    • صاعقه

      کیسه کشا تو ای دو فصل که پرسپولیس محروم بود از نقل و انتقالات بالای ۵۰ بازیکن گرفتن
      یکی نیس بگه ای همه پول از کجا اومد

    • بدون نام

      نتایج کیسه مقطعي و سینوسی هست و لی همینطور که چند سال میبینید نتايج پرسپولیس با ثبات بوده و هست

    • بدون نام

      آقا روشن با اینکه پرسپولیسی هستم ولی احترامی خاصی به شما میگذارم ولی خدایش یک بار فقط یک بار حرف امیدوارکننده زدی حالا شاید شما را در استقلال بازی نمیدن به خودتان و باشگاه مربوط است ولی خواهشن در مورد پرسپولیس نظر ندهید احترامتان بیشتر حفظ میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج