جاباما
۸۳۷۴۰۸
۲۲ نظر
۵۰۰۵
۲۲ نظر
۵۰۰۵
پ

موکشی و حمله به بازیکن مصدوم: این چه وضعی است؟

حمله با پرتقال به بازیکن مصدوم، کشیدن موی منشا، سنگ پرانی تماشاگران دو تیم به سمت هم و یورش به رختکن استقلال صحنه‌های زشتی را در بازی استقلال و فولاد که یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود، پدید آورد.

ایران ورزشی: پیروزی مقابل فولاد خوزستان با همه شیرینی هایی که برای استقلال داشت، بسیارپرحاشیه بود وازهمان لحظه ای که بازیکنان استقلال قصد عزیمت ازهتل محل اقامت خود به سمت ورزشگاه را داشتند با صحنه ها واتفاقات عجیبی مواجه شدند. نمونه اش حمله یک هواداربه سمت گادوین منشاء که با کشیدن موی این بازیکن و درنهایت واکنش او همراه بود.

موکشی و حمله به بازیکن مصدوم: این چه وضعی است؟

فقدان امنیت را درواقع می‌شد ازهمان لحظه خروج کاروان استقلال از هتل مشاهده کرد و مشخص نبود که چرا بازیکنان استقلال به راحتی درمیان جمعیت قرارمی‌گرفتند وهیچ کنترلی دراین راستا انجام نمی‌شد. معمولا رسم است که دربازی های شهرستان تیم ها ازسوی نیروی انتظامی حفظ و محافظت می‌شوند اما تماشاگران اهوازی به راحتی اجازه داشتند خود را به بازیکنان استقلال نزدیک کنند و حتی موی آن ها را بکشند و صحنه های زشتی را پدید آوردند.

ازهمان لحظاتی که تماشاگران وارد ورزشگاه غدیراهوازشدند، می‌شد تنش را میان طیف استقلالی که تعدادشان کم نبود وهواداران فولادی به وضوح مشاهده کرد. این تنش ها ابتدای بازی بیشتربه شعارعلیه هم ختم می‌شد اماهرچه درجریان بازی شرایط بیشتربه سود استقلال پیش می‌رفت این درگیری ها شدت بیشتری به خود می‌گرفت.

بازیکن مصدوم را هم زدند! این دیگرنوبراست

موکشی و حمله به بازیکن مصدوم: این چه وضعی است؟


ازجمله اتفاقات زشت این بازی باید به زمانی اشاره کرد که اللهیارصیادمنش به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود وپزشکان بالای سرش بودند تا به وضعیتش رسیدگی کنند. دراین لحظه یکی ازهواداران ازروی سکوها با پرتقالی که دردستش بود به سمت بازیکن مصدوم حمله کرد! این رفتاردرشرایطی انجام شد که رعایت حال بازیکن آسیب دیده برای همه اولویت است اما متاسفانه یکی ازتماشاگران بدون اینکه درکی از فضا داشته باشد به سمت بازیکن مصدوم استقلال پرتقال پرت کرد تا یک عمل زشت درورزشگاه غدیراهواز ثبت شود. رفتاری که نمونه اش را هرگزدرفوتبال ایران ندیده بودیم.

درحین بازی نیز استقلالی ها به هنگام گلزنی رفتارهای تنش زایی داشتند که مشت گره کرده فرهاد مجیدی به سمت فولادی ها اوج این حاشیه ها بود اما این رفتار درقیاس با اتفاقات دیگرچندان بزرگ و چشمگیرنبود وشاید اگرعرضه به استقلالی ها تنگ نمی‌شد فرهادمجیدی چنین واکنشی را هم نشان نمی‌داد.

سنگ ها برای چه کسی به پرواز درمی آید؟

استقلال به جهت نمایش خوبی که دراین میدان داشت درنهایت به پیروزی رسید. استقلال تیم برترمیدان بود وازتمام موقعیت هایش نهایت بهره را برد اما این پیروزی بهانه ای بود تا پس ازبازی هم شاهد رفتارهای عجیبی باشیم. سوت پایان بازی که به صدا درآمد باران سنگ بود که ازسوی فولاد ها و استقلالی ها به سمت هم روانه می‌شد.

شدت سنگ پرانی ها به حدی بود که پلیس مانع ازخروج تماشاگران استقلال شدو ابتدا فولادی ها را از ورزشگاه تخلیه کرد وبعد ازگذشت دقایقی استقلالی‌ها را به سمت درهای خروجی روانه کرد تا فاجعه بزرگ تری دراهواز رخ ندهد و تماشاگران ازآسیب های جدی مصون بمانند.

البته در یکی از این سنگ پراکنی ها طرفدار نوجوان استقلال به شدت از ناحیه سر مصدوم شد.

به کما رفتن هوادار استقلال بر اثر پرتاب سنگ

موکشی و حمله به بازیکن مصدوم: این چه وضعی است؟

رختکن یا محل عبورمرور تماشاگران؟

موکشی و حمله به بازیکن مصدوم: این چه وضعی است؟

موکشی و حمله به بازیکن مصدوم: این چه وضعی است؟

البته این پایان ماجرهای عجیب بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان نبود. بعد ازبازی نیز برخی هواداران برای گرفتن عکس به سمت رختکن ورزشگاه غدیریورش بردند. بی آنکه سدی را مقابل خود ببینند وکنترلی باشد! بازیکنان استقلال درشرایطی که عمیقا خسته بودند ونیازبه آرامش داشتند بعد ازخروج ازرختکن ناچاربودند به حجم عظیمی ازدرخواست های هوادارن برای گرفتن عکس پاسخ بدهد. راه دیگری هم نداشتند و شاید بازیکنان هم برای آرام ترشدن جو ورزشگاه تن به چنین کاری می‌دادند تا بدون مشکل ازورزشگاه بیرون بروند.

درواقع مشکلاتی که به وجود آمد تنها ناشی ازرفتارهواداران فولاد نبود بلکه هواداران استقلالی شهراهوازنیز برای بازیکنان تیم خود مشکلاتی به وجود آوردندو لحظات دلهره آوری را برای آن ها ایجاد کرد.

این نحوه برگزاری حقیقتا درشان فوتبال ایران نیست. این شکل اجرای یک مسابقه درعالی ترین سطح بازی های فوتبال ایران زیبنده استان فوتبال خیزخوزستان هم نیست وبه رغم آنکه بارها توصیه شده به وضعیت امنیت ورزشگاه های شهرخوزستان رسیدگی شوند و کنترل بهتری صورت گیرد اما انگارهیچ گوش شنوایی وجود ندارد و سال ها است که به هنگام برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس درخوزستان شاهد چنین وضعیت اسفباری به لحاظ انضباط برگزاری هستیم.

به تازگی نیزپرسپولیسی ها برای برگزاری بازی خود با فولاد با حاشیه های متفاوتی مواجه شدند و به مانند استقلال که پنج شنبه ای که گذشت وضعیت نامتعارفی را تجربه کرد، این باشگاه نیزبا مشکلات عدیده ای چه ازسوی هواداران خودی و چه غیرخودی ها مواجه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاآاااااجیم

      متاسفم برای تماشاگرنماهاا

    • بدون نام

      کلا ورزشگاه‌های اهواز را به همین سنگ پرانی هاش می شناسن

      قرار هم نیست کسی جلوشون را بگیره

    • بدون نام

      ما تو ورزشگاه بودیم واقعا تاسف باره وضعیت ورزشگاها نمیدونم شهرهای دیگه هم اینجوریه یا نه ولی تو تبریز هم هواداران استقلال پرسپولیس رو زدن وفرستادن بیمارستان همش با حرف میگیم ما با فرهنگیم ولی حتی از عرب های خلیج فارس هم بی فرهنگ تریم خداوکیلی چه وضعشه همه دنیا میرن ورزشگاه برا لذت بردن ایرانی ها میرن برا فحاشی هواداران فولاد همش فحاشی میکنن آگه فولاد ببره که همه چی گل وبلبل هست آگه ببازه خوی وحشی گری عصر جاهلیت کاملا نمایان میشه آخر بازی که استقلال گل سوم رو زد ما با اینکه طبقه بالا حتی ردیف آخر نشسته بودیم یه لحظه یه هوادار از پشت سرم افتاد وقتی نگاه کردم یه صندلی از پشت انداخته بودن کله اش شکافت وخون تمام صورتشو گرفت واقعا میگن چرا هوادار نمیره ورزشگاه کسانی که میرن اکثرا برا دعوا میرن بقیه هم برا بار اول واخر میرن قبلا که تختی بود هم یکی دوباررفتیم همین اوضاع بود دیگه نرفتم بعد سالها گفتم فرهنگ بهتر شده برا اولین بار رفتم غدیر آخرین بارم شد از اون سالها با فرهنگ تر که نشدن هیچ وحشی تر هم شدن خدا به داد شون برسه

    • بدون نام

      اون به اصطلاح هوادار که کار زشتی انجام داد ولی کار زشتترو این منشا انجام داد که حمله کرد طرف اون یارو

    • همیدرزا

      حالا برید کامنتای روز بازی ما (پرسپولیس) با فولاد رو بخونید ببینید چی نوشتید

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      خوزستانه دیگه
      وحشی بازی هم قطعا توشه

    • رضا

      اقای نویسنده مطلب بخاطراینکه طرفداریک تیم خاص هستی حمله زشت یک بازیکن خارجی به هموطنت راتوجیه میکنی .واغیرتا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اول تعررض به منشا رو نگاه بعد حرف بزن

    • رضا

      حمله وسنگ پرانی به بازیکنان هرتیمی بی فرهنگی محضه ولی اینکه بخوای کارمنشاروتوجیه کنی طبعا خودتون رودوراز تمدن نشون می دین. دراین بین ازچندتا فنون ناجوانمردانه ی خبردلاری هم استفاده کردی. دمت گرم. منشا خوب تماشاگر نوجوان اخ

    • بدون نام

      لزوم برخورد شدید!!!

    • سید کاظم از نرجه

      تمام این اتقاقها تقصیره خود استقلاله به گفته شفر اهواز شهره دوم استقلاله خودشون نزدیک کردن هوادرها؟ و در مورد منشا هم اون موهاشو نکشید دست زد موهاش اگه کمیته انضباطی وجود داشته باشه با محروم بشه کما که قبلا با خانزاده و غیره کمیته برخود کرده

    • بینام

      نویسنده کیسه کش چراقبلا هیچی نمیگفتی چندساله بدترازایناروتوی اهوازسرپرسپولیس میارن وهمه تون ساکتین حالابه خاطراین که حرکت زشت منشاروماست مالی کنی صدات دراومده همه میدنن شماتواهوازشرایطتون ازمیزبان بهتره ازپرسپولیس هم نمیخوادمایه بذاری اوناخودشون زبون دارن

    • مسعود

      خوبشون کردن، این تماشاگران بی‌ فرهنگ و بی تربیت استقلالی همونهایی هستن که بازیکنان پرسپولیس رو در اهواز باسنگ به رگبار بستن و جیک کسی درنیومد، حالا خودشون باید قصاص بشن.

    • بدون نام

      واقا متاسفم ثابت کردیم جهان سوم دقیقا کجاست خواهشن پیگیر وضعیت حال نوجوان مصدوم باشید خدا کنه هر چه زود خوب بشه

    • لنگولیس

      به غیر تیم لنگ ، طرافداراشونم وحشی هستن

    • بدون نام

      ماله نکش حتی اگر موی کسی هم بکشن اون بازیکن حق نداره اونطوری وحشیانه به مردم حمله کنه مردم سکتهدکردن اون صحنه رو دیدن چاله میدون که نیست این لات بازیارو انجام میده

    • بدون نام

      اینها که موی بغزیکنان اس اس کبیر رو کشیدن صددرصد لنگی کیسه کش حکومتی بودند چرا نمونه منشاء از لنگ به اس اس آمد وبازیهای خوبی انجام میده لنگیها آتیش گرفتن

    • ناشناس!

      استقلالی ها که میگن ما اهواز طرفدار داریم پس چرا بازیکنای مصدومشون را هم می زنند؟!!

    • بدون نام

      نویسنده کیسه کش

    • بدون نام

      خخخ طرفداراي شيشتقلال هستند دیگه چی انتظار دارید ازشون از خوشحالی مو کشيدند گیس و گیس کشی کاری که خواهران مجیدی فرناز و فرزان خانم انجام میدن خب اینم یاد میگیرن. ازشون مخصوصا تو فضا مجازی (130کیلومتر)

    • بدون نام

      سلام .من ب استقلال و پرسپولیس کاری ندارم منظورمن ب رسانه هاست وقتی پرسپولیس این مشکل تو جنوب کشور براشون اتفاق افتاد بخیال بودین ولی حالا این همه داد بیداد راه انداختین شمادیگه چرا فرق میزاری؟

    • امین

      سلامتی اس تغ لالیا که میگن خوزستان شهر دوممونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج