جاباما
۸۳۷۴۴۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فهرست نویسندگان حاضر در نمایشگاه کتاب لندن

نمایشگاه کتاب لندن که از ۱۲ تا ۱۴ مارس ۲۰۱۹ ( سه‌شنبه ۲۱ تا پنج‌شنبه ۲۳ اسفند ۹۷) برگزار و به عنوان بزرگ‌ترین رویداد کتاب در بریتانیا محسوب می‌شود، اسامی نویسندگان پرفروش و نویسندگان نوقلم حاضر در این دوره نمایشگاه را که از سراسر جهان در این رویداد گرد می‌آیند اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: نمایشگاه کتاب لندن که از ۱۲ تا ۱۴ مارس ۲۰۱۹ ( سه‌شنبه ۲۱ تا پنج‌شنبه ۲۳ اسفند ۹۷) برگزار و به عنوان بزرگ‌ترین رویداد کتاب در بریتانیا محسوب می‌شود، اسامی نویسندگان پرفروش و نویسندگان نوقلم حاضر در این دوره نمایشگاه را که از سراسر جهان در این رویداد گرد می‌آیند اعلام کرد.

فهرست نویسندگان حاضر در نمایشگاه کتاب لندن

نمایشگاه کتاب لندن ۲۰۱۹ علاوه بر این اسامی «نویسندگان روز» امسال را نیز معرفی کرده است که شامل کاریل فیلپز برای روز سه‌شنبه، سنو گومیرا آجیدارما برای روز چهارشنبه، هالی بون برای پنج شنبه، ریموند آنتروبوس شاعر نمایشگاه، دیوید مک‌کی تصویرگر نمایشگاه و جرمی تیانگ تصویرگر روز نمایشگاه است.

از میان نویسندگان پرفروش بین‌المللی آنهایی که امسال در نمایشگاه کتاب لندن شرکت می‌کنند، عبارتند از:

کارین اسلاتر نویسنده آمریکایی که با داستان‌های جنایی‌اش بیش از ۳۲ میلیون نسخه در سراسر جهان کتاب فروخته است و آثارش به ۳۷ زبان ترجمه شده‌اند

ایان مک اوان نویسنده بریتانیایی که جدیدترین رمانش با عنوان «ماشین‌هایی شبیه من» ماه آوریل منتشر می‌شود

دبورا موگاچ رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس انگلیسی که رمان جدیدش با عنوان «مراقب» ماه جولای منتشر می‌شود

کیت دو وال نویسنده ایرلندی خالق کتاب «مردم معمولی: منتخبی از آثار نویسندگان طبقه کارگر» که روز یکم ماه می به بازار می‌آید

الیف شفق نویسنده ترکیه‌ای که با حضور خود و با بررسی بهترین آثار نویسندگان زن امروز، در بخشی ویژه از نمایشگاه حضور خواهد یافت.

در عین حال شماری از نویسندگان نوقلم بسیار موفق سال نیز در این نمایشگاه حاضر خواهند شد. لارا پری‌اسکات که قرار است نخستین رمانش با عنوان «رازهایی که ما نگه داشتیم» در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ به ۲۵ زبان منتشر شود از جمله نویسندگان حاضر خواهد بود. وی در کتابش از ماجراهای پشت پرده کتاب ممنوعه «دکتر ژیواگو» سخن گفته است. امتیاز ساخت فیلمی بر مبنای این کتاب به تهیه کنندگان فیلم موفق «لالالند» فروخته شده است.

گوزل یاکینا یکی از نویسندگان پرفروش امروز روسیه و نویسنده کتاب «زلیخا» نیز یکی از نویسندگانی است که در بخش نویسندگان روسیه که به میزبانی موسسه «روسی بخوانیم» برگزار می‌شود، شرکت خواهد داشت. از کتاب وی تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نسخه در روسیه فروخته شده و چندین جایزه معتبر دریافت کرده است. این کتاب قرار است ۷ مارس به زبان انگلیسی در بریتانیا منتشر شود.

هنری فرث و ایان تیسبای نویسندگان «! BOSH» که پرفروش‌ترین کتاب آشپزی وگان است و که کتاب دوم آن به زودی منتشر می‌شود، در نمایشگاه کتاب لندن حضور خواهند داشت. کتاب دوم آنها با عنوان«! BISH BASH BOSH» در تاریخ ۲۰ آوریل منتشر می‌شود.

اِما برنت روزنامه‌نگار و مجری موفق تلویزیونی نیز در حالی که قرار است کتابش با عنوان «پریود» سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شود، در نمایشگاه شرکت و درباره بدن انسان صحبت می‌کند.

شارلین تئو نویسنده متولد سنگاپور نیز در حالی که قرار است کتابش با عنوان «پونت» آوریل ۲۰۱۹ به زبان انگلیسی منتشر شود در این جشنواره حاضر خواهد بود.

اورنا راس شاعر تحسین شده با انتشار مجموعه شعری جدیدش با عنوان «نگهدارندگان» در یک برنامه روخوانی زنده در روز چهارشنبه ۱۴ مارس حاضر خواهد بود.

شهروز ایزدی نویسنده با کتاب «روش مهربانی» و مایک وایکینگ نویسنده «کتاب کوچک بهداشت و شادی» در نمایشگاه شرکت می‌کنند.

دیزی بوچانان روزنامه‌نگار و نویسنده که با کتاب جدیدش «خواهری» درباره ارتباط اجتماعی زنان با هم با اقبال زیادی روبه رو شده، کارولین دوناهو نویسنده «قول زنان جوان»، سم کوپلند نیز که کتاب او برای کودکان با عنوان «کلر مرغ شد» فوریه ۲۰۱۹ منتشر و تاکنون به ۲۱ زبان ترجمه شده، فرانک تالیس و کریستوفر پائولینی از دیگر نویسندگان حاضر در این دوره هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج