۸۳۷۴۸۴
۱۲ نظر
۵۰۳۲
۱۲ نظر
۵۰۳۲
پ

سردار اشتری: برخورد مامور ناجا با چند خانم بدحجاب، درست بود

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اتفاق دو روز پیش برخورد با یک مامور ناجا در تهران گفت: بنده بررسی کردم و مشخص شد که مامور وظیفه خود را انجام داده است ‌و او را تشویق کردیم.

خبرگزاری تسنیم: سردار حسین اشتری در همایش سالیانه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان و جشنواره شایستگاه گام دوم انقلاب که شامگاه جمعه در حسینیه شهدای بسیج اصفهان برگزار شد، با اشاره به فعالیت این مجمع در بیشتر استان‌های کشور، اظهار داشت: مدتی از فعالیت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر می‌گذرد و به وظیفه الهی خودشان می‌پردازند.

برخی نهادها در موضوع حجاب کارشکنی می‌کنند

سردار اشتری خاطرنشان کرد: خدمات در حوزه ایجابی هیچ محدودیتی ندارد و معروف‌ها را باید گفت و اگر کسی صادقانه کار می‌کند کار خیر او مطرح و از او به هر طریق از جمله نامه و یا در فضای مجازی حمایت شود.

وی بیان کرد: در اتفاقی که چند ماه گذشته در یکی از پارک‌های شهر تهران رخ داد مامور نیروی انتظامی با چند خانمی که بی‌حجاب بودند تذکر محترمانه داده بود، اما آن خانم که از قبل هم پیش بینی کرده به مأمور حمله کرده و به او توهین می‌کند، متاسفانه برخی از خودی‌ها با بنده تماس گرفتند که با مامور برخورد شود، البته آنها از روی دلسوزی می‌گفتند اما برخی از معاندان نیز در فضای مجازی حمله کرده و عنوان کردند که با مامور باید برخورد شود، اما ما بررسی کردیم و مشخص شد که کار مامور کاملاً صحیح بوده و او را تشویق کردیم.

واکنش فرمانده ناجا به برخورد با یک مامور نیروی انتظامی

فرمانده ناجا با اشاره به اتفاق مشابه روز گذشته گفت: بنده بررسی کردم و مشخص شد که مامور وظیفه خود را انجام داده است، حالا آن آقا توقعی دارد که بماند، اما اینگونه نیست که مامور به هرکس تذکر داد به او توهین شود، اگر مامور برخورد نکند اقتداری باقی نمی‌ماند، البته ما توصیه کرده‌ایم که رفتار مناسب و اسلامی باشد پس حمایت‌های مردم از معروف نیز می‌تواند موثر باشد.

وی با بیان اینکه بخش‌هایی از فضای مجازی را باید به فرصت تبدیل کرد، گفت: برای حمایت از آمر به معروف باید از فضای مجازی هم استفاده کرد و جوانان که با این فضا و آسیب‌های آن آشنا هستند، باید وارد این عرصه شوند تا وقتی به امر به معروف اقدام می‌کند، بداند که پشت سر او حمایت مردم قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: توصیه‌های لازم به ماموران برای برخورد با معضلات از جمله بی‌حجابی داده شده و باید تمام جوانب سنجیده شود، البته وقتی فردی به حرف مامور توجه نمی‌کند، مامور برای حفظ اقتدار، برخورد می‌کند.

سردار اشتری بیان کرد: ۲۶ دستگاه پیرامون عفاف و حجاب وظیفه دارند و در این راستا ۳۰۰ مصوبه وجود دارد، متاسفانه در این زمینه نیروی انتظامی به تنهایی با همکاری بخشی از بدنه مجموعه بسیج فعالیت دارد و برخی نهادها نه تنها به وظایف خود عمل نمی‌کنند بلکه برخی کارشکنی هم می‌کنند در حالی که مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم قانون را دارد.

فرمانده ناجا افزود: اگر مجمع رهروان امر به معروف، آمران به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی به خانمی به علت بدحجابی تذکر داد نباید کسانی دیگر او را به عنوان الگوی جوانان قرار دهند، نباید در جشنواره‌ای ملی که به نام انقلاب و فجر انقلاب است کسانی نشان داده شوند که الگوی مناسبی برای جوانان نیستند اما برخی آنها را الگو قرار می‌دهند و این نقض غرض است.

وی تصریح کرد: شخصی که ما در جایی به او تذکر می‌کنیم جای دیگر ۱۰ برابر بیشتر او را نشان می‌دهند، این موارد را باید دنبال و اصلاح کرد، البته وظیفه ما این است که بیشتر از این اقدامات اجرا کنیم تا روح شهدا و خانواده شهدا از ما راضی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام برسردارامنیت وآرامش کشور
      اگرحمایت ازمامورین مقتدر وقانون مدار باجدیت انجام شود ترس دربرخوردباناامنی وجنایت رخت برخواهد بست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دم شما گرم..

    • بدون نام

      خخخخخخ باید با خمپاره میزد وسط مغزشون نه با هفت تیر اختلاس گران هم ک نور چشمن

    • سعید

      سردار دیشب دیدمتون تو حسینه موفق باشید

    • بدون نام

      پس برخورد با آقازاده ها و اختلاس گران چی میشه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش اونا آزادت چون خودشون هستن فسادآور سرو روشن می باره

    • محمد

      متشکریم از شما سردار گرامی. ان شاالله نیروی انتظامی و دستگاه قضا همین پیگیری و قاطعیت که در برخورد با بانوان بدحجاب دارد در برخورد با دزدان بیت المال و مفسدین اقتصادی هم داشته باشد تا دیگر شاهد فسادهای مالی وحشتناک و سازمان یافته در کشور نباشیم.

    • داریوش

      باید با بی حجابی بر خورد قاطع شود....چه دلیلی داره ی خانم سرشو و بدنشو لخت کنه جلوی ی جمعیت ؟اگه مشکل یا کمبودی نداره

    • رضا حبیبی

      سلام بر سردار عزیز زند ه باد همه ی نیروهایی نظامی وانتظامی جمهوری اسلامی ایران عشقم فقط رهبرم....

    • ماشاالله خان

      یک عده اقا زاده خوردند و بردند وبارشان را بستند یک عده هم مشغول خوردن وبردنند کمی هم اقتدار برای انها نگه دارید لطفا

    • ماشاالله خان

      یک عده اقا زاده خوردند و بردند وبارشان را بستند یک عده هم مشغول خوردن وبردنند کمی هم اقتدار برای انها نگه دارید لطفا

    • بدون نام

      درود بر سردار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج