۸۳۷۴۸۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پیش بازی رئال مادرید - بارسلونا

رئال مادرید امشب در لالیگا میزبان بارسلونا در استادیوم سانتیاگو برنابئو خواهد بود.

ورزش سه: رئال مادرید امشب در لالیگا میزبان بارسلونا در استادیوم سانتیاگو برنابئو خواهد بود. سه شب قبل رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری علیرغم ارائه نمایشی خوب و خلق موقعیت های فراوان، با سه گل در خانه خود مغلوب بارسلونا شد و امشب امیدوار به جبران این شکست و جبران فاصله نه امتیازی با صدر جدول است. اما بارسلونا نیز در حال حاضر با هفت امتیاز نسبت به اتلتیکومادرید در صدر جدول قرار داشته و قصد دارد با برتری در این ال کلاسیکو، گام بلندی به سوی فتح دوباره لالیگا بردارد.

پیش بازی رئال مادرید - بارسلونا

رئال مادرید به خوبی می داند تنها برتری در این دیدار می تواند باعث زنده ماندن شانس های نه چندان زیادی برای قهرمانی این تیم در لالیگا و کاهش فاصله با بارسا به شش باشد.

رئال مادرید در شش دیدار از هفت بازی اخیر و بارسا در ده مسابقه از دوازده جدال آخر خود موفق به کسب پیروزی شده است اما در سالهای اخیر آبی اناری ها معمولا عملکرد موفقی در خانه رئال مادرید داشته و امیدوار به تکرار این روند در بازی امشب هستند.

ناچو به دلیل محرومیت و مارکوس یورنته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی رئال مادرید نخواهند بود و در ترکیب بارسلونا نیز به جز رافینیا، باقی بازیکنان مشکلی برای حضور در ترکیب نداشته و آرتور نیز به تمرینات بارسا اضافه شده است.

در شش تقابل اخیر دو تیم، سه پیروزی سهم بارسلونا و تنها یکی سهم رئال مادرید بوده است. بارسا در بازی رفت لالیگا موفق شد با پیروزی بزرگ 1-5، مقدمات اخراج خولن لوپتگی را فراهم کند و کهکشانی ها به دنبال جبران آن شکست تلخ خواهند بود.

ترکیب احتمالی

پیش بازی رئال مادرید - بارسلونا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره امسال از اون سال های بی ثباتی رئاله تا می تونید حالشو ببرید فقط آنقدر خوش شانسيد با رئالي که در حال دگروني و عوض کردن بازیکن و مربی هست چهار بازی دریک سال دارید تا فاصله برد در الکلاسيکو مساوی کنید هه اینم شانس

    • N

      این اسمش شانس نیست بارسلونا با جون و دل بازی میکنه بخاطر همین بالا اومده ن مث رئال ک با کمک داور بالا بیاد . امیدوارم مث همیشه ببریم انشالله❤یاشاسین بارسا و بارسایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج