۸۳۷۵۱۳
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

حاجیلو: انتظار داشتند منشا تشکر کند؟!

اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی موهای گادوین منشا را کشیدند، آیا انتظار داشتند او تشکر کند؟!

خبرگزاری تسنیم: اصغر حاجیلو درباره برتری ۳ بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از بازی با پیکان که شروع‌مان در نیم‌فصل دوم بود، شرایط تیم تغییر کرد. در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز نیز مستحق شکست نبودیم و به خاطر یک اشتباه، بازی را واگذار کردیم.

تیمی که پس از شکست برابر تراکتورسازی، دوباره همه بازی‌هایش را می‌برد، قابل ستایش است. اگر مقابل تراکتورسازی نتیجه می‌گرفتیم، الان شرایط بهتری در جدول داشتیم. خوشبختانه پس از این دیدار، مقابل پارس جنوبی جم، ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان پیروز شدیم.

استقبال از استقلال در اهواز عجیب بود

وی با اشاره به استقبال تماشاگران اهوازی تصریح کرد: وقتی استقلال خوب نتیجه نگیرد، هواداران استقبالی نمی‌کنند. در دیدار قبلی که به خوزستان رفته بودیم، استقبال کمی از ما صورت گرفت، اما در این بازی از فرودگاه گرفته تا هتل و ورزشگاه به خوبی از استقلال حمایت کردند. شور و شعف عجیبی در بین هواداران دیده می‌شد و اهواز دوباره خانه دوم استقلال شد.

زمانی که در تاج سابق بازی می‌کردیم، اهواز خانه دوم ما بود و هیچ نگرانی بابت داشتن طرفدار در استان خوزستان نداشتیم. واقعاً دم مردم اهواز گرم. خوشحالم با پیروزی مقابل فولاد پاسخ محبت‌شان را دادیم. باور کنید آنقدر از ما استقبال کرده بودند که نمی‌دانیم چطور از آنها تشکر کنیم. پس از بازی، شهر به‌هم ریخته بود و همه خوشحال بودند. امیدوارم با این روحیه‌ای که داریم، در بازی با الدحیل در قطر، یکی از بازی‌های خاص استقلال را شاهد باشیم و با امتیاز به تهران بازگردیم.

بازیکنان ذخیره پایین‌تر از بازیکنان اصلی نیستند

سرپرست تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد خوب پاتوسی، گادوین منشا و ایسما گونکالوس، سه بازیکن خارجی آبی‌پوشان گفت: حضور این سه بازیکن در تیم تأثیرگذار بوده است، اما سایر بازیکنان هم به فرمت خوبی رسیده‌اند. در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان، روزبه چشمی همه کاره وسط زمین بود. با اضافه شدن بازیکنان جدید، دست وینفرد شفر برای انتخاب ارنج باز شده است.

بازیکنانی که بیرون می‌نشینند، کمتر از بازیکنانی که داخل زمین بازی می‌کنند، نیستند. معمولاً بازیکنان ذخیره یک سطح پایین‌تر از بازیکنان اصلی هستند، اما در استقلال تنها ۱۱ بازیکن خوب نداریم و ۲۲ بازیکن خیلی خوب داریم. به بازیکنانی چون مرتضی تبریزی، روح‌الله باقری و ...نگاه کنید. اینها کمتر از بازیکنان اصلی نیستند.

طوری موهای منشا را کشیدند که از کوره در رفت

حاجیلو در واکنش به درگیری گادوین منشا با یک هوادار در اهواز خاطر نشان کرد: متأسفانه برخورد با منشا بد بود و حتی یکی دو نفر وینفرد شفر را در فرودگاه اذیت کرده بودند. وقتی هواداران زیادی به استقبال تیم می‌آیند، یکی دو نفر مغرض پیدا می‌شوند و شما نمی‌توانید آنها را میان جمعیت تشخیص دهید. در فیلمی که در مورد درگیری منشا منتشر شده است، همه چیز مشخص نیست.

در این درگیری، یک نفر چنان موی منشا را کشید که او از کوره در رفت. موهای منشا طوری است که قابل دسترس است! منشا از اتفاقی که برایش افتاد، خیلی ناراحت بود و عنوان می‌کرد چرا باید او را اذیت کنند. نه تنها برای منشا، برای چند بازیکن هم اتفاق مشابه در فرودگاه افتاد که ناجور بود.

انتظار داشتند منشا از کسی که او را اذیت کرده، تشکر کند؟

وی در واکنش به اینکه برخی افراد عنوان می‌کنند مهاجم نیجریه‌ای استقلال به دلیل رفتاری که از خود نشان داده است، باید محروم شود، گفت: وقتی یک نفر را می‌زنند، طرف باید چه کار کند؟ آیا منشا باید از طرف تشکر می‌کرد و به او می‌گفت ممنون که موهایم را کشیدی؟ منشا در دیداری که تحت فشار بالا بازی کرد، پس از این رفتار باید چه کار می‌کرد؟ درست است که بازیکن باید حرفه‌ای و صبور باشد، اما این مسئله برای داخل زمین است و بیرون زمین نمی‌تواند به خاطر هر رفتاری صبور باشد.

چرا هر زمان استقلال نتیجه می‌گیرد، یکسری شیطنت می‌کنند؟

حاجیلو ادامه داد: چرا می‌گویند منشا باید محروم شود؟ نمی‌دانم چرا هر زمان استقلال نتیجه می‌گیرد، یکسری شیطنت‌هایی می‌کنند. متأسفانه شرایط را طوری پیش می‌برند که تیم به حاشیه برود. آقایان! استقلال برای این مملکت است و در آسیا بازی مهمی پیش رو دارد و فکر نکنید این کارتان انسانی است که تیم را به حاشیه می‌برید.

به خاطر شرایط حساس فرودگاه اهواز، شفر را خیلی زود از گیت رد کردم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا او، مسئولان استقلال و نیروی انتظامی در بطن ماجرا حضور نداشتند تا چنین اتفاقی نیفتد، گفت: جمعیت آنقدر زیاد بود که از دست نیروی انتظامی هم خارج شده بود. باور کنید در فرودگاه آنقدر ازدحام زیاد بود که بدون اینکه کارت بازیکنان و عوامل تیم را بدهم، آنها را از گیت فرودگاه رد کردیم.

شرایط آنقدر حساس شد که شفر هم از رفتار یک نفر اذیت شده بود و او را خیلی زود از گیت رد کردم. نیروی انتظامی و یگان ویژه باید پیش‌بینی این شرایط را می‌کرد که وقتی تیم پرطرفدار بازی را می‌برد، در فرودگاه ازدحام خواهد شد. در میان طرفداران هم، چند نفر مغرض می‌آیند و کارهایی می‌کنند که نباید انجام دهند. شما نمی‌توانید آدم‌ها را از یکدیگر تفکیک کنید.

شایعه دوپینگ باقری بامزه بود!

حاجیلو در ادامه گفت‌وگوی خود درباره راه انداختن بحث شایعه دوپینگ روح‌الله باقری عنوان کرد: خیلی خنده‌دار است و این مورد هم از حواشی جالبی بود که راه انداختند. نمی‌دانم چرا هر بار که استقلال رو به جلو حرکت می‌کند، شیطنت‌ها زیاد می‌شوند. بحث دوپینگ روح‌الله باقری هم خیلی بامزه بود، بازیکنی که کمترین حاشیه را دارد و مهاجمی ششدانگ و آینده‌دار است.

این بازیکن بدون اینکه اعتراضی داشته باشد، تمرینات حرفه‌ای خود را انجام می‌دهد. باقری یکی از بازیکنانی است که در دهه اخیر کمتر در فوتبال ایران دیده شده است. چرا باید برای این بازیکن چنین حواشی ایجاد کنند؟ اگر مشکل استقلال است، چرا باید این بازیکن را به حاشیه ببرند؟ بعدها چطور می‌خواهند جواب بدهند؟

کار بدتر حقیقی، به جان هم انداختن هواداران بود

وی در مورد درگیری علیرضا حقیقی با علی خطیر و شکستگی بینی معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: از کار حقیقی تعجب کردم. بدتر اینکه در فضای مجازی باشگاه‌ها و مردم را به جان هم انداخت که مثلاً خطیر به پرسپولیس توهین کرده است. او برای فرار از رفتاری که انجام داد، کار قشنگی نکرد. وقتی دو نفر در برخورد با هم لحن بدی دارند، دلیل نمی‌شود کار به درگیری فیزیکی کشیده شود.

خودش گفته در گذشته اگر کسی کتک می‌خورد، در منزلش پنهان می‌شد، نه اینکه بگوید کتک خوردم. شما فقط برداشت این آدم را ببینید. طرف مقابلت معاون باشگاه استقلال است. ای کاش او (حقیقی) صادقانه می‌گفت که در شرایط روحی خوبی نبوده و به‌هم ریخته بوده است، نه اینکه طرف را بزند و سپس باشگاه‌ها و طرفداران را به جان هم بیاندازد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با تأکید بر اینکه قشنگ نیست پس از این اتفاق، مصاحبه کنیم و باشگاه‌ها را به جان هم بیاندازیم، ادامه داد: او (حقیقی) باید عذرخواهی می‌کرد و می‌گفت در شرایط روحی خوبی نبوده است. او برای اینکه کارش را توجیه کند، گفت به خاطر هواداران پرسپولیس چنین کاری کرده است. پسر خوب، تو زمانی گلر تیم ملی و پرسپولیس بودی. کار او خوب نبود که بگوید به خاطر پرسپولیس دست به چنین کاری رده است تا پرسپولیسی‌ها به دفاع از او و استقلالی‌ها به دفاع از معاون باشگاه پرداخته و به جان هم بیفتند.

افسر راهنمایی و رانندگی حق توهین به مجیدی را نداشت

حاجیلو همچنین در رابطه با درگیری فرهاد مجیدی با مأمور راهنمایی و رانندگی که باعث ناراحتی مربی استقلال شد، گفت: ما ساعت ۱۲ شب به تهران رسیدیم و تا ساک‌ها را تحویل بگیریم ساعت نزدیک یک بامداد شده بود و با هم از پارکینگ بیرون آمدیم. اگر مجیدی با سرعت رانندگی کرده است، آن آقا می‌توانست او را جریمه کند. آن مأمور راهنمایی و رانندگی حق توهین کردن به مجیدی را نداشت.

مجیدی که اصغر حاجیلو نیست که کسی او را نشناسد! آیا کسی هست که مجیدی را نشناسد؟ آن افسر باید حرمت افراد را حفظ کند. مجیدی در جاده شمال نبوده است که بگویند حتماً مشکلی داشته که این‌گونه رانندگی کرده است. مجیدی خسته از اهواز برگشته و در حال رفتن به منزلش بوده است.

حتی اگر فرهاد مجیدی نه و فردی عادی بود، بازهم نباید افسر راهنمایی و رانندگی چنین دیالوگی به کار می‌برد. همیشه افسران نیروی انتظامی در صحبت‌های‌شان تأکید دارند که باید با مردم خوب رفتار کنند. مجیدی هم در پستی که گذاشت اشاره کرده بود که لحن صحبت کردن آن افسر چگونه بوده است.

وی در پایان گفت: نمی‌دانم چرا هر زمان استقلال می‌خواهد در آرامش نتیجه بگیرد، این حواشی را ایجاد می‌کنند. ما باید رفتارهای‌مان را درست کنیم. متأسفانه در فضای مجازی اتفاقات بدی می‌افتد و همه به جان هم افتاده‌اند. فضای مجازی در همه جای دنیا وجود دارد، اما ما از قسمت بد آن استفاده می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا اونموقع که خانزاده محروم شد شما شانتاژ میکردین
      خانزاده را هم بهش توهین کرده بودند که کوره در رفت
      یا پیام‌صادقیان چرا محروم شد
      درصورتی وریاغفوری هم مشابه همون حرکت دا انجام داد نشد
      الان هوادارای هوچیگرتون میان میگن
      وزیرپرسپولیسی‌یاپرسپولیی حکومتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولشان کنید این کیسه کش های مغرور وبی فکر اینها انسانیت داشتند که این حالشان نبود.اینها کورند وبغییر از خودشان کسی برایشان معنا ومفهوم ندارد. مست میکنند ورانندگی میکنند. همه مقصر هستند بغییر از خودشان. آقای حقیقی.افسر وظیفه شناس راهنمایی ورانندگی وتمام عالم وادم. بس کنید ماهیت شما برای ملت روشن شده که فقط دنبال فرافکنی به نفع خودتان هستید

      • بدون نام

        از بازیکنان کیسه چه انتظاری داریم وقتی پیشکسوتان کیسه این همه نفهم تشریف دارن!

    • بدون نام

      تو هم خیلی بی فکر وبی عقل تشریف دارید. مگر مجیدی کی هست که باید تمام ملت ومامور وظیفه شناس برای او دست به سینه شن. تمام انسانها نزد قانون با هم برابرند. این مردک اگر انسان بود وعزت وآبرو سرش میشد اولا باید مست نمیکرد وسرعت غیر مجاز نمی رفت. پس شما کیسه کش ها. بجزء غرور کاذب که دارید هیچی نیستید.

    • بدون نام

      من تا حالا فکر میکردم این حاجیاو آدمه الان بهم ثابت شد که تو کیسه کشا منطق و فهم وجود نداره

    • بدون نام

      آقای حاجیلو شما حق به خطیردادین همینطور به منشا همینطوربه مجیدی آخر چرا اینقدر شما صادق شدین حداقل بگو من نبود نظر بدم

    • بدون نام

      آقای حاجیلو اگه منشا بازیکن پرسپولیس بود بازهم این حرفو میزدی؟

    • بدون نام

      خااااااااچ

      پاسخ ها

      • zoro

        بله از نظر شما همه مقصرند بجز استقلالی ها اصلا باید ازشون بابت کارهایی که کردند تشکر هم بشه ولی خوشم میاد آدم بی جنبه و بی شعوری مثل فرهاد مجیدی چقدر زود خودشو نشون میده و همه باید بدونن که این آقا چه شخصیت مزخرفی داره آخه اینو چه به نیمکت مربیگری

    • حاجی لو لو

      درست میفرمایند جناب حاجی لولولولو ، می بایست جفتک مینداخت که انداخت ، آخه مرد مومن از کجا معلوم یالشو کشیدن ! از کجا معلوم هوادار ساده لمس کرده و همین چرا همیشه باید برای تبرئه بدترین گزینه رو انتخاب بکنیم ، خوب هوادار استقلال بوده حالا درست یا غلط کاری کرده ! بدتر بازیکنی که داعیه دوستی با هواداران میکنند بدترین واکنش رو نشون میدن و ازون بدتر امثال باتجربه هایی مثل حاجی لولولو بجای حل مشکل بدترش میکنند

    • فری مجیدی

      خوب نظر مجیدی این بود که با خانمها ، سوسول ها ، آبرو برداشته ها و .......... یه کم مهربون تر باشند . چقده ناز تشریف دارن

    • بدون نام

      عوضی اگرهمین حرکت رادرپرسپولیس انجام میداد همیجوری پارس میکردی

    • حاجی لولو

      چرا چاپ نمیکنید نظرات رو ؟ لطفا ، شما با سایت های دیگه یه جورای تفاوت دارین باز لطفا . خوب گفتیم حاجی لولو آخه مثلا الگوی جوانانه ولی داره از تعصب حرف میزنه . هوادار استقلال دست کشیده به موهای منشا خوب چی شده ؟ باید زیر لگد و ... بگیره که گرفته آخه ما میگفتیم باشگاه ورزشی و فرهنگی اینا که دارن گلادیاتور میشن ، مسیر به کجا بود داریم کدوم مسیر رو اشتباهی میریم

    • محمد تابی

      با سلام به همه طرلفداران استقلال و پرسپولیس میخواستم بگم توی یک خانواده یا فامیل از هر دو تیم طرفدار داریم بیایم توهین به هیچکس و هیچ تیم نکنیم بگذاریم هرچه قانون تصمیم میگیرد همان باشه با تشگر از طرفداران دو تیم

    • بی نام

      عجب منطقی منشا حق داره از خودش دفاع کنه .حقیقی باید در مقابل بی ادبی خطیر خویشتن داری میکرد .پلیس هم باید در مقابل سرعت زیاد و عدم تمکین مجیدی سکوت ...واقعا روی هر چی ....رو سفید کردی جناب حاجیلو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج