جاباما
۸۳۷۵۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی بایرن مونیخ - مونشن گلادباخ

بایرن مونیخ امروز شنبه در حالی در خانه مونشن‌گلادباخ به مصاف این تیم می‌رود که برای اولین بار فرصت این را دارد که با پیروزی در این بازی با صدرنشین بوندس‌لیگا، دورتموند، هم‌امتیاز شود.

ورزش سه: بایرن مونیخ امروز شنبه در حالی در خانه مونشن‌گلادباخ به مصاف این تیم می‌رود که برای اولین بار فرصت این را دارد که با پیروزی در این بازی با صدرنشین بوندس‌لیگا، دورتموند، هم‌امتیاز شود. از فصل جاری بوندس‌لیگا ۱۱ هفته دیگر باقی مانده و اوضاع رقابت در صدر جدول روز به روز جذاب‌تر می‌شود.

به نظر می‌رسد در نهایت تکلیف قهرمان امسال در روزهای آخر مشخص خواهد شد. مهمترین دلیل این هیجان، پیشرفت قابل ملاحظه بایرن در هفته‌‌های اخیر است که باعث شده این تیم فاصله بسیار زیاد خود با صدر جدول را کاهش داده و حالا در قواره یک مدعی ظاهر شود.

با شکست دیروز دورتموند در مقابل آوگسبورگ، بایرن در کمال تعجب امروز این فرصت را پیدا کرده که با پیروزی مقابل گلادباخ هم‌امتیاز تیم صدر جدولی شود. بایرن که مدافع عنوان قهرمانی است از زمانی که در شروع ماه فوریه مقابل بایر لورکوزن شکست خورد، دیگر در هیچ بازی‌ای بد ظاهر نشده و با کسب نتایج عالی توانسته به یک قدمی صدر جدول برسد.

پیش بازی بایرن مونیخ - مونشن گلادباخ

اما خبر بد برای بایرن این است که لئون گورتزکا که دچار مصدومیتی خفیف است نمی‌تواند مقابل گلادباخ به میدان برود و حضور یا عدم حضور آلابا هم هنوز مشخص نیست. آرین روبن هم با اینکه به تمرینات بایرن بازگشته ولی حضور در میدان، در بازی امروز برای او زود خواهد بود. کورنتین تولیسو هم با اینکه لحظه به لحظه به بازگشت به ترکیب باواریایی‌ها نزدیک می‌شود ولی قطعا در بازی امروز حضور نخواهد داشت.

مارتینز و آلکانتارا جلوی خط دفاعی چهارنفره بایرن بازی خواهند کرد و سه بازیکن هجومی خط میانی بایرن را خامس، گنابری و مولر تشکیل خواهند داد. لواندوفسکی هم طبق معمول به عنوان نوک نیزه باواریایی‌ها بازی خواهد کرد.

پیش بازی بایرن مونیخ - مونشن گلادباخ

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج