۸۳۷۵۳۰
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زرینچه: امیدوارم خارجی‌های استقلال چشم نخورند

جواد زرینچه بازیکن سال‌های دور استقلال پیش‌بینی کرد استقلال اگر بتواند با همین روند پیش برود، کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

ایلنا: جواد زرینچه بازیکن سال‌های دور استقلال پیش‌بینی کرد استقلال اگر بتواند با همین روند پیش برود، کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود. البته وی به نکته جالب اشاره کرد و امیدوار است بازیکنان خارجی استقلال چشم نخورند.

استقلال این روزها در شرایط خوبی به سر می‌برد.

خدا را شکر استقلال توانسته در بازی‌های اخیر شرایط خوبی داشته باشد. مهم‌ترین مساله این است که بازیکنان از موقعیت‌هایی که نصیب‌شان می‌شود، به خوبی استفاده می‌کنند. به شخصه به آینده این تیم در لیگ برتر امیدوار هستم.

فکر می‌کنید چرا استقلال در چند فصل اخیر در نیم‌فصل دوم شرایطش بهتر می‌شود؟

فکر می‌کنم بازیکنان جدیدی که جذب تیم شده‌اند باعث این شده‌اند که شرایط استقلال بهتر شود. استقلال تمرین‌های بسیار خوبی در تعطیلات نیم‌فصل پشت سر گذاشت و اگر بخواهیم کلی بگوییم استقلال از تعطیلات به خوبی استفاده کرد.

در جواب‌تان گفتید استقلال بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته. شرایط آنها را چطور می‌بینید؟

من فکر می‌کنم نسبت به آنهایی که در نیم‌فصل اول در خدمت تیم بودند، این بازیکنان جدید شرایط بهتری را دارند همانطور که می‌بینید پاتوسی در هر بازی موفق به گلزنی می‌شود. منشا هم با دوندگی‌هایی که در زمین دارد، توانسته موقعیت گل را برای سایر بازیکنان فراهم کند. امیدوارم که این بازیکنان خارجی چشم نخورند و تا آخر فصل همین روند را داشته باشند.

اما همین پاتوسی به صورت قرضی به استقلال آمده است و احتمال دارد آخر فصل جدا شود.

باید همین امروز قرارداد او را تمدید کنند تا داستان تیام پیش نیاید البته مدیرانی که در استقلال وجود دارند، با توانایی‌هایی که از آنها سراغ دارم می‌توانند چنین کاری را صورت بدهند زیرا فتحی و معاونانش تجربه خوبی در فوتبال ایران دارند.

استقلال این روزها در هر پست با ترافیک بازیکن روبه‌رو است.

این مساله به سود استقلال است زیرا بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی بیشتر تلاش می‌کنند. البته با توجه به اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم به زودی آغاز خواهد شد، وجود دو بازیکن در هر پست به شرایط تیم کمک می‌کند.

استقلال در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. فکر می‌کنید بتوانند از گروه خودشان صعود کنند؟

تا جایی که من یادم است استقلال فصل گذشته هم در گروه سختی قرار داشت اما با تدابیر کادر فنی توانست از گروهش با اقتدار صعود کند. قطعا امسال هم می‌تواند چنین نتایج خوبی را رقم بزند. استقلال و پرسپولیس در آسیا شناخته شده‌ هستند و تا جایی که من یادم است تیم‌‌هایی آسیایی همیشه از رقابت با نمایندگان ایرانی هراس دارند.

این روزها بازیکنان زیاد به داوری اعتراض می‌کنند که باعث محرومیت‌های آنها می‌شود.

اعتراض به داور در همه جای دنیا وجود دارد. این را هم بدانید که داوران ما آنقدر اشتباه دارند که باعث شده بازیکنان به عملکرد آنها اعتراض کنند. فقط هم استقلال نیست که این کار را انجام می‌دهد.

استقلال توانایی کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایران را دارد؟

اختلاف با صدر جدول کمتر شده و من فکر می‌کنم با یکی‌، دو برد در بازی‌های آینده استقلال می‌تواند از لغزش احتمالی مدعیان استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگیسوزززز!

    • صالح

      اقای زرینچه با ابنکه از قدیم خیلی به شما علاقه داشتم ولی با این فرمایش شما زیاد موافق نیستم . میدانی چرا ؟! اقای زرینچه آمار گل های زده نیم فصل را مشاهده کن چند گل زده به وسیله بازیکنان داخلی بوده وچند گل زده مربوط به بازیکن خارجی؟ نمی شود که ما همیشه گدای بازیکن خارجی باشبم ! اقای زرینچه همه ماها همیشه به باشگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس ایراد میگرفتیم که اینها باشگاه های چند ملیتی دارند ! ولی اکنون باشگاه استقلال بدتر از آنها شده است .....

      پاسخ ها

      • فریبا و جواد

        این مصاحبه تخیلیه . جواد زرینچه الان ۷ ماهه خارج از کشوره و خطش خاموشه . خط آمریکاشم اینا ندارن و هفته ها هم هست تو اینستا و تلگرام فعالیت نداره . همه این مصاحبه زائیده ذهن نویسندس

      • فریبا و جواد

        این مصاحبه تخیلیه . جواد زرینچه الان ۷ ماهه خارج از کشوره و خطش خاموشه . خط آمریکاشم اینا ندارن و هفته ها هم هست تو اینستا و تلگرام فعالیت نداره . همه این مصاحبه زائیده ذهن نویسندس

    • فریبا و جواد

      آقای نویسنده تخیلی میشه بفرمائید شما چطوری با جواد زرینچه مصاحبه کردید !؟

    • اااز

      از شخصیتی مث شما بعید بود خرافاتی باشی

    • اااز

      از شخصیتی مث شما بعید بود خرافاتی باشی

    • بدون نام

      زپرشک

    • ج

      چشم نخورن!!!خخخخخخخخخ
      ازتوبعیدبودکه زحمات بازیکنان ایرانی رانادیده بگیری وازبازیکنان آفریقای تبارتعریف کنی پس چرا به تیمهای حوزه ی خلیج فارس وعربی ایرادمیگرفتین که تیمهای عربی چندملیتی هستن اما به خودمان که میرسد عیبی نداره حتی تعریف وتمجیدهم میکنیم نه اسطوره ی فوتبال اگه بقیه بازیکنان استقلال خوب بازی نکنن این سه نفرنمیتوانن به تنهایی گل بزنن

      پاسخ ها

      • فریبا و جواد

        مصاحبه تخیلیه . زرینچه ۷ ماهه اصلا ایران نیست

    • ملیکااسدی

      استقلال چیه که چشم بخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج